Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka

mario789
Moderator
Posty: 573
Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220/470
Imię: Mario
Lokalizacja: Łódź

Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka

Post autor: mario789 »

Jak wymieniłeś klamoty za 5k a tyle póki co trzeba dać za części w Aso to ja na Twoim miejscu pojechlabym do tego tunera, żeby poprawił soft i „zdusil” te wyniki bo będzie tak jak pisze Kuster, ze znowu Ci klęknie
Awatar użytkownika
Kuster
Posty: 1055
Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
Samochód: Superb III Kombi
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Aktualnie: 216KM/455NM
Imię: Łukasz

Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka

Post autor: Kuster »

A tak teraz pomyślałem

Passat B8 i Artek wychodzi 2.0biTDi 240KM/500NM
I robią je na prawie 300KM
Nie da się z tego sprzęgła zaadoptować?
Jak dbasz tak masz
kefirek
Posty: 393
Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka

Post autor: kefirek »

Kuster pisze: 24 paź 2021, o 17:23 A tak teraz pomyślałem

Passat B8 i Artek wychodzi 2.0biTDi 240KM/500NM
I robią je na prawie 300KM
Nie da się z tego sprzęgła zaadoptować?
No ale to w tym przypadku musiał by być przeszczep z manuala na dsg, do tego jeśli mnie pamięć nie myli w BITDI montowali skrzynie DQ500, więc o ile możliwy to koszty takiej zabawy pewnie grubo ponad 10k by wyszedł.

Btw mając te prawie 500 niuta na ośce nie gubiło trakcji?
mario789
Moderator
Posty: 573
Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220/470
Imię: Mario
Lokalizacja: Łódź

Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka

Post autor: mario789 »

kefirek pisze: 24 paź 2021, o 18:38
Kuster pisze: 24 paź 2021, o 17:23 A tak teraz pomyślałem

Passat B8 i Artek wychodzi 2.0biTDi 240KM/500NM
I robią je na prawie 300KM
Nie da się z tego sprzęgła zaadoptować?
No ale to w tym przypadku musiał by być przeszczep z manuala na dsg, do tego jeśli mnie pamięć nie myli w BITDI montowali skrzynie DQ500, więc o ile możliwy to koszty takiej zabawy pewnie grubo ponad 10k by wyszedł.

Btw mając te prawie 500 niuta na ośce nie gubiło trakcji?
Tak jak pisze kolega, trzeba by robić wymianę skrzyni bo pancerne dq500 to automat :)

Ja mam 460nm u siebie i rwie wiec prawie 500 to już tym bardziej. Chore, ze do manuala nie ma zamiennika dwumasy i sprzęgła choć na pierwszy montaż i tak szedł luk
Awatar użytkownika
Kuster
Posty: 1055
Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
Samochód: Superb III Kombi
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Aktualnie: 216KM/455NM
Imię: Łukasz

Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka

Post autor: Kuster »

No to pierwsze lepsze
http://www.sprzegla.com/
I zlecenie na regenerację + wzmocnienie

Wiem... Wiem...
Fajnie się gada jak można oddstawic auto i "poczekać"
Ale jakaś opcja jest

"Znajomy znajomego" Ma właśnie tak zrobione sprzęgło w 1.9tdi o dziwo z dwumasem i przenosi to prawie 300KM i 600NM
Tyle że to auto robi "pare" tyś km rocznie :P
Jak dbasz tak masz
JankesikTrn
Posty: 37
Rejestracja: 13 mar 2021, o 19:11
Samochód: Superb III Kombi
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Aktualnie: 235 KM 496 NM
Imię: Łukasz

Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka

Post autor: JankesikTrn »

Btw mając te prawie 500 niuta na ośce nie gubiło trakcji?
[/quote]

W serii miałem już 426 i też gubiło trakcję, szczerze to już teraz wiem że to jest za dużo na ośkę i szukam superba 4x4.

Po wymianie jezdze spokojniej, samochód będzie miał poprawiany program w styczniu ale już u innego tunera.
Otrzeci
Posty: 27
Rejestracja: 19 paź 2021, o 16:09
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka

Post autor: Otrzeci »

JankesikTrn pisze: 24 paź 2021, o 12:50 Koledzy ja mam 190 manual ośka zrobioną na 230 koni i 496 nm... i szkoda że byłem wtedy taki zielony i niedoczytany jak to robiłem a tuner nie podpowiedział mi że bezpiecznie dla manula to 220 i max 460 nm. Po ostrzejszej jeździe u mnie zagrzało i sprzęgło skleiło ( bardzo wolno odbijało) no i musiałem wymienić komplet a jak wiecie do manuala to około 5k.
Czyli jednak jest troche prawdy w tym co piszą, że warto dać sprzęgło do obicia kevlarem. Tutaj dali srzęgło Porsche Boxstera do regeneracji i od razu można obić kevlarem Luka. Efekt niezly bo po regeneracji sprzęglo ma grubsze okleiny niż te w zamienniku.

http://dailydriver.pl/porady/technika/z ... i-naprawa/

Ale czy chcąc uzyskać te 180-200 KM jest to konieczne przy sprzęgle z 2.0 TDI 140 KM?
ODPOWIEDZ