Co wybrać: OBD11 czy VCDS?
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 5 kwie 2023, o 12:20
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Robert
Re: Co wybrać: OBD11 czy VCDS?
Czy skanery Viaken i Autel przeznaczone do VAG`a mają taką samą funkcjonalność, jak VCDS i OBD11?
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5819
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 7 kwie 2023, o 18:55
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
Re: Co wybrać: OBD11 czy VCDS?
Zgadzam się z pab567. Gdybym był na twoim miejscu kupiłbym VCDS. Ja go mam i polecam, wiem że trochę kosztuje ale co tam.
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5819
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
-
- Posty: 280
- Rejestracja: 6 lis 2011, o 11:32
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Krzysiek
Re: Co wybrać: OBD11 czy VCDS?
Pab, i po roku za byle pierdołę (np kodowanie Aku) płacić ponad stówę za pro? IMO vcds wygrywa.
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5819
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
Re: Co wybrać: OBD11 czy VCDS?
Legalny VCDS - 2929 zł bez limitu VIN, 2119 zł - limit 10 numerów VIN, 1499 zł - limit 3 numerów VIN.
Legalny OBD Eleven - 299 zł lub 469 zł za wersje Pro.
Jak ktoś potrzebuje dla siebie a nie do pracy to OBD Eleven spokojnie wystarcza, nie ma sensu przepłacać za VCDS.
Pośrodku jest jeszcze Vag Can Pro (VCO) - 1295 zł. Możliwości największe z całej trójki tylko upierdliwy w obsłudze.
O VAS / ODIS w ogóle nie piszę bo to już narzędzie fabryczne i dla kogoś, kto nie zajmuje się na co dzień naprawami i modyfikacjami samochodów z grupy VAG, nie ma najmniejszego sensu.
Ja osobiście korzystam zarówno z VCDS (bo najwygodniejszy w obsłudze), VCP (bo można przeflashować sterownik, wgrać pliki kontenera, usunąć blokadę VIM i jeszcze kilka rzeczy, których VCDS nie robi) i OBD Eleven (bo jak klient przyśle backup w tym formacie to najłatwiej mi zrobić nowy sterownik tez korzystając z OBD Eleven). Wszystko legalne.
Legalny OBD Eleven - 299 zł lub 469 zł za wersje Pro.
Jak ktoś potrzebuje dla siebie a nie do pracy to OBD Eleven spokojnie wystarcza, nie ma sensu przepłacać za VCDS.
Pośrodku jest jeszcze Vag Can Pro (VCO) - 1295 zł. Możliwości największe z całej trójki tylko upierdliwy w obsłudze.
O VAS / ODIS w ogóle nie piszę bo to już narzędzie fabryczne i dla kogoś, kto nie zajmuje się na co dzień naprawami i modyfikacjami samochodów z grupy VAG, nie ma najmniejszego sensu.
Ja osobiście korzystam zarówno z VCDS (bo najwygodniejszy w obsłudze), VCP (bo można przeflashować sterownik, wgrać pliki kontenera, usunąć blokadę VIM i jeszcze kilka rzeczy, których VCDS nie robi) i OBD Eleven (bo jak klient przyśle backup w tym formacie to najłatwiej mi zrobić nowy sterownik tez korzystając z OBD Eleven). Wszystko legalne.