Cześć,
jestem po lekturze wszystkich tematów dotyczących modyfikacji zawieszenia i wywnioskowałem z nich że większość osób zakładała Eibachy.
Chciałbym obniżyć auto, ale póki co wszystko jest nowe i nie widzę sensu by wymieniać amortyzatory, zwłaszcza że poza przechyłami bocznymi jazda w trybie normal i sport na ten moment jest dla mnie akceptowalna.
W planach więc na początek mam wymianę samych sprężyn, a w przyszłości dołożenie gwintu z DCC i chciałbym uzyskać informacje od użytkowników S3 z DCC którzy wymienili sprężyny na produkty innych producentów, takich jak ST, KW czy MS Technik, jakie uzyskali rezultaty po tych zmianach i czy również mieli problemy z dobijaniem, bujaniem itd.
Pozdrawiam
Sprężyny obniżające do S3 z DCC polift
- piramida
- Doradca
- Posty: 4047
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Sprężyny obniżające do S3 z DCC polift
Będzie chujnia, nie wymieniaj samych sprężyn. Producent sprężyn nie ma nic do tego, po prostu jest za słabe tłumienie amortyzatorów i nie wyrabiają na krótszym skoku amortyzatora. Do krótszych sprężyn najlepiej jak będą krótsze amortyzatory z bardziej sportową charakterystyką i wtedy będzie ok ale niestety trochę sztywniej i twardziej, za to prowadzenie bez porównania lepsze.
- Kuster
- Posty: 1057
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III Kombi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: Sprężyny obniżające do S3 z DCC polift
A ja dalej będę próbował kogoś namówić
Sam nie mam DCC ALE!
PODOBNO! Zmiana parametrów na te z Passata B8 poprawia działanie DCC
Najlepiej jak ogarnie to ktoś kto się na tym zna
Sam nie mam DCC ALE!
PODOBNO! Zmiana parametrów na te z Passata B8 poprawia działanie DCC
Najlepiej jak ogarnie to ktoś kto się na tym zna
Jak dbasz tak masz
- Movibonczuk
- Posty: 172
- Rejestracja: 17 lis 2015, o 22:49
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sprężyny obniżające do S3 z DCC polift
Polec kogos z Warszawy to jutro pojade to zrobic.
Ja jestem po wymianie sprezyn na Eibacha. Roznica w prowadzeniu ogromna wiec polecam. Ja co prawda od razu zmienilem tuleje wahaczy na te z RS3 i wsadzilem rozporke kielichow. Nie wiem jaki efekt bedzie miala wymiana samych sprezyn ale ja mialem wrazenie, ze wsiadlem do innego samochodu.Nocnick80 pisze: ↑20 kwie 2024, o 21:41 Cześć,
jestem po lekturze wszystkich tematów dotyczących modyfikacji zawieszenia i wywnioskowałem z nich że większość osób zakładała Eibachy.
Chciałbym obniżyć auto, ale póki co wszystko jest nowe i nie widzę sensu by wymieniać amortyzatory, zwłaszcza że poza przechyłami bocznymi jazda w trybie normal i sport na ten moment jest dla mnie akceptowalna.
W planach więc na początek mam wymianę samych sprężyn, a w przyszłości dołożenie gwintu z DCC i chciałbym uzyskać informacje od użytkowników S3 z DCC którzy wymienili sprężyny na produkty innych producentów, takich jak ST, KW czy MS Technik, jakie uzyskali rezultaty po tych zmianach i czy również mieli problemy z dobijaniem, bujaniem itd.
Pozdrawiam
Piramida, z tego co kojarze, przerobil wszystkie kroki po kolei. Najpierw byl zadowolony z serii, pozniej wsadzil Eibachy i byl zachwycony a jak wsadzil gwint to Eibachy chujnia.
Obstawiam, ze jak wrzuce gwint to rowniez bedzie to ogromny przeskok no ale trzeba sobie dozowac przyjemnosci.