KLAKSONY - UPGRADE

Awatar użytkownika
TMA72
Posty: 99
Rejestracja: 11 kwie 2022, o 11:48
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Aktualnie: 246KM/480NM
Lokalizacja:

KLAKSONY - UPGRADE

Post autor: TMA72 »

Podzielę się pewnym doświadczeniem..
Oryginalne klaksony uważam za ciche....a chciałem straszyć staruszki na przejściach dla pieszych ;) :lol:

Wybór padł na Helle..tak zachwalaną, kochaną i ponoć cudowną. ( Miłośnicy Japończyków zabijają się o nie, i must have żeby było je przez grill widać)
No i kupiłem ( oczywiście nie w tej cenie :roll: )

Zachowałem się jak frajer bo nie podłączyłem na "sucho"
I po godzinie pracy elektryka - zrobiliśmy głupie miny a ja powiedziałem że szkoda jego pracy...
Nie polecam, wręcz odradzam...jest lepiej ( Hella + oryginał ) dość głośno, ale za tą kasę ZERO efektu WoW :| :?

Po tygodniu zamieniłem wyższy ton, na tej samej instalacji na chińczyka z kompresorem.

I ❓ i jest efekt WoW ‼️ jak mała lokomotywa przed przejazdem !!! Robi wrażenie! Można polować na emerytki na przejściach. :D
Załączniki
Screenshot_20230117_101920_Edge.jpg
20230113_101739.jpg
20230113_101716~2.jpg
Kelso
Posty: 127
Rejestracja: 17 lut 2021, o 20:36
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Aktualnie: 227/490

Re: KLAKSONY - UPGRADE

Post autor: Kelso »

dzieki za info...wlasnie ost o tym myslalem...

3 pytania:

- gdzie jest trąbka ukryta w s3?
- duzo zabawy z podlaczeniem takiego slimaka z kompresorem?
- jest tam jakis przekaznik do podlaczenia?
Awatar użytkownika
TMA72
Posty: 99
Rejestracja: 11 kwie 2022, o 11:48
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Aktualnie: 246KM/480NM
Lokalizacja:

Re: KLAKSONY - UPGRADE

Post autor: TMA72 »

Kelso pisze: 17 sty 2023, o 20:09 dzieki za info...wlasnie ost o tym myslalem...

3 pytania:

- gdzie jest trąbka ukryta w s3?
- duzo zabawy z podlaczeniem takiego slimaka z kompresorem?
- jest tam jakis przekaznik do podlaczenia?
Klaksony w s3 są za atrapą środkową, od góry, także nie do ruszenia.... bałem się sciągać ( radar etc ) tylko odpiąłem stronę kierowcy - maskownice od góry żeby mieć sterowanie.
Oba klaksony ( hella niski i ślimak ) są ( po zdjęciu osłony silnika ) przed kołami - jest tam sporo miejsca i sporo oryginalnych "dziur" do montażu
Instalacja jest dodatkowa - łącznie z dodanym bezpiecznikiem 20A, pociągnięta od plusa w skrzynce bezpieczników, a sterowanie przekaźnikiem z oryginalnych klaksonów ( przekażnik był do helli, do chinola nie było - bez przekaźnika lepiej nie próbuj - ślimak wywala 10A :shock: , dlatego jest 20 )
Całość 2h z użyciem podnośnika. ( i znajomego elektryka :lol: )

Link do chińczyka : https://pl.aliexpress.com/item/10050040 ... pt=glo2pol
koleś1
Posty: 247
Rejestracja: 24 gru 2014, o 14:34
Samochód: Inny
Rocznik: 2007
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Świętochłowice

Re: KLAKSONY - UPGRADE

Post autor: koleś1 »

Ja polecam oryginalne VW Golfa IV, Octavii 1, Passata B5.
Jedna z pierwszych rzeczy jakie wymieniłem w Fabii i Octavii. Jest to podwójniy klakson, high i low. Mega głośne jak dla mnie. Idealne jak trzeba kogoś opierdolić na drodze.
Coś takiego:
Obrazek
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Awatar użytkownika
Kuster
Posty: 1035
Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Aktualnie: 216KM/455NM
Imię: Łukasz

Re: KLAKSONY - UPGRADE

Post autor: Kuster »

Ewentualnie z BMW
Montowałem takie w swojej poprzedniej Hondzie
https://oryginalne-czesci.pl/img/produc ... /1_max.jpg
Jak dbasz tak masz
ODPOWIEDZ