Przegląd 90.000

bierny
Posty: 144
Rejestracja: 20 lut 2018, o 08:10
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Przegląd 90.000

Post autor: bierny »

Hej

Czy wiecie co wchodzi w zakres przeglądu przy 90.000, powoli się zbliża a w książce brak info na temat zakresu przeglądów
2.0tsi 4x4 dsg
carter
Posty: 13
Rejestracja: 24 lis 2019, o 15:13
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: Przegląd 90.000

Post autor: carter »

Ja kupilem auto serwisowane wedle ksiazki i wychodzi tak (TDI ale mysle ze dla TSI moze byc podobnie):

olej silnikowy + filtr co 30kkm
olej DSG + filtr DSG co 60kkm
filtr paliwa co 90kkm
filtr powietrza co 90kkm
filtr kabinowy co 30kkm

Ale trzeba brac pod uwage ze te interwaly sa stanowczo za duze, a sa takie zeby koszty eksploatacji dla floty wychodzily niskie, sam wymieniam olej co 15kkm, olej DSG co 60kkm, filtr powietrza i kabinowy co 20kkm, filtr paliwa co 60kkm. W benzynie moga byc inne wartosci dla filtra paliwa i powietrza, ale mysle ze jak podobnie bedziesz wymienial to bedzie dobrze.
bierny
Posty: 144
Rejestracja: 20 lut 2018, o 08:10
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: Przegląd 90.000

Post autor: bierny »

Dzięki

Skrzynią zrobiona przy 60000
Paliwowego filtra brak

Pasek + napinacz co ile wymiana ?
carter
Posty: 13
Rejestracja: 24 lis 2019, o 15:13
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: Przegląd 90.000

Post autor: carter »

W TDI co 210kkm, ale mi padla pompa po 120. Zreszta nie tylko mnie, kumplowi po 40kkm, innemu po 100kkm.
Awatar użytkownika
JacekRS
Posty: 1420
Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 430PS/535Nm
Imię: Jacek
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Przegląd 90.000

Post autor: JacekRS »

Mi olej w haldex i dsg przy 60kkm wymieniali, ale sam przy 40kkm też to zrobiłem. Powiem tylko, ze średnio te oleje wyglądały.
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: Przegląd 90.000

Post autor: Tom-Tdi »

I prawidłowo.
Przy 40 tyś oba oleje są już wystarczającą dobrze wyeksploatowane.
kacluk
Posty: 503
Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Imię: Lukasz
Lokalizacja: Corby - UK

Re: Przegląd 90.000

Post autor: kacluk »

carter pisze: 27 lut 2020, o 14:35 W TDI co 210kkm, ale mi padla pompa po 120. Zreszta nie tylko mnie, kumplowi po 40kkm, innemu po 100kkm.
Jak padla pompa to dawala jakoes znaki czy po prostu auto sie zagotowalo?
Awatar użytkownika
rydel
Posty: 90
Rejestracja: 12 sty 2018, o 07:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 347 KM / 475 Nm
Imię: Paweł
Lokalizacja: SO

Re: Przegląd 90.000

Post autor: rydel »

Kuhwa a mnie ostatnio powiedzieli ,że Haldex co 3 lata i wymienili tylko w DSG.
Powered by Obrazek
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: Przegląd 90.000

Post autor: Tom-Tdi »

Wiadomo, serwis trzyma się odgórnie narzuconych wytycznych.
Ale zmień sobie ten olej w haldexie trochę wcześniej.

W sieci nie brakuje przykładów co się dzieje z pompą i jaki syf się tam robi, tym bardziej, że haldex 5 ciągle pracuje mimo iż wydawać by się mogło, że jest nieaktywny.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2020, o 10:30 przez Tom-Tdi, łącznie zmieniany 1 raz.
kacluk
Posty: 503
Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Imię: Lukasz
Lokalizacja: Corby - UK

Re: Przegląd 90.000

Post autor: kacluk »

A to nie jest tak ze na wlasne zyczenie mozna olej zmienic? Ja w dsg chcialem zeby zmieniono przy 50tys km i nie bylo zadnego problemu
carter
Posty: 13
Rejestracja: 24 lis 2019, o 15:13
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: Przegląd 90.000

Post autor: carter »

kacluk pisze: 28 lut 2020, o 04:14
carter pisze: 27 lut 2020, o 14:35 W TDI co 210kkm, ale mi padla pompa po 120. Zreszta nie tylko mnie, kumplowi po 40kkm, innemu po 100kkm.
Jak padla pompa to dawala jakoes znaki czy po prostu auto sie zagotowalo?
Z dnia na dzien temperatura zaczela przekraczac 90, po wlaczeniu ogrzewania od razu spadala. Jak zobaczylem 110 na zegarze przy spokojnej jezdzie od razu pojechalem na serwis.
kacluk
Posty: 503
Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Imię: Lukasz
Lokalizacja: Corby - UK

Re: Przegląd 90.000

Post autor: kacluk »

O widzisz dzieki.. ja mam dziwne dzwieki od strony rozrzadu.. ale oczywiscie skoda mowi ze to normalne. Oby mi w trasie pl-uk nie padla..
ODPOWIEDZ