Problemy z Superbem w ciągu 2 lat
- + SUPERboska +
- Posty: 173
- Rejestracja: 24 sie 2011, o 14:16
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: wielkopolska
- Kontakt:
Problemy z Superbem w ciągu 2 lat
Jednym z dwóch(drugi został wyeliminowany) największych problemow który się pojawia i chyba niestety będzie pojawiał to dziwne odgłosy z silnika podczas schodzenia z obrotów. Problem jest taki ze na powstanie tego nie ma reguły . czasem porostu jadę i zaczyna się to dziać a gdy tylko przejedzie się jakaś odległość na trasie jest wszystko w porządku ( serwis najbliższy mam 50km od domu także jak tylko dojechałem to usterki nie było) Wiec nigdy sprawa nie została wyjaśniona wiec postanowiłem odpuścić..
- zostaly wymienione ; dwa razy listwa chromowana tył,
jeden raz znaczki przód i tył ,
guma na amortyzatorze,
miałem jakieś stuki pod układem kierowniczym w momencie skręcania i hamowania ( w fabryce czegoś nie dokręcili i latało po samochodzie w desce,
miałem luzy na zawieszeniu okazało się ze dostali cynk o tej sprawie od Skoda Auto Polska i ze usuwają mankament poprzez dołożenie podkładek,
- napewno slabym punktem jest lakier , jest poprostu slaby mimo ze bardzo dbam o auto
cdn... no tak zapomnialem o parujacych halogenach.
drugi największy problem jaki mi przysporzyła to w ciągu 3 dni 3 razy jechałem na trasę aby wypalić filtr cząstek stałych ... ( nigdy wcześniej przez 1,5 roku filtra przepalać nie musiałem... ) ostatni 4 raz zanim zdążyłem wyjechać z miasta włączył się tryb awaryjny i jedyne co mi pozostało to jazda do serwisu oddalonego ode mnie o 50 km z prędkości 60km/h.... serwis na gwarancje wymienił jakiś wężyk odpowiadający za wypychanie spalin
- mam także wadę lakieru . tworzy mi się jakiś pęcherzyk ( serwis zrobił zdjęcia i sprawę ma rozstrzygnąć Skoda Auto Polska)
MIMO tych wszystkich sytuacji ten samochód ma tyle zalet ze nie zastanawiał bym się ani razu i kopił bym jeszcze raz ten sam model ....
POLECAM AUTKO !!!!!!!!!!!!!!
- zostaly wymienione ; dwa razy listwa chromowana tył,
jeden raz znaczki przód i tył ,
guma na amortyzatorze,
miałem jakieś stuki pod układem kierowniczym w momencie skręcania i hamowania ( w fabryce czegoś nie dokręcili i latało po samochodzie w desce,
miałem luzy na zawieszeniu okazało się ze dostali cynk o tej sprawie od Skoda Auto Polska i ze usuwają mankament poprzez dołożenie podkładek,
- napewno slabym punktem jest lakier , jest poprostu slaby mimo ze bardzo dbam o auto
cdn... no tak zapomnialem o parujacych halogenach.
drugi największy problem jaki mi przysporzyła to w ciągu 3 dni 3 razy jechałem na trasę aby wypalić filtr cząstek stałych ... ( nigdy wcześniej przez 1,5 roku filtra przepalać nie musiałem... ) ostatni 4 raz zanim zdążyłem wyjechać z miasta włączył się tryb awaryjny i jedyne co mi pozostało to jazda do serwisu oddalonego ode mnie o 50 km z prędkości 60km/h.... serwis na gwarancje wymienił jakiś wężyk odpowiadający za wypychanie spalin
- mam także wadę lakieru . tworzy mi się jakiś pęcherzyk ( serwis zrobił zdjęcia i sprawę ma rozstrzygnąć Skoda Auto Polska)
MIMO tych wszystkich sytuacji ten samochód ma tyle zalet ze nie zastanawiał bym się ani razu i kopił bym jeszcze raz ten sam model ....
POLECAM AUTKO !!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony 26 sie 2011, o 10:01 przez + SUPERboska +, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 1002
- Rejestracja: 12 mar 2010, o 22:26
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: napisz skąd jesteś
- Kontakt:
Re: Witam wszystkich na forum !
A przypadkiem nie masz silnika CBBB?
CFGB montowany chyba jest dopiero od 2010 roku?
CFGB montowany chyba jest dopiero od 2010 roku?
- + SUPERboska +
- Posty: 173
- Rejestracja: 24 sie 2011, o 14:16
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: wielkopolska
- Kontakt:
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Witam wszystkich na forum !
W takim razie wskazane jest abyś zmienił oznaczenie silnika w opisie bo do tego nawiązywał kolega chudy.+ SUPERboska + pisze:Tak mam silnik CBBB
Możesz powiedzieć jaki procent jeździsz w mieście a jaki w trasie i jak często trasę?+ SUPERboska + pisze: drugi największy problem jaki mi przysporzyła to w ciągu 3 dni 3 razy jechałem na trasę aby wypalić filtr cząstek stałych ... ( nigdy wcześniej przez 1,5 roku filtra przepalać nie musiałem... ) ostatni 4 raz zanim zdążyłem wyjechać z miasta włączył się tryb awaryjny i jedyne co mi pozostało to jazda do serwisu oddalonego ode mnie o 50 km z prędkości 60km/h.... serwis na gwarancje wymienił jakiś wężyk odpowiadający za wypychanie spalin
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- + SUPERboska +
- Posty: 173
- Rejestracja: 24 sie 2011, o 14:16
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: wielkopolska
- Kontakt:
Re: Witam wszystkich na forum !
Myslę że 60% trasa , 40% miasto ... nie ma tygodnia w którym nie było by jakiejś dłuższej trasy..
Dzięki już zmieniam...
Dzięki już zmieniam...
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Witam wszystkich na forum !
W takim razie dosyć wcześnie zaczęły Ci się problemy z DPF. Ale to pewnie tylko kwestia wadliwego wężyka.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Iron
- Posty: 277
- Rejestracja: 5 maja 2010, o 11:46
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: WA (SK)
- Kontakt:
Re: Problemy z Superbem w ciągu 2 lat
Ja może po roku:
1. Przy obrotach pomiędzy 1800 a 2100 było strasznie głośno jakby coś waliło - w serwisie okazało się, że to jakaś osłona kolumny kierownicy była poluzowana.
2. Przedni znaczek - do wymiany, w sobotę jadę na pierwszy przegląd więc mam nadzieję, że wymienią
Nic więcej nie było.
Jestem cholernie zadowolony i tak jak twórca tematu nie zamieniłbym na nic innego a jak mnie będzie dalej stać to kupię znowu Superb'a
1. Przy obrotach pomiędzy 1800 a 2100 było strasznie głośno jakby coś waliło - w serwisie okazało się, że to jakaś osłona kolumny kierownicy była poluzowana.
2. Przedni znaczek - do wymiany, w sobotę jadę na pierwszy przegląd więc mam nadzieję, że wymienią
Nic więcej nie było.
Jestem cholernie zadowolony i tak jak twórca tematu nie zamieniłbym na nic innego a jak mnie będzie dalej stać to kupię znowu Superb'a
- Krzysiek
- Posty: 496
- Rejestracja: 8 maja 2010, o 12:10
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 199,8 KM i 407,1 Nm
- Imię: jak w nicku
- Lokalizacja: Warszawa w tygodniu, weekendy Olsztyn
- Kontakt:
Re: Problemy z Superbem w ciągu 2 lat
Znaczka Ci od ręki nie wymienią gdyż na 100% muszą zamówić a miejscu brak.
http://www.slo.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Iron
- Posty: 277
- Rejestracja: 5 maja 2010, o 11:46
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: WA (SK)
- Kontakt:
Re: Problemy z Superbem w ciągu 2 lat
Dokładnie,Krzysiek pisze:Znaczka Ci od ręki nie wymienią gdyż na 100% muszą zamówić a miejscu brak.
Mówili, że niedługo mają być nowe ale niestety nie wymienią na takowe na gwarancji, inny numer katalogowy.
Acha zapomniałem dodać, że jeszcze wymieniali mi radio bolero.
- Misiektt
- Posty: 1213
- Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 296KM / 377NM
- Imię: Marcin
Re: Problemy z Superbem w ciągu 2 lat
Jedno co u mnie też widać to faktycznie lakier jest słaby mimo że mam auto niecały rok w Octavkach był lepszy
-
- Posty: 1002
- Rejestracja: 12 mar 2010, o 22:26
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: napisz skąd jesteś
- Kontakt:
Re: Problemy z Superbem w ciągu 2 lat
Ogólnie czarny się chyba teraz pogorszył... Czytałem, że w Octavkach też...
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Problemy z Superbem w ciągu 2 lat
Dorzucę swoje trzy grosze:
2 lata i dwie usterki:
1. Do przewodu podciśnieniowego EGR dostała się wilgoć. Pierwszej zimy, podczas wyprzedania, auto przeszło w tryb awaryjny... ok. 430km od domu. W ASO usunięto błędy i problem trwale zniknął
2. Padł czujnik różnicy ciśnień (G450). Auto przeszło w tryb awaryjny ok. 200 km od domu (ja to mam szczęście, nie?). Wymiana, usunięcie błędów, oczyszczanie DPF.
Łącznie daje ponad 630km w trybie awaryjnym...
+ parujący lewy halogen
+ zerwana plastikowa osłona przed prawym tylnym kołem (moja wina).
2 lata i dwie usterki:
1. Do przewodu podciśnieniowego EGR dostała się wilgoć. Pierwszej zimy, podczas wyprzedania, auto przeszło w tryb awaryjny... ok. 430km od domu. W ASO usunięto błędy i problem trwale zniknął
2. Padł czujnik różnicy ciśnień (G450). Auto przeszło w tryb awaryjny ok. 200 km od domu (ja to mam szczęście, nie?). Wymiana, usunięcie błędów, oczyszczanie DPF.
Łącznie daje ponad 630km w trybie awaryjnym...
+ parujący lewy halogen
+ zerwana plastikowa osłona przed prawym tylnym kołem (moja wina).