[S3] Żarniki d3s wymiana superb3 najprostszy sposób?

Tutoriale / Instrukcje / Opisy samodzielnych napraw
Regulamin forum
1) W tytule tematu umieszczamy w zależności od modelu umieszczamy odpowiednio [S1] lub [S2] lub [S3]
kacluk
Posty: 503
Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Imię: Lukasz
Lokalizacja: Corby - UK

[S3] Żarniki d3s wymiana superb3 najprostszy sposób?

Post autor: kacluk »

Witam, chciałem spytać doświadczonych kolegów jak zabrać się za wymianę zarnika w bixenonach.. Swiatła są skrętne to chyba ASF się nazywa.. to mój pierwszy i ostatni vag wiec nie mam z tym doświadczenia..
Macie jakieś sprawdzone żarniki?? Ja myślałem nad d3s osram night breaker laser bo fabryczne świecą bardzo słabo.. Nie wiem czy się zużyły czy ten typ tak ma..
Czy do tej operacji trzeba samą lampkę wykręcać? bo po zdjęciu dekielków nie wydaje mi się żeby dało się to zrobić..
Z góry dziekuję za wskazówki
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Żarniki d3s wymiana superb3 najprostrzy sposób?

Post autor: Enriquez »

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2978
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Żarniki d3s wymiana superb3 najprostrzy sposób?

Post autor: orlik »

Jak już będziesz wymieniał, to sprawdź czy nie masz śladów paluchów na soczewce od środka. Warto sobie to przeczyścić przy okazji.
decepol
Posty: 4
Rejestracja: 14 maja 2023, o 20:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TDI (150KM)

Re: [S3] Żarniki d3s wymiana superb3 najprostszy sposób?

Post autor: decepol »

Hej.
Dorwał mnie przepalony xenon.