2.0TDi Czujniki różnicy ciśnień DPF adaptacja/nastawy początkowe
: 10 wrz 2022, o 20:39
Heja!
Potrzebuję informacji jak DOKŁADNIE sprawdzić i ewentualnie nastawić / adaptować czujniki różnicy ciśnień DPF
Wymieniłem je na nowe przed wymianą turbiny i nadal wyskakuje mi co jakiś czas błąd stały potwierdzony P2002
Czujniki nowe oryginalne zamieniane miejscami
Wstawiałem też na próbę stare czujniki (też oryginalne)
Przewody sprawdzone w kwestii szczelności/ewentualnych uszkodzeń
Czujniki wpięte tak jak były czyli pod lewy krociec patrząc od napisów (wtyczka po prawej stronie)
DPF czysty i sprawny
Zmierzone przepływy na hamowni pod obciążeniem i podobno jest jak w nowym samochodzie.
Moc 216KM /455NM (CRLB + GTD1449)
Silnik nie wpada w żadne systemy awaryjne a wypalanie DPF zawsze przechodzi prawidłowo
Zastosowałem również środek do czyszczenia DPFów (K2)
Środek zaaplikowałem zarówno do samego katalizatora/DPFa ale i do przewodów które idą do czujników
Proces szybki i sprawny bo DPF sam w sobie jest czysty....
Efekt ten sam... Odpalisz auto, przejedziesz UJ wie ile km i jest oki ale staniesz gdzieś, wyłączysz auto, odpalisz ponownie i po chwili wyskakuje ten błąd...
Skasujesz, przejedziesz 300-500-900km bez gaszenia auta i jest ok a jak tylko zgasisz to po jakimś czasie zaś wyskoczy
Nic się z tym błędem nie dzieje ale sam fakt ze kontrolka na liczniku wyskakuje i drąży dziurę w oczach to już wkuRza...
Potrzebuję informacji jak DOKŁADNIE sprawdzić i ewentualnie nastawić / adaptować czujniki różnicy ciśnień DPF
Wymieniłem je na nowe przed wymianą turbiny i nadal wyskakuje mi co jakiś czas błąd stały potwierdzony P2002
Czujniki nowe oryginalne zamieniane miejscami
Wstawiałem też na próbę stare czujniki (też oryginalne)
Przewody sprawdzone w kwestii szczelności/ewentualnych uszkodzeń
Czujniki wpięte tak jak były czyli pod lewy krociec patrząc od napisów (wtyczka po prawej stronie)
DPF czysty i sprawny
Zmierzone przepływy na hamowni pod obciążeniem i podobno jest jak w nowym samochodzie.
Moc 216KM /455NM (CRLB + GTD1449)
Silnik nie wpada w żadne systemy awaryjne a wypalanie DPF zawsze przechodzi prawidłowo
Zastosowałem również środek do czyszczenia DPFów (K2)
Środek zaaplikowałem zarówno do samego katalizatora/DPFa ale i do przewodów które idą do czujników
Proces szybki i sprawny bo DPF sam w sobie jest czysty....
Efekt ten sam... Odpalisz auto, przejedziesz UJ wie ile km i jest oki ale staniesz gdzieś, wyłączysz auto, odpalisz ponownie i po chwili wyskakuje ten błąd...
Skasujesz, przejedziesz 300-500-900km bez gaszenia auta i jest ok a jak tylko zgasisz to po jakimś czasie zaś wyskoczy
Nic się z tym błędem nie dzieje ale sam fakt ze kontrolka na liczniku wyskakuje i drąży dziurę w oczach to już wkuRza...