Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
-
- Moderator
- Posty: 573
- Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220/470
- Imię: Mario
- Lokalizacja: Łódź
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
Jak wymieniłeś klamoty za 5k a tyle póki co trzeba dać za części w Aso to ja na Twoim miejscu pojechlabym do tego tunera, żeby poprawił soft i „zdusil” te wyniki bo będzie tak jak pisze Kuster, ze znowu Ci klęknie
- Kuster
- Posty: 1055
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III Kombi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
A tak teraz pomyślałem
Passat B8 i Artek wychodzi 2.0biTDi 240KM/500NM
I robią je na prawie 300KM
Nie da się z tego sprzęgła zaadoptować?
Passat B8 i Artek wychodzi 2.0biTDi 240KM/500NM
I robią je na prawie 300KM
Nie da się z tego sprzęgła zaadoptować?
Jak dbasz tak masz
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
No ale to w tym przypadku musiał by być przeszczep z manuala na dsg, do tego jeśli mnie pamięć nie myli w BITDI montowali skrzynie DQ500, więc o ile możliwy to koszty takiej zabawy pewnie grubo ponad 10k by wyszedł.
Btw mając te prawie 500 niuta na ośce nie gubiło trakcji?
-
- Moderator
- Posty: 573
- Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220/470
- Imię: Mario
- Lokalizacja: Łódź
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
Tak jak pisze kolega, trzeba by robić wymianę skrzyni bo pancerne dq500 to automatkefirek pisze: ↑24 paź 2021, o 18:38No ale to w tym przypadku musiał by być przeszczep z manuala na dsg, do tego jeśli mnie pamięć nie myli w BITDI montowali skrzynie DQ500, więc o ile możliwy to koszty takiej zabawy pewnie grubo ponad 10k by wyszedł.
Btw mając te prawie 500 niuta na ośce nie gubiło trakcji?
Ja mam 460nm u siebie i rwie wiec prawie 500 to już tym bardziej. Chore, ze do manuala nie ma zamiennika dwumasy i sprzęgła choć na pierwszy montaż i tak szedł luk
- Kuster
- Posty: 1055
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III Kombi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
No to pierwsze lepsze
http://www.sprzegla.com/
I zlecenie na regenerację + wzmocnienie
Wiem... Wiem...
Fajnie się gada jak można oddstawic auto i "poczekać"
Ale jakaś opcja jest
"Znajomy znajomego" Ma właśnie tak zrobione sprzęgło w 1.9tdi o dziwo z dwumasem i przenosi to prawie 300KM i 600NM
Tyle że to auto robi "pare" tyś km rocznie
http://www.sprzegla.com/
I zlecenie na regenerację + wzmocnienie
Wiem... Wiem...
Fajnie się gada jak można oddstawic auto i "poczekać"
Ale jakaś opcja jest
"Znajomy znajomego" Ma właśnie tak zrobione sprzęgło w 1.9tdi o dziwo z dwumasem i przenosi to prawie 300KM i 600NM
Tyle że to auto robi "pare" tyś km rocznie
Jak dbasz tak masz
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 13 mar 2021, o 19:11
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 235 KM 496 NM
- Imię: Łukasz
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
Btw mając te prawie 500 niuta na ośce nie gubiło trakcji?
[/quote]
W serii miałem już 426 i też gubiło trakcję, szczerze to już teraz wiem że to jest za dużo na ośkę i szukam superba 4x4.
Po wymianie jezdze spokojniej, samochód będzie miał poprawiany program w styczniu ale już u innego tunera.
[/quote]
W serii miałem już 426 i też gubiło trakcję, szczerze to już teraz wiem że to jest za dużo na ośkę i szukam superba 4x4.
Po wymianie jezdze spokojniej, samochód będzie miał poprawiany program w styczniu ale już u innego tunera.
Re: Chip tuning 2.0 TDI 190 manual ośka
Czyli jednak jest troche prawdy w tym co piszą, że warto dać sprzęgło do obicia kevlarem. Tutaj dali srzęgło Porsche Boxstera do regeneracji i od razu można obić kevlarem Luka. Efekt niezly bo po regeneracji sprzęglo ma grubsze okleiny niż te w zamienniku.JankesikTrn pisze: ↑24 paź 2021, o 12:50 Koledzy ja mam 190 manual ośka zrobioną na 230 koni i 496 nm... i szkoda że byłem wtedy taki zielony i niedoczytany jak to robiłem a tuner nie podpowiedział mi że bezpiecznie dla manula to 220 i max 460 nm. Po ostrzejszej jeździe u mnie zagrzało i sprzęgło skleiło ( bardzo wolno odbijało) no i musiałem wymienić komplet a jak wiecie do manuala to około 5k.
http://dailydriver.pl/porady/technika/z ... i-naprawa/
Ale czy chcąc uzyskać te 180-200 KM jest to konieczne przy sprzęgle z 2.0 TDI 140 KM?