Urbinio pisze:Ktoś w Warszawie to ogarnia ? Wiecie może ?
A to mało warsztatów w Wawie
TSI to już żadna wiedza tajemna. Parę lat na rynku jest.
Ponoć jest jakiś warsztat w Ożarowie czy Ołtarzewie który jest ogarnięty.
Polecany na forum octavi.
Pytanie nowicjusza (ale uczę się dopiera superb'a)
Czy jest możliwość sprawdzenia temp oleju Dsg, albo jakiś innych przydatnych parametrów w jakimś ukrytym menu ew. car scanerem pro.
Czy pozostaje mi kupienie vcds/obd11? Pozdrawiam
Witam potrzebuje pomocy. Posiadam superb z 2019r wersja poliftowa 2.0 272 4x4. Panowie pomóżcie co to może być dwa razy już mi się zdarzyło włączając bieg wsteczny i ruszając gwałtownie czyli puszczając hamulec całkowicie zaczęło zgrzytać coś tak jakby chyba w skrzyni i robi się miękki pedal hamulca w tym momencie…. dźwięk taki jak…. Można porównać w manualu wkleszczenie biegu bez sprzęgła. Po zatrzymaniu się przerzuceniu na D wszystko jest ok.
A samochód nie hamuje Ci podczas tego zgrzytu? Ten miękki pedał to tak jakby hamulec awaryjny działał, dźwięk też jest taki podczas awaryjnego hamowania przy manewrach.
Tego właśnie nie zauważyłem czy hamuje bo jak tak się działo to mam taki odruch że szybko na hamulec…. i wtedy też właśnie jest miękki pedał ale przybliżając tę sytuację to po prostu raz chciałem szybki manewr zrobić…. w koło wysoka trawa czujniki zaczęły wariować strasznie i wtedy wydobył się ten dźwięk no i szybko na hamulec jak zrobiłem na „D” podjechałem do przodu i z powrotem przerzuciłem na „R” i po woli cofałem to już było ok. A ten drugi raz kurcze było tak że też szybko do ruchu chciałem się wbić i tak szybko puściłem hamulec kawałek cofnął i zaraz zgrzyt ( a może nawet dźwięk takiego hamulca chodź teraz nie jestem pewny ) i też na „D” do przodu i na „R” i powoli i jest Ok jak się takie coś słyszy to no jest taki odruch że szybko hamulec no więc kurczę nie wiem czy on hamuje awaryjnie ? Przeszło mi to przez myśl ten drugi raz ale mówię sobie że no chyba takiego czegoś nie ma w aucie że sam awaryjnie hamuje chyba że się mylę….ale też mi przeszło przez myśl że może za szybko wszystko robiłem i bieg się tak jak by wykleszczył albo nie wiem auto ma przejechane 78k więc no chyba to nie możliwe żeby skrzynia padała skoro biegi przerzuca płynnie. Za 3 tygodnie wybieramy się z rodziną na wakacje no i mam lekkie obawy czy dojedziemy jak działo się takie coś. Nie wiem co o tym myśleć czy to idzie jakoś sprawdzić jeszcze ?
Obstawiam awaryjne hamowanie. Mi na niskie krzaczki działa i kiedyś pod Lidlem zahamował podczas cofania. Dźwięk jakby coś się zepsuło, taki głośny chrobot. Nie zmieniaj biegów jak samochód nie stoi bo rozwalisz skrzynię.
Ten chrobot jest taki sam jak przy zadziałaniu ABS na sniegu. Tak, to hamowanie awaryjne, za szybko zbliżasz się do przeszkody i się auto ratuje żeby nie przydupczyć
2xxxpikuśxxx2 pisze: ↑4 lip 2024, o 00:02
Witam potrzebuje pomocy. Posiadam superb z 2019r wersja poliftowa 2.0 272 4x4. Panowie pomóżcie co to może być dwa razy już mi się zdarzyło włączając bieg wsteczny i ruszając gwałtownie czyli puszczając hamulec całkowicie zaczęło zgrzytać coś tak jakby chyba w skrzyni i robi się miękki pedal hamulca w tym momencie…. dźwięk taki jak…. Można porównać w manualu wkleszczenie biegu bez sprzęgła. Po zatrzymaniu się przerzuceniu na D wszystko jest ok.
Jak koledzy piszą, tak wygląda funkcja hamowania przy manewrach. Żeby to sprawdzić wyłącz w menu "funkcję hamowania podczas manewrów" i zobacz czy jest różnica.
Panowie może ktoś pomoże. Auto 2.0tdi DFGA 2018r błąd P164E00-oil pressure regulating valve electrical malfunction. Błąd w sterowniku silnika nie da się go skasować. Brak kontrolek na desce. Auto jeździ normalnie, ciśnienie oleju dziś sprawdzone i jest w porządku. Czyżby to był zawór regulacji ciśnienia ten obok sprężarki klimy? Czujnik ciśnienia był wymieniony nadal to samo.
Cześć Panowie.
Zbliża się u mnie moja pierwsza wymiana oleju w skrzyni DSG. Problem jednak polega na tym, że nie wiem jaką konkretnie posiadam, a wolę jednak mieć wszystko pod kontrolą i nie odstawiać mechanikowi na ślepo. Moja kura to przedlift 2.0TDI 150KM z 7 stopniową skrzynią (VIN TMBAH7NP4K7078769). Jaka konkretnie skrzynia tam siedzi i jaki olej do niej poradzicie?
Pieczar155 pisze: ↑15 lip 2024, o 12:37
Cześć Panowie.
Zbliża się u mnie moja pierwsza wymiana oleju w skrzyni DSG. Problem jednak polega na tym, że nie wiem jaką konkretnie posiadam, a wolę jednak mieć wszystko pod kontrolą i nie odstawiać mechanikowi na ślepo. Moja kura to przedlift 2.0TDI 150KM z 7 stopniową skrzynią (VIN TMBAH7NP4K7078769). Jaka konkretnie skrzynia tam siedzi i jaki olej do niej poradzicie?
DQ381. Ja do swojej DQ250 lałem Ravenola, ale masz jeszcze Fuchsa, Febi, Motula... Jak się boisz lej OEM VW, będzie trochę drożej .