Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
-
- Posty: 1016
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Kurcze, mario ja akurat W212 dobrze nie znam, ale napisz jak działa night vision w aucie projektowanym w okolicy 2006 roku. Podejrzewam, że problem jest ten sam co w cytowanym BMW - to po prostu pierwszej generacji rozwiązanie. Tych starych też nie popieram!!
Dajcie znać co sądzicie o najnowszej generacji systemach, ja jestem pod wrażeniem (i to wcale nie A8 co A6tka bieżąca, model od 2018 roku, projektowany w okolicy premiery Superba 3, kilka lat dobrych już na rynku robi wow ! )
Dajcie znać co sądzicie o najnowszej generacji systemach, ja jestem pod wrażeniem (i to wcale nie A8 co A6tka bieżąca, model od 2018 roku, projektowany w okolicy premiery Superba 3, kilka lat dobrych już na rynku robi wow ! )
-
- Posty: 164
- Rejestracja: 19 lip 2020, o 11:46
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Aktualnie: 270 KM, 470 Nm, FWD
- Lokalizacja: Pl
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Może Ty piszesz o 2006, moja beta była z 2016 i wiem swoje-zbedne wprowadzające chaos i nic więcej. Wypozycz sobie auto z takim system i pouzywaj kilka dobrych dni (nie przez 20 czy 50 km ale długa trasa, mieszana, w zmiennych warunkach) a wtedy będziesz mógł coś powiedzieć o takim "systemie". Ja popieram mario w tym temacie, bo ma takie odczucia jak ja.
Nie każdemu ten wynalazek podpasuje i tyle, na dziś to poprostu gadżet do wyciągnięcia dodatkowej kasy, szczególnie jak go z czym innym połączą w tzw. "pakiecie".
Nie każdemu ten wynalazek podpasuje i tyle, na dziś to poprostu gadżet do wyciągnięcia dodatkowej kasy, szczególnie jak go z czym innym połączą w tzw. "pakiecie".
Arteon▪︎2.0 tsi-CZP▪︎DSG▪︎4x20 cali
-
- Moderator
- Posty: 573
- Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220/470
- Imię: Mario
- Lokalizacja: Łódź
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
@Artho w212 był w latach 2009-2015 gdzie po 2013 był lifting, który w moim odczuciu wniósł sporo świeżości za sprawa chociażby ILS zamiast zwykłego xenony i te moim zdaniem najładniejsze ledowe światła ( spośród wszystkich aut jakie miałem prywatnie właśnie poliftowe tylne w w212 najbardziej przypadły mi do gustu - ot taka dygresja. Lata 2006 to poprzednik w211.
System night vision pomijając podnoszone tutaj przez Art e on’a błędy w postaci bugow/pomyłek to albo opcja aktywna albo pasywna. W becie z 2016 będzie zapewne aktywna choć nie miałem szczerze okazji się przejechać akurat bmw z tym systemem na pokładzie ( nawet m550d nie miała tego mimo iż była skonfigurowana na full)
Nie bronię tutaj absolutnie rozwiązania bo uważam jak Art e on ze to opcja na wyciągnięcie siana, plus bajer który w realnym użytkowaniu bardziej przeszkadza niż pomaga a odnosząc się do Twojego argumentu, ze dopóki nie rozbije fury na jeleniu - jest ac bo mając na pokładzie night vision nie kupujesz fury za 30k wiec i na ubezpieczenie stać a dwa, ze może to buńczuczne podejście ale to ja prowadzę samochód a nie samochód mnie i moim zdaniem im mniej Elektorniki i systemów „wspomagających” tym lepiej dla kierowcy.
@Arte o on - która bete miałeś? pewnie poprawiony następca świetnej serii N
System night vision pomijając podnoszone tutaj przez Art e on’a błędy w postaci bugow/pomyłek to albo opcja aktywna albo pasywna. W becie z 2016 będzie zapewne aktywna choć nie miałem szczerze okazji się przejechać akurat bmw z tym systemem na pokładzie ( nawet m550d nie miała tego mimo iż była skonfigurowana na full)
Nie bronię tutaj absolutnie rozwiązania bo uważam jak Art e on ze to opcja na wyciągnięcie siana, plus bajer który w realnym użytkowaniu bardziej przeszkadza niż pomaga a odnosząc się do Twojego argumentu, ze dopóki nie rozbije fury na jeleniu - jest ac bo mając na pokładzie night vision nie kupujesz fury za 30k wiec i na ubezpieczenie stać a dwa, ze może to buńczuczne podejście ale to ja prowadzę samochód a nie samochód mnie i moim zdaniem im mniej Elektorniki i systemów „wspomagających” tym lepiej dla kierowcy.
@Arte o on - która bete miałeś? pewnie poprawiony następca świetnej serii N
-
- Posty: 1016
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Tak zrobię jak będę rozważał auto z takim systemem - moja wiedza faktycznie bazuje na krótkich jazdach oraz opiniach recenzentów moto.
Trochę tak, ale auto mające premierę w 2009 roku jest projektowane minimum 3-4 lata wcześniej.mario789 pisze: ↑15 wrz 2022, o 08:47 @Artho w212 był w latach 2009-2015 gdzie po 2013 był lifting, który w moim odczuciu wniósł sporo świeżości za sprawa chociażby ILS zamiast zwykłego xenony i te moim zdaniem najładniejsze ledowe światła ( spośród wszystkich aut jakie miałem prywatnie właśnie poliftowe tylne w w212 najbardziej przypadły mi do gustu - ot taka dygresja. Lata 2006 to poprzednik w211.
No wszystko zależy jak często jeździmy przez lasy, łąki i inne durne drogi. Ja jeżdżę często bo wrzucam rower i wyjeżdżam z miasta zamiast tułać się z tatusiami w mieście. AC oczywiście mam, zresztą ledwo dałem grube tysiące na AC do Superba, obecnie wyliczyli wartość na ponad 170k, więc pewnie wyżej niż na stare beemki i merce Co nie zmienia faktu, że zwyżki na AC też nie są przyjemne.mario789 pisze: ↑15 wrz 2022, o 08:47Nie bronię tutaj absolutnie rozwiązania bo uważam jak Art e on ze to opcja na wyciągnięcie siana, plus bajer który w realnym użytkowaniu bardziej przeszkadza niż pomaga a odnosząc się do Twojego argumentu, ze dopóki nie rozbije fury na jeleniu - jest ac bo mając na pokładzie night vision nie kupujesz fury za 30k wiec i na ubezpieczenie stać a dwa, ze może to buńczuczne podejście ale to ja prowadzę samochód a nie samochód mnie i moim zdaniem im mniej Elektorniki i systemów „wspomagających” tym lepiej dla kierowcy.
Jak będę planował kolejny samochód wezmę Wasze opinie na pewno pod uwagę, dzięki!
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2022, o 17:40 przez artho, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kulpas
- Posty: 274
- Rejestracja: 16 maja 2021, o 07:12
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: Tomasz
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
No i chyba kolega Orlik wprowadził mnie w błąd z pasującymi błotnikami i maską z przedlifta i polifta.orlik pisze:Zderzak ( i wszystkie kratki, grill itp. oraz przeciwmgielne w nim wsadzone), lampy, sterownik, kodowanie. Ale to nie jest takie wystarczy, kilka dobrych tysięcy wyjdzie (bliźej dychy)...Ale tak da się, maska i błotniki są takie same.
Ps. ja zacząłem od wymiany xenonów na osram night braker laser.
Patrząc na kształt lamp to w polifcie wydaje mi się, że maska nad lampami jest w lini prostej, natomiast u mnie w przedlifcie nad lampami maska jest dopasowana do kształtu lampy i jest zaokrąglona.
Mam nadzieję, że koledzy rozwieją moje spostrzeżenia i obejdzie się bez dodatkowych kosztów związanych z wymianą maski, podszybia i błotników. Projekt chciałbym zrealizować jeszcze w tym roku, ale teraz się to wszystko zaczyna komplikować. Nie zrezygnuję z projektu gdyż mam już kupioną większość części (komputer BCM, moduł świateł, lampy MATRIX, halogeny led, zderzak z plastikami oraz grill z górną osłoną).
Jeśli ma ktoś możliwość sprawdzenia po częściach katalogowych czy maska i błotniki z rocznika 2017 są takie same jak w roczniku 2020 to będę bardzo wdzięczny za sprawdzenie i podanie numerów katalogowych części które pasują do rocznika 2020. Pozdrawiam wszystkich
- Kulpas
- Posty: 274
- Rejestracja: 16 maja 2021, o 07:12
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: Tomasz
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Chodzi mi o to miejsce zaznaczone na zdjęciu. W polifcie jest chyba linia prosta w masce, a przedlift ma półkole.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2978
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Miałem dwa auta obok, i według mnie różnił się tylko zderzak, lampy i grill. Ale fakt, sprawdź dla pewności w etce.
- Kulpas
- Posty: 274
- Rejestracja: 16 maja 2021, o 07:12
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: Tomasz
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Niestety nie dysponuję etk-ą, bo już dawno bym to sprawdził. Dlatego proszę kolegów I koleżanki o pomoc w sprawdzeniu tego dylematu odnośnie maski I błotników. Serdecznie dziękuję za pomoc.
-
- Posty: 164
- Rejestracja: 19 lip 2020, o 11:46
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Aktualnie: 270 KM, 470 Nm, FWD
- Lokalizacja: Pl
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Zgadzam się z Tobą i mam takie same odczucia. N47 było wcześniej w X1 i przy dobrym oleju (u mnie zawsze Millers, teraz tak samo włącznie z DSG), częstych wymianach i powiedzeniu "jak dbasz tak masz" rozrząd wymieniłem przy... 210000 km A sprzedalem ja przy przebiegu 330000 km i jedzila dalej (teraz żałuję bo była wypieszczona jak żadne inne moje auto...). Full opcja z czym się dało w 5GT i 6 garów w gnoju (znaczy dieslu) plus xdrive (którego brakuje w Arteonie) i przeszkadzajki w postaci "najt wiszyn" i head up - nigdy więcej takich wynalazków za ciężka kasę!mario789 pisze: ↑15 wrz 2022, o 08:47 @Artho w212 był w latach 2009-2015 gdzie po 2013 był lifting, który w moim odczuciu wniósł sporo świeżości za sprawa chociażby ILS zamiast zwykłego xenony i te moim zdaniem najładniejsze ledowe światła ( spośród wszystkich aut jakie miałem prywatnie właśnie poliftowe tylne w w212 najbardziej przypadły mi do gustu - ot taka dygresja. Lata 2006 to poprzednik w211.
System night vision pomijając podnoszone tutaj przez Art e on’a błędy w postaci bugow/pomyłek to albo opcja aktywna albo pasywna. W becie z 2016 będzie zapewne aktywna choć nie miałem szczerze okazji się przejechać akurat bmw z tym systemem na pokładzie ( nawet m550d nie miała tego mimo iż była skonfigurowana na full)
Nie bronię tutaj absolutnie rozwiązania bo uważam jak Art e on ze to opcja na wyciągnięcie siana, plus bajer który w realnym użytkowaniu bardziej przeszkadza niż pomaga a odnosząc się do Twojego argumentu, ze dopóki nie rozbije fury na jeleniu - jest ac bo mając na pokładzie night vision nie kupujesz fury za 30k wiec i na ubezpieczenie stać a dwa, ze może to buńczuczne podejście ale to ja prowadzę samochód a nie samochód mnie i moim zdaniem im mniej Elektorniki i systemów „wspomagających” tym lepiej dla kierowcy.
@Arte o on - która bete miałeś? pewnie poprawiony następca świetnej serii N
Chodzi mi po głowie zmiana auta ale czasy są tak niepewne, że na najbliższe pół roku pass (odpuściłem też rezerwacje Formentora VZ5... te 5 garów ma tak cudowny dźwięk że mógłbym przy nim zasypiać...).
Fajna rzeczą ta motoryzacja
Arteon▪︎2.0 tsi-CZP▪︎DSG▪︎4x20 cali
- orlik
- Doradca
- Posty: 2978
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
No i jak? Wydaje się, że jest jedna maska do każdego modelu 2015-2022...?
- Kulpas
- Posty: 274
- Rejestracja: 16 maja 2021, o 07:12
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: Tomasz
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Niestety nie miałem czasu sprawdzić gdyż wczoraj ekipa wymieniała okna i miałem troszkę sprzątania.
-
- Posty: 1016
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Mnie też się wydaje, że maska jest ta sama - nie rozumiemo jakie zakrzywienie chodzi, ja go nie widzę. Jeżeli to coś pomoże mogę wkleić fotki swojego polifta, ale pewnie z speków wyjdzie wszystko lepiej.