Strona 1 z 1

Zadaj mi pytanie

: 25 lut 2021, o 08:15
autor: PomogeWam
Cześć, pracuje od kilku lat w jednym z ASO Skody i VW w Polsce, jeżeli macie jakieś pytania to w związku z tym, że złapałem covida i mam 10 dni nudów w domu chętnie odpowiem. Pozdrawiam

Re: Zadaj mi pytanie

: 25 lut 2021, o 09:19
autor: Skodnik4x4
Covid objawowy czy bezobjawowy?

Re: Zadaj mi pytanie

: 25 lut 2021, o 09:22
autor: PomogeWam
2 dni z gorączką a teraz juz jak nowonarodzony :D

Re: Zadaj mi pytanie

: 25 lut 2021, o 10:34
autor: apm16
Witaj nowonarodzony jakie masz rady dla pacjenta SIII 1,4 Tsi 150KM z 2015 przebieg 84kkm odnośnie paska rozrzadu kiedy wymienić profilaktycznie ze wzgledu na wiek samego paska.
Pozdrawiam Andrzej

Re: Zadaj mi pytanie

: 25 lut 2021, o 11:34
autor: PomogeWam
Według informacji producenta pasek jest niewymienny, jest on wzmacniany kewlarem, bla bla bla, najczesciej Klient wymienia pasek przy przebiegach rzędu 210-240 tys, a wiekiem to ok 7 lat. W swojej 6 letniej karierze nie spotkalem się, żeby w 1,4 tsi strzelił pasek, natomiast dla swietego spokoju ja osobiście bym wymienił, koszt jest niewielki z uwagi na fakt, że pompa wody napedzana jest osobnym paskiem i nie ma konieczności jej wymiany. Pozdrawiam

Re: Zadaj mi pytanie

: 25 lut 2021, o 11:38
autor: PomogeWam
Jeszcze wracając do pasków, to w 2,0 cr i 1,6 cr radze wymieniać te paski znacznie szybciej niż deklarowane 210 tys, pękają na potęgę i to nawet w 2-3 letnich autach przy przebiegach od 70 tys km.

Re: Zadaj mi pytanie

: 25 lut 2021, o 11:59
autor: fabek
PomogeWam pisze: 25 lut 2021, o 08:15 Cześć, pracuje od kilku lat w jednym z ASO Skody i VW w Polsce, jeżeli macie jakieś pytania to w związku z tym, że złapałem covida i mam 10 dni nudów w domu chętnie odpowiem. Pozdrawiam
jakaś weryfikacja będzie potrzebna, że faktycznie pracujesz w aso, możesz podesłać na priv.

Re: Zadaj mi pytanie

: 25 lut 2021, o 12:03
autor: apm16
PomogeWam pisze: 25 lut 2021, o 11:34 Według informacji producenta pasek jest niewymienny, jest on wzmacniany kewlarem, bla bla bla, najczesciej Klient wymienia pasek przy przebiegach rzędu 210-240 tys, a wiekiem to ok 7 lat. W swojej 6 letniej karierze nie spotkalem się, żeby w 1,4 tsi strzelił pasek, natomiast dla swietego spokoju ja osobiście bym wymienił, koszt jest niewielki z uwagi na fakt, że pompa wody napedzana jest osobnym paskiem i nie ma konieczności jej wymiany. Pozdrawiam
Jeżeli producent twierdzi że pasek jest niewymienny w 1,4 Tsi to jakie wedle Ciebie winno być zachowanie gwaranta w przypadku zerwania paska przy przebiegu 100kkm
a jak jest w realu w takim przypadku bo napisałeś że to czesto się zdarza w 2 CR

Re: Zadaj mi pytanie

: 25 lut 2021, o 12:17
autor: PomogeWam
Ja nie spotkalem sie odmowy wspolfinansowania (dobra wola), z reguły jest to podzial, że producent pokrywa 70% robocizny i 100% części. Natomiast jest to tylko dobra wola, więc moze być odpowiedź negatywna i wtedy trafia sprawa do sądu, jeżeli Klient chce się kopać z koniem.

Re: Zadaj mi pytanie

: 25 lut 2021, o 15:49
autor: Marekb
PomogeWam pisze:Jeszcze wracając do pasków, to w 2,0 cr i 1,6 cr radze wymieniać te paski znacznie szybciej niż deklarowane 210 tys, pękają na potęgę i to nawet w 2-3 letnich autach przy przebiegach od 70 tys km.
To jak pękają tak strasznie to wymieniać co 60tyś?

Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka


Re: Zadaj mi pytanie

: 25 lut 2021, o 16:04
autor: apm16
bez przesady w swoim SII 2 TDi CR wymieniłem po 7 latach przy 152kkm
Pasek jak i cały motor lubi płynną jazdę nie koniecznie powolną ... czasami szaloną dla przepalenia złogów ;) :D
Samo życie

Re: Zadaj mi pytanie

: 25 lut 2021, o 18:02
autor: PomogeWam
Marekb pisze: 25 lut 2021, o 15:49
PomogeWam pisze:Jeszcze wracając do pasków, to w 2,0 cr i 1,6 cr radze wymieniać te paski znacznie szybciej niż deklarowane 210 tys, pękają na potęgę i to nawet w 2-3 letnich autach przy przebiegach od 70 tys km.
To jak pękają tak strasznie to wymieniać co 60tyś?

Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
Zwracać uwagę przy odpalaniu czy slychać piszczenie z okolic rozrządu na zimnym silniku, nie mylić z dźwiekiek pompy vacum, ktorej hałas to grzechotanie/dzwonienie i wystepuje na zimnym i ciepłym. Pompa vacum ma taką charakterystykę pracy

Re: Zadaj mi pytanie

: 25 lut 2021, o 18:03
autor: PomogeWam
apm16 pisze: 25 lut 2021, o 16:04 bez przesady w swoim SII 2 TDi CR wymieniłem po 7 latach przy 152kkm
Pasek jak i cały motor lubi płynną jazdę nie koniecznie powolną ... czasami szaloną dla przepalenia złogów ;) :D
Samo życie
Nie w każdym będzie taka usterka, a styl jazdy nie ma na nią żadnego wplywu, byly paski co jezdzily i po 300 tys km :p

Re: Zadaj mi pytanie

: 25 lut 2021, o 19:55
autor: apm16
to popisaliśmy sobie i starczy - już pomogłeś .
To po prostu gówniane samochody są ....

Re: Zadaj mi pytanie

: 26 lut 2021, o 13:36
autor: oolsztyniak
apm16 pisze: 25 lut 2021, o 19:55 To po prostu gówniane samochody są ....
raczej podzespoły, wszędobylskie odchudzani i szukanie pozornych oszczędności
dla jednego olej co 30 tysięcy kilometrów to zabójstwo silnika
dla flot co mają 1000 samochód oszczędności znaczne ;)

nic nie może być wieczne, bo z czego żył by producent części, importer, pośrednik, mechanik, złomiarz.