Maglownica po regeneracji
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 15 lis 2023, o 09:21
- Samochód: Superb II
- Rocznik: 2008
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Maglownica po regeneracji
Witam. Byłem u mechanika z maglownica stara przeskakiwał, założył jakaś po regeneracji, kierownica po wymianie znacznie ciężej chodzi, przy częstym skręcaniu idzie się zmęczyć, co jest nie tak?
- polowiec
- Posty: 203
- Rejestracja: 8 lip 2023, o 22:54
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Maglownica po regeneracji
Prawdopodobnie slabo zrobiona regeneracja. Śruba likwidująca luz za mocno dokrecona (pewnie byl luz na niej wiec dokrecili
Wysłane za pomocą Tapatalk
Wysłane za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 15 lis 2023, o 09:21
- Samochód: Superb II
- Rocznik: 2008
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Re: Maglownica po regeneracji
Czy mechanik taki luz może zniwelować bez wyciągania maglownicy i czy po przejechaniu większej ilości kilometrów kierownica może zacząć chodzić lżej?
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 16 gru 2019, o 21:30
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Piotr
Re: Maglownica po regeneracji
Magiel jest elektryczny. Może nie podpiąć jakiejś kostki bądź trzeba zrobić jakąś adaptację w sterowniku.
- polowiec
- Posty: 203
- Rejestracja: 8 lip 2023, o 22:54
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Maglownica po regeneracji
Po wymiane maglownicy bez adaptacji czujnika kata skretu i skopiowaniu ustawien ze starej maglownicy faktycznie bedzie chodzić ciężej. Ale na desce będzie choinka z lampek.Piotr87 pisze:Magiel jest elektryczny. Może nie podpiąć jakiejś kostki bądź trzeba zrobić jakąś adaptację w sterowniku.
Czy masz jakies bledy lub swieci Ci sie jakas kontrolka? Zwłaszcza znaczek kierownicy, abs lub esp?
Wysłane za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 15 lis 2023, o 09:21
- Samochód: Superb II
- Rocznik: 2008
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Re: Maglownica po regeneracji
Nie mam żadnych błędów na desce. Posiadam vcds'a, zrobiłem adaptacje (obrót w prawo, obrót w lewo, wyprostowanie kierownicy , przejechanie do przodu poniżej 20km/h),robiłem to wielokrotnie i nic to nie dało. W vcds pokazuje mi jedynie taki błąd : Sterownik automatycznego pilota parkowania (J791)
EDIT:
Błąd skasowany, trzeba było wyłączyć park assist , wyłączyłem również DSR. Ale kierownica jak chodzi tak chodzi. Teraz jeszcze zaczął mi się wyświetlać błąd 01309-Sterownik układu wspomagania kierownicy(J500) 008-Niezrozumiały sygnał, oraz podczas sprawdzania każdej opcji uaktywnił mi się test ABS i kontrolka cały czas się świeci i nie chce zgasnąć, wiem że trzeba wykonać ten test ale czy jest inny prostszy sposób?
EDIT:
Błąd skasowany, trzeba było wyłączyć park assist , wyłączyłem również DSR. Ale kierownica jak chodzi tak chodzi. Teraz jeszcze zaczął mi się wyświetlać błąd 01309-Sterownik układu wspomagania kierownicy(J500) 008-Niezrozumiały sygnał, oraz podczas sprawdzania każdej opcji uaktywnił mi się test ABS i kontrolka cały czas się świeci i nie chce zgasnąć, wiem że trzeba wykonać ten test ale czy jest inny prostszy sposób?
- krzynol
- Ekspert
- Posty: 434
- Rejestracja: 4 gru 2019, o 07:56
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 170KM
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Re: Maglownica po regeneracji
zajrzyj w nastawy podstawowe kanał 103, może da się usunąć test
i włącz DSR to zniknie błąd od J500
i włącz DSR to zniknie błąd od J500