usztywnienie układu kierowniczego

KLICHO
Posty: 170
Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Marcin

Re: usztywnienie układu kierowniczego

Post autor: KLICHO »

W sensie kto co lubi :) Bo nawet próbowałem od RS4 czy 6 to beton totalny i nie ma przyjemności. Dla mnie lepsza wychodziła z TTRS bo wole mieć większy opór na kierownicy już przy wyższych prędkościach niż lżejszy :) Ale kto co lubi
Rybi
Posty: 2
Rejestracja: 7 mar 2020, o 20:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Imię: Jakub

Re: usztywnienie układu kierowniczego

Post autor: Rybi »

Witam. Czy ktoś podjąłby się zmiany charakterystyki układu kierowniczego w mojej ss2 2.0 tsi?
1 6 D
Posty: 19
Rejestracja: 3 lut 2020, o 19:36
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 146
Imię: Łukasz

Re: usztywnienie układu kierowniczego

Post autor: 1 6 D »

Rybi pisze: 7 mar 2020, o 20:26 Witam. Czy ktoś podjąłby się zmiany charakterystyki układu kierowniczego w mojej ss2 2.0 tsi?
Ja mogę w Szczecinie
Darekdmx
Posty: 78
Rejestracja: 4 sty 2018, o 21:06
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
Imię: Dariusz

Re: usztywnienie układu kierowniczego

Post autor: Darekdmx »

A jest ktoś z Tarnowa lub okolic też bym chciał :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Michalt
Posty: 1
Rejestracja: 20 lip 2020, o 08:50
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Michał

Re: usztywnienie układu kierowniczego

Post autor: Michalt »

jedrek1980 pisze: 27 lut 2020, o 20:27 Dziś na testy wrzucona charakterystyka z Golfa R i jak dla mnie jest lepiej niż na charakterystyce TTRS .To są zupełnie dwie inne charakterystyki.Wiec została ta z Golfa.
Mógłbyś porównać czym się różnią te charakterystyki? Bardzo trudno znaleźć gdzieś opis. Wgrałem z Audi TTrs co prawda do Scirocco i jak dla mnie super na postoju bo kierownica chodzi lżej natomiast jak dla mnie trochę za wcześnie się utwardza
xmajk
Posty: 67
Rejestracja: 3 gru 2016, o 13:04
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)

Re: usztywnienie układu kierowniczego

Post autor: xmajk »

Cześć, Czy w Łodzi ktos by się podjął zmiany ustawień?
michashero89
Posty: 8
Rejestracja: 25 lip 2019, o 10:51
Samochód: Superb II combi 4x4
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 198 km
Lokalizacja: Gdańsk

Re: usztywnienie układu kierowniczego

Post autor: michashero89 »

Witam, znajdzie się ktoś z Trójmiasta kto wgra takie cudo :)
Awatar użytkownika
jedrek1980
Posty: 460
Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 217/430 Compsport
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: usztywnienie układu kierowniczego

Post autor: jedrek1980 »

xmajk pisze: 20 lip 2020, o 12:36 Cześć, Czy w Łodzi ktos by się podjął zmiany ustawień?
Mogę podać namiary na znajomego
xmajk
Posty: 67
Rejestracja: 3 gru 2016, o 13:04
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)

Re: usztywnienie układu kierowniczego

Post autor: xmajk »

jedrek1980 pisze:
xmajk pisze: 20 lip 2020, o 12:36 Cześć, Czy w Łodzi ktos by się podjął zmiany ustawień?
Mogę podać namiary na znajomego
Chętnie. Poproszę. Moze byc na priv

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka

VitoN
Posty: 2
Rejestracja: 14 lis 2020, o 11:50
Samochód: Superb II combi
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Imię: Witek

Re: usztywnienie układu kierowniczego

Post autor: VitoN »

Czy da się taką modyfikację wykonać przez VCDS? Właśnie przesiałem się na 3,6 VR6 z A4 B7 i mam spory niedosyt, jeżeli chodzi o prowadzenie :cry: Chętnie bym poeksperymentował ze wspomaganiem.
User_
Posty: 4
Rejestracja: 11 mar 2021, o 21:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: usztywnienie układu kierowniczego

Post autor: User_ »

W Szczecinie może ktoś poprawić usztywnienie ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dominik_84
Posty: 26
Rejestracja: 10 kwie 2022, o 18:49
Samochód: Superb II combi 4x4
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)

Re: usztywnienie układu kierowniczego

Post autor: Dominik_84 »

Cześć
Czy ktoś jeździ już dłużej że zmieniona charakterystyka? Nic wam się nie dzieje z przekładniami? 🤔
Awatar użytkownika
marioti
Doradca
Posty: 1807
Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 198KM

Re: usztywnienie układu kierowniczego

Post autor: marioti »

odkopię temat.
Ktoś wie jak zrobić zmianę softu przez chińskie VCP? Tzn. problem jest tego typu, że zmieniałem już u siebie poprzez VCP wykorzystując procedurę:

Procedury CAN > Apps > Programowanie charakterystyki wspomagania kierownicy w autach PQ35 >

No ale tam mam do wyboru tylko charakterystyki, które są gdzieś zaszyte w plikach programu. W folderze VCP nie znalazłem podfolderu z którego by korzystał VCP. A zatem nie mogę sobie do tej listy dodać swojego pliku z charakterystyką **.sgo.
Ogólnie chciałem sobie zapodać od Audi TT RS, (KL 239), ale jak wybieram tą nazwę w chińskim klonie to mi przerabia na KL237 Czyli Audi TT S

Przy wyborze pliku już w będąc w procedurze, nie ma żadnej opcji typu "otwórz z "lokalizacji" itp.. podobno to się pojawiło w jakiejś tam aktualizacji VCP, której ryżowy klon nigdy nie dostanie.

Pytanie jest zatem, czy wchodząc bezpośrednio w sterownik 44, mogę wejść we flashowanie i tam zapodać mu plik z charakterystyką? Czy jedyną opcją jest wykorzystywanie ww. procedury CAN?
fabek
Administrator
Posty: 1227
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk

Re: usztywnienie układu kierowniczego

Post autor: fabek »

Dominik_84 pisze: 16 cze 2022, o 14:52 Cześć
Czy ktoś jeździ już dłużej że zmieniona charakterystyka? Nic wam się nie dzieje z przekładniami? 🤔
Ja robiłem pare msc temu. Wszystko bezproblemowo.

https://www.superbclub.pl/viewtopic.php ... 09#p428409
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
ODPOWIEDZ