Witam moja superb posiada radio nieoryginalne 2 din od początku nie działają mi też czujniki parkowania przód oraz tyl tzn nie ma żadnej reakcji na wsteczny, czy montaz oryginalnego radia mógłby przywrócić działanie czuinikow?
Wysłane z mojego SM-A715F przy użyciu Tapatalka
Wymiana radia a czujniki parkowania
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 24 gru 2014, o 14:34
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2007
- Silnik: Inny
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Świętochłowice
Re: Wymiana radia a czujniki parkowania
Sprawdzałeś błędy VCDSem?
Przy usterce układu powien być jeden dłuższy pisk z głośniczka i przycisk powinien mrugać.
Przy usterce układu powien być jeden dłuższy pisk z głośniczka i przycisk powinien mrugać.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 15 gru 2021, o 18:09
- Samochód: Superb I
- Rocznik: 2007
- Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
- Imię: Robert
Re: Wymiana radia a czujniki parkowania
niestety brak komunikacji ze sterownikiem i nie mogę sprawdzić błędów, poza tym sprawdzałem wiązkę przy module pdc który znajduje się z tyłu w bagażniku i jest cała. Ponadto gdy wrzucę wsteczny to nie ma żadnego sygnału o którym mówisz a przycisk nie mruga. Przykładałem ucho do każdego z czujników i nic żadnego cykania.
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 24 gru 2014, o 14:34
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2007
- Silnik: Inny
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Świętochłowice
Re: Wymiana radia a czujniki parkowania
Sprawdź zasilanie.
Ze stacyjki wychodzi czarny kabelek i idzie do czerwonej, trzypinowej wtyczki w słupku A prawym na pin 1 i dalej (już czerwono-zielony) do wtyczki 16-sto pinowej w sterowniku parkowania na pin 3.
Drugi plus też wychodzi ze stacyjki ale idzie przez bezpiecznik nr. 9 (5A) i dalej do czerwonej,15-sto pinowej wtyczki w słupku A prawym na pin 2 i dalej do 16-sto pinowej wtyczki na pin 1. Kabelek czarno-żółty.
Masa jest na pinie 8 w tej samej wtyczce.
Możesz też sprawdzić kabelek linii K po któej jest diagnostyka. Leci z 16-sto pinowej pin 12 (zielono-niebieski) do 15-sto pinowej, czerwonej (pin 6) w słupku A prawym i dalej leci do gniazda diagnostycznego na pin 7 (zielony).
Sprawdź te kabelki.
Ze stacyjki wychodzi czarny kabelek i idzie do czerwonej, trzypinowej wtyczki w słupku A prawym na pin 1 i dalej (już czerwono-zielony) do wtyczki 16-sto pinowej w sterowniku parkowania na pin 3.
Drugi plus też wychodzi ze stacyjki ale idzie przez bezpiecznik nr. 9 (5A) i dalej do czerwonej,15-sto pinowej wtyczki w słupku A prawym na pin 2 i dalej do 16-sto pinowej wtyczki na pin 1. Kabelek czarno-żółty.
Masa jest na pinie 8 w tej samej wtyczce.
Możesz też sprawdzić kabelek linii K po któej jest diagnostyka. Leci z 16-sto pinowej pin 12 (zielono-niebieski) do 15-sto pinowej, czerwonej (pin 6) w słupku A prawym i dalej leci do gniazda diagnostycznego na pin 7 (zielony).
Sprawdź te kabelki.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407