no, ale obawiam się przy -17 stopniach jak nie ma EGRa to dostaje zimne jak szlag powietrze co go wychładza.
No chyba, że się mylę... i nawet bez EGR ma stać jak...
Wydaje mi się przed wyłączeniem EGR trzymał temperaturę bez problemu - tak pamiętam.
no, ale obawiam się przy -17 stopniach jak nie ma EGRa to dostaje zimne jak szlag powietrze co go wychładza.
Minęły 2-miesiące. Kilka kolejnych wypalań z 2T w zbiorniku. Dzisiejsze wypalanie było po 540km, poprzednio 510, wcześniejsze są niemiarodajne bo zrobione w innych warunkach trasy.marioti pisze: ↑11 sty 2024, o 10:38Odnosząc się do dalszych moich "testów" trwających ostatnie pół roku. No więc kilka zbiorników paliwa później, bez specyfiku 2T, wypalanie co 280-320 km.marioti pisze: ↑15 cze 2023, o 13:32 Kupiłem kiedyś 2 litry do eksperymentowania po obejrzeniu filmiku Profesora Chirsa, gdzie mówił, że u niego, dwa auta z silnikami na CR ciszej pracowały.
Ale podałem tutaj info o tym oleju bo zauważyłem ogromne zwiększenie dystansu między wypalaniem się dpf-a u mnie, właśnie po dolaniu tego oleju. Ale żeby wykluczyć inne przyczyny teraz właśnie nie będę dolewał przez kilka zbiorników i zobaczę czy wróci wypalanie do starych wartości czy nie. Jeżeli wróci, to dla mnie to będzie namacalny dowód, że to była kwestia tego oleju a nie czegoś innego (choć nie wiem czego bo nic w aucie nie naprawiałem ostatnio)
W każdym razie nikomu nie polecam wlewania oleju 2T do swojego silnika. Ja sobie dolewam bo kto mi nie pozwoli![]()
Tak więc ja wracam do dolewek. Za kolejne kilka zbiorników (jakieś 1-2 miesiące) powiem jak wyszło![]()
Jak osiągnie 100%