Side assist, magistrala danych, gateway USTERKA
: 6 mar 2024, o 14:17
Witajcie Koledzy, jestem właścicielem SuperBa 3v3 z 2017r 2.0 TSI 280km i mam z każdą chwilą coraz więcej problemów.
Zacznę od tego, że w listopadzie 2022 roku padł mi akumulator, wymieniłem go na aku BOSCH 70ah AGM (nie powinno mieć to znaczenia ale mówię dla jasności), po 5msc od wymiany auto na stacji paliw po zatankowaniu nie opaliło, zamieszanie, telefony po mechanikach, rozrząd, wtryski, immobiliser, i kupa innych wymyślonych przez fachowców awarii, winny okazał się wtedy czujnik położenia wałka rozrządu od strony ssącej, lecz nim do tego doszedłem wyposażyłem się w vcds, pomógł mi znaleźć usterkę ale droga dedukcji była długa, odpinany był wtedy komputer pod maską, odłączany aku na kilka minut, czujnik wymieniony, auto zaczęło odpalać, ale od tamtej pory pojawiają się błędy które po skasowaniu od razu wracają, w samochodzie objawia się to tylko tym, że w momencie kasowania błędów na liczniku oświecają się na 2 sek wszystkie kontrolki i znikają. We wrześniu 2023 znów padł aku, pojechałem na test i okazało się że zostało mu 50% pojemności, więc wysłałem go na reklamacje i kupiłem VARTE o tych samych parametrach, również AGM. Auto do zeszłego weekendu nie dawało po sobie poznać że występują jakiekolwiek błędy, lecz w niedzielę na trasie zorientowałem się, że przestał działać system martwego pola, w radiu funkcja jest " aktywna ", gdy chcę ją odznaczyć, wyskakuje " Funkcja obecnie niedostępna ", zakupiłem OBD11 i przeskanowałem auto, zrobiłem również skan VCDSem, dorzucam zdjęcia wyników skanowania, niestety pod linkiem do hostingu, bo na forum nie mogę.
https://files.fm/u/4jrj9q5zmj
Ktoś jest w stanie mi pomóc w tej sprawie? Odwdzięczę się dobrą whisky.
Zacznę od tego, że w listopadzie 2022 roku padł mi akumulator, wymieniłem go na aku BOSCH 70ah AGM (nie powinno mieć to znaczenia ale mówię dla jasności), po 5msc od wymiany auto na stacji paliw po zatankowaniu nie opaliło, zamieszanie, telefony po mechanikach, rozrząd, wtryski, immobiliser, i kupa innych wymyślonych przez fachowców awarii, winny okazał się wtedy czujnik położenia wałka rozrządu od strony ssącej, lecz nim do tego doszedłem wyposażyłem się w vcds, pomógł mi znaleźć usterkę ale droga dedukcji była długa, odpinany był wtedy komputer pod maską, odłączany aku na kilka minut, czujnik wymieniony, auto zaczęło odpalać, ale od tamtej pory pojawiają się błędy które po skasowaniu od razu wracają, w samochodzie objawia się to tylko tym, że w momencie kasowania błędów na liczniku oświecają się na 2 sek wszystkie kontrolki i znikają. We wrześniu 2023 znów padł aku, pojechałem na test i okazało się że zostało mu 50% pojemności, więc wysłałem go na reklamacje i kupiłem VARTE o tych samych parametrach, również AGM. Auto do zeszłego weekendu nie dawało po sobie poznać że występują jakiekolwiek błędy, lecz w niedzielę na trasie zorientowałem się, że przestał działać system martwego pola, w radiu funkcja jest " aktywna ", gdy chcę ją odznaczyć, wyskakuje " Funkcja obecnie niedostępna ", zakupiłem OBD11 i przeskanowałem auto, zrobiłem również skan VCDSem, dorzucam zdjęcia wyników skanowania, niestety pod linkiem do hostingu, bo na forum nie mogę.
https://files.fm/u/4jrj9q5zmj
Ktoś jest w stanie mi pomóc w tej sprawie? Odwdzięczę się dobrą whisky.