Strona 10 z 11

Re: MY 2022

: 29 lis 2021, o 11:25
autor: crazywarrior69
Pytałem o to dealera jakiś czas temu. Kluczyk po 10 minutach leżenia w bezruchu dezaktywuje się.
Nie wiem jakich roczników to dotyczy, ale można to łatwo sprawdzić, kładziemy kluczy na ziemi przy drzwiach kierowcy i po 10 minutach szarpiemy za klamkę.

Re: MY 2022

: 29 lis 2021, o 11:52
autor: mms1994
Kamiq RM2021 to ma

Re: MY 2022

: 29 lis 2021, o 12:52
autor: 3pm_krk
Tylko, że łażąc po galerii handlowej teoretycznie wciąż ten sygnał emitujemy, więc tam zapewne trzeba by dezaktywować keyless ręcznie lub używać pokrowców zagłuszających sygnał :)

Re: MY 2022

: 29 lis 2021, o 13:04
autor: mms1994
To jest zabezpieczenie, że jak Ci leży w domu, to żeby z garażu nie odjechali ;)
Poza tym, aktualnie jak kradną to mają odpowiedni sprzęt, że nawet kluczyka nie potrzebują, bo po prostu dekodują i otwiera się auto :P

Re: MY 2022

: 29 lis 2021, o 13:49
autor: Ender
dlatego zostaje chyba blokada mechaniczna skrzyni... np niedzwiedz lock....

Re: MY 2022

: 29 lis 2021, o 14:10
autor: mms1994
Dobre AC + RTI/GAP o wiele lepsze ;)

Re: MY 2022

: 29 lis 2021, o 17:07
autor: Maliniak
Powiedz to mojemu kumplowi, któremu niedawno zawinęli 4-letniego Superba spod domu... (GAP 3 lata) ;) Policja pytała czy ktoś mu numeru nie wyciął, bo to chyba pierwsza zaginiona Skoda od 20 lat ;) Mam wrażenie, że z braku laku zaczęli kraść wszystko.

Re: MY 2022

: 7 gru 2021, o 14:44
autor: mkuldane
mms1994 pisze: 29 lis 2021, o 14:10 Dobre AC + RTI/GAP o wiele lepsze ;)
I rok albo półtora czekania na nowe auto :D

Przeciez keyless można łatwo zdezaktywować. Zamykasz z pilota i podczas składania lusterek dotykasz czujnika na klamce. I wtedy można otworzyć też tylko z pilota. Ja w trefnych miejscach tak właśnie robię.

Re: MY 2022

: 7 gru 2021, o 15:31
autor: mms1994
Jak ktoś będzie chciał to i tak ukradnie, ba tzw "gameboye" otworzą Ci auto, nawet jak kluczyk masz w klatce faradaya, a w aucie dezaktywujesz keyless ;)

Re: MY 2022

: 7 gru 2021, o 16:44
autor: Maliniak
Do domu drzwi też nie zamykać, bo jak ktoś bardzo chce to i tak wejdzie? ;)

Re: MY 2022

: 7 gru 2021, o 23:02
autor: komoornik
mkuldane pisze: 7 gru 2021, o 14:44
mms1994 pisze: 29 lis 2021, o 14:10 Dobre AC + RTI/GAP o wiele lepsze ;)
I rok albo półtora czekania na nowe auto :D

Przeciez keyless można łatwo zdezaktywować. Zamykasz z pilota i podczas składania lusterek dotykasz czujnika na klamce. I wtedy można otworzyć też tylko z pilota. Ja w trefnych miejscach tak właśnie robię.
No to w nowszych egzemplarzch po co go deaktywować skoro kluczyk sam się usypia?

Re: MY 2022

: 7 gru 2021, o 23:13
autor: artho
Marek23 pisze: 23 kwie 2021, o 13:14 Z mojej strony mogę powiedzieć,że nowe 280 jedzie zauważalnie lepiej z dołu w porównaniu do 272. Pali tyle samo, chyba jest jeszcze cichcesz jeśli chodzi o wydech.
Trochę odkopuję, ale mogę to potwierdzić - jedzie z dołu, nie mam porównania z 272KM ale jestem rad, koniki i ów Continental pracują.

Ma ktoś specyfikację techniczną dla silnika DNFE (2.0 TSI 280KM Evo) ?

Re: MY 2022

: 8 gru 2021, o 00:00
autor: Maliniak
Jak ma lepiej nie jechać jak ma 400Nm, a wcześniejsze miały 350 ;) Bonus pewnie na podobnym poziomie. Jedyny problem, że nie wiadomo jaki to ma potencjał w przypadku Stage 1.

Re: MY 2022

: 8 gru 2021, o 05:50
autor: zbaqany
Witam,

Mam pytanko odnośnie MY2022. 2 tyg temu oderbałem SUPERB COMBI SPORTLINE 2.0 TSI 190KM i ku memu zdziwieniu siedzi tam chyba ea888 gen 3 a nie gen 3b. Jest u mnie metalowa miska i brak przepływki zaraz za filtrem. Naklejka pod maską mówi za to, że olej ma być 0W20 norma 508/509 w instrukcji natomiast 0w30 z normą 504/507. Czy ktoś z Was wie jak oni przydzielają silniki? Auto zamówione w kwetniu, przyjęte do produkcji 38 tydzień dopiero, zeszło z lini 13 listopada (tak mi handlowiec powiedział) Zapewniali mnie podczas zamawiania, że najnowasza generacją TSI czyli 3B już w nim będzie a tu się okazuje jednak inaczej.

Re: MY 2022

: 8 gru 2021, o 09:25
autor: sane
zbaqany pisze: 8 gru 2021, o 05:50 Witam,

Mam pytanko odnośnie MY2022. 2 tyg temu oderbałem SUPERB COMBI SPORTLINE 2.0 TSI 190KM i ku memu zdziwieniu siedzi tam chyba ea888 gen 3 a nie gen 3b. Jest u mnie metalowa miska i brak przepływki zaraz za filtrem. Naklejka pod maską mówi za to, że olej ma być 0W20 norma 508/509 w instrukcji natomiast 0w30 z normą 504/507. Czy ktoś z Was wie jak oni przydzielają silniki? Auto zamówione w kwetniu, przyjęte do produkcji 38 tydzień dopiero, zeszło z lini 13 listopada (tak mi handlowiec powiedział) Zapewniali mnie podczas zamawiania, że najnowasza generacją TSI czyli 3B już w nim będzie a tu się okazuje jednak inaczej.
W gen. 3 jest plastikowa miska.
Jaki kod silnika? Daj zdjęcie spod maski.
Jestem pewny, że to nie jest gen. 3. Albo gen. 3b albo coś jeszcze nowszego.