Strona 13 z 16

Re: Zawieszenie sportline

: 9 mar 2023, o 00:04
autor: orlik
A ja to się dziwię, że jeszcze nie ma ;)

Re: Zawieszenie sportline

: 10 mar 2023, o 09:16
autor: sane
piramida pisze: 6 mar 2023, o 17:14 To właśnie chyba odróżnia KW V2 czy DDC od V3 gdzie na V3 jest mega komfort nawet na dziurawej drodze i stabilnie przy dużych prędkościach.
Dementuję, V2 też jest komfortowe na każdej nawierzchni. 3 lata na tym zawiasie i jedyne czego żałuję, że wcześniej 2 lata jeździłem na seryjnym...

Re: Zawieszenie sportline

: 10 mar 2023, o 10:33
autor: KriSSo
Tak Darku, V2 też jest bardzo komfortowe, latam w ustawieniu "na twardo", a i tak żaden kolega, czy żona nie zorientowali się, że to gwintowane zawieszenie. Jak mówię, że takie jest, to zaskoczenie "ale to fajnie jedzie". TO pracuje lepiej i wybiera lepiej, NIŻ FABRYCZNE zawieszenie.

Natomiast gdybym miał drugi raz kupować, wybrałbym jednak V3, bo znacznie lepiej rozwiązany dostęp do regulacji. Tylnych amortyzatorów nie trzeba rozbierać, żeby sobie podkręcić odkręcić 3-4 "klik"i. W V2 niestety trzeba. Ja wiem, że praktycznie raz ustawiasz i najczęściej nie ruszasz tego wcale, ale jednak przy doborze ustawień jest za dużo problemu. Jednak dostęp lepszy w V3. Być może również V3 jeszcze lepiej pracuje.

Przy DDC z kolei regulacja bez wychodzenia z auta też jest git. MInus - cena.

Re: Zawieszenie sportline

: 10 mar 2023, o 10:50
autor: Tom-Tdi
orlik pisze: 9 mar 2023, o 00:04 A ja to się dziwię, że jeszcze nie ma ;)

U siebie mam DCC + sprężyny ze sportline (bez DCC), co też trochę poprawiło jego charakterystykę.

Druga sprawa to to, że nie było nigdy aż takiego cisnienia, bo w ojczyznie bywam rzadko, a te drobne usprawnienia DCC na niemieckich drogach zdają egzamin.

Re: Zawieszenie sportline

: 4 kwie 2023, o 21:35
autor: pawelb6
Koledzy pytanie o taki zestaw,czy ktoś na tym jeździł eibach https://sklep.oemtuning.pl/pl/p/Zestaw- ... ssat/35726 i ma porównanie do ST XA

Re: Zawieszenie sportline

: 4 kwie 2023, o 21:44
autor: piramida
sane pisze: 10 mar 2023, o 09:16
piramida pisze: 6 mar 2023, o 17:14 To właśnie chyba odróżnia KW V2 czy DDC od V3 gdzie na V3 jest mega komfort nawet na dziurawej drodze i stabilnie przy dużych prędkościach.
Dementuję, V2 też jest komfortowe na każdej nawierzchni. 3 lata na tym zawiasie i jedyne czego żałuję, że wcześniej 2 lata jeździłem na seryjnym...
Jeździliśmy kiedyś z Michałem po Krakowie naszymi gruzami, jego na V2 a mój na V3 i grubszych stabach. Michał stwierdził, że u mnie jest bardziej miękko niż u niego i, że przy większych prędkościach autostradowych lekko mu to przeszkadzało. Mój zawias ustawiony wg fabrycznych nastawów, jego odbicie chyba w połowie. Ja też czułem różnicę w pracy zawiasu, u niego ciut sztywniej mimo, że oba gruzy na 19, mój o profilu 35 a u niego 40.
Tak, że tyle z naszych odczuć co do pracy tych dwóch zawiasów.

Re: Zawieszenie sportline

: 5 kwie 2023, o 01:38
autor: orlik
Mój jest Piotr ST XA, też na grubszych stabach. Nie wiem też czy niżej mi auto nie siedzi (niższy skok). Porównany jeszcze, ale fakt u Ciebie było bardziej komfortowo, za to bardziej nerwowo na drodze szybkiego ruchu, co nie zmienia faktu, że i tak rewelacyjnie ;)

Re: Zawieszenie sportline

: 5 kwie 2023, o 09:04
autor: Kuster
A tak przy okazji tematu...
Te grubsze stabilizatory .. przy montażu przedniego trzeba zrzucać/obniżać sanki co nie?jest z tym mega dużo roboty?
Bo tył przy FWD to pierdoła jest ;)

Re: Zawieszenie sportline

: 5 kwie 2023, o 23:20
autor: orlik
Tak, z przodu trzeba zrzucać/obniżać. Osobiście nie montowałem, więc ciężko mi powiedzieć ile to roboty, ale zdecydowanie więcej niż z tyłu.

Re: Zawieszenie sportline

: 6 kwie 2023, o 20:03
autor: piramida
Michał, ST XA wkład ma chyba ten sam co V2, więc ich praca powinna być podobna? Tak mi się przynajmniej wydaje.
Co do wysokości zawieszenia, nie wiem który superb niżej stoi? Mój ma mniejsze koła to i zawias niżej skręcony aby optycznie nie było japy, chętnie bym wsadził z powrotem fabryczny rozmiar i podniósł zawias aby jednak skok amortyzatora na dziurach był większy, dla poprawienia jeszcze komfortu i amortyzacji.

Re: Zawieszenie sportline

: 7 kwie 2023, o 00:00
autor: orlik
piramida pisze: 6 kwie 2023, o 20:03 Michał, ST XA wkład ma chyba ten sam co V2, więc ich praca powinna być podobna? Tak mi się przynajmniej wydaje.
Ponoć tak, tak mówią, że różnica jest tylko z zewnątrz, apropo zabezpieczenia przeciwkorozyjnego.
Ale czy z tym wkładem tak dokładnie jest tego nie wiem, nie składam tego, ani nie mam nikogo znajomego w fabryce :D

Re: Zawieszenie sportline

: 14 maja 2023, o 19:03
autor: zalezi
Kiedyś pytałem Was o to, ale pozwolę sobie jeszcze raz - zamówiony Sportline 2.0 280 km z DCC, ale chciałabym mieć zawieszenie choć troszkę nadające się do bardziej dynamicznej jazdy. Aktualnie mam Alfę Romeo Giulia Veloce, wiec pod tym względem totalnego kocura. Wywalić z konfigu DCC i po odbiorze zamontować jaki gwint? KW czy ST? Co jeszcze oprócz niego należy zrobic, aby nie bujało, ale tez był jednak komfort kiedy potrzeba? Koła 19".


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Zawieszenie sportline

: 15 maja 2023, o 05:53
autor: Kuster
zalezi pisze: 14 maja 2023, o 19:03 Kiedyś pytałem Was o to, ale pozwolę sobie jeszcze raz - zamówiony Sportline 2.0 280 km z DCC, ale chciałabym mieć zawieszenie choć troszkę nadające się do bardziej dynamicznej jazdy. Aktualnie mam Alfę Romeo Giulia Veloce, wiec pod tym względem totalnego kocura. Wywalić z konfigu DCC i po odbiorze zamontować jaki gwint? KW czy ST? Co jeszcze oprócz niego należy zrobic, aby nie bujało, ale tez był jednak komfort kiedy potrzeba? Koła 19".


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Spróbuj znaleźć jakiegoś magika który wgra Ci oprogramowanie pod DCC z Passata B8.
Z tego co wyczytałem w "internetach" i z opinii "kogoś" z tutejszego forum to zawieszenie DCC w B8 działa lepiej.
Zauważyłem że w UK jest to popularny mod w skodzie

Re: Zawieszenie sportline

: 15 maja 2023, o 09:03
autor: Maliniak
Przede wszystkim to ja bym się przejechał, bo to jest bardzo subiektywne ;)

Re: Zawieszenie sportline

: 16 cze 2023, o 14:09
autor: last_chance
Wracam do tematu - lepiej używane KW V2 (niby po 35k przebiegu, pomiary ze stacji diagnostycznej przód 79% i 80%, tył 66% i 61%) czy nowe B6 z ewentualnymi springami?