Hak holowniczy S2
- Skodnik4x4
- Posty: 105
- Rejestracja: 8 gru 2019, o 08:56
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 210 KM
- Lokalizacja: Podhale
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 18 maja 2020, o 21:29
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Hak holowniczy S2
Witam
Ma ktoś może rozpiskę kabli do moduły haka? Ewentualnie fotkę obu wtyczek ( czarna, czerwona).
Ma ktoś może rozpiskę kabli do moduły haka? Ewentualnie fotkę obu wtyczek ( czarna, czerwona).
-
- Posty: 139
- Rejestracja: 23 wrz 2018, o 11:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Szczyrk
Re: Hak holowniczy S2
Mam zdjęcie, wtyczki wpięte do modułu już w samochodzie, ewentualnie mogę do instrukcji montażu zobaczyć czy coś jest odnośnie tych wtyczek. Moduł i okablowanie mam Westfalia.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 18 maja 2020, o 21:29
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Hak holowniczy S2
Dzięki już ogarnąłem. Wiązka z vw polo dołożenie 2 kabli i wszystko śmiga. Koszt za wiązkę orginał 50zł z modułem XDtomekk1980 pisze: ↑21 lis 2020, o 19:40Mam zdjęcie, wtyczki wpięte do modułu już w samochodzie, ewentualnie mogę do instrukcji montażu zobaczyć czy coś jest odnośnie tych wtyczek. Moduł i okablowanie mam Westfalia.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 kwie 2021, o 20:12
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
Re: Hak holowniczy S2
Przeczytałem Wasze sugestie i przymierzam się do nabycia haka wypinanego Brink do mojej ss2 FL kombii. Z racji, że zastanawiam się nad bagażnikiem rowerowym ze światłami, wiązka 13 pin (+ redukcja 13/7). Ale nadal się zastanawiam czy brać wiązkę dedykowaną, czy uniwersalną: https://www.ehaki.pl/sklep/szukaj/?wybi ... 02010-2015 (dodatkowy koszt w przypadku wiązki dedykowanej z kodowaniem to ok 600pln)
Hak będę używać do kilku razy w roku do przyczepy lekkiej + możliwy wyjazd z użyciem bagażnika rowerowego. Auto serwisuję już poza ASO. I tu pytanie - w przypadku zamontowania wiązki uniwersalnej , podpięcia bagażnika rowerowego - czy czujniki cofania będą cały czas aktywne, blokując wyświetlacz radia w aucie?
Hak będę używać do kilku razy w roku do przyczepy lekkiej + możliwy wyjazd z użyciem bagażnika rowerowego. Auto serwisuję już poza ASO. I tu pytanie - w przypadku zamontowania wiązki uniwersalnej , podpięcia bagażnika rowerowego - czy czujniki cofania będą cały czas aktywne, blokując wyświetlacz radia w aucie?
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Hak holowniczy S2
Wiązka oryginalna lub podobna
Zalety: współpraca z ESP w przypadku przyczepy, bazowanie na ori złączkach, automatyczne wyłączanie czujników przy podpięciu wtyczki przyczepy
Wady: cena, konieczność kodowania w ASO albo VCDS
Wiązka dedykowana (specyficzna) - taką mam w Volvo
Zalety: bazowanie na ori złączkach, cena
Wada: cena, konieczność wyłączania czujników ręcznie, brak wsparcia ESP dla przyczepy
Wiązka uniwersalna
Zalety: cena,
Wady: konieczność wyłączania czujników ręcznie, brak wsparcia ESP dla przyczepy, ingerencja w przewody
Zalety: współpraca z ESP w przypadku przyczepy, bazowanie na ori złączkach, automatyczne wyłączanie czujników przy podpięciu wtyczki przyczepy
Wady: cena, konieczność kodowania w ASO albo VCDS
Wiązka dedykowana (specyficzna) - taką mam w Volvo
Zalety: bazowanie na ori złączkach, cena
Wada: cena, konieczność wyłączania czujników ręcznie, brak wsparcia ESP dla przyczepy
Wiązka uniwersalna
Zalety: cena,
Wady: konieczność wyłączania czujników ręcznie, brak wsparcia ESP dla przyczepy, ingerencja w przewody
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 26 paź 2018, o 16:24
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Ostrzeszów
Re: Hak holowniczy S2
Witam !
Dodam jeszcze na "+" wiązki dedykowanej , że są rozłączane światła przeciwmgielne w samochodzie , a działają tylko p.mgielne w przyczepie , co jest dużym plusem gdy ciągniemy wysoką przyczepę , lub camping , bo nie oślepiają nas w/w światła odbite w wewnętrznym lusterku.
Dodam jeszcze na "+" wiązki dedykowanej , że są rozłączane światła przeciwmgielne w samochodzie , a działają tylko p.mgielne w przyczepie , co jest dużym plusem gdy ciągniemy wysoką przyczepę , lub camping , bo nie oślepiają nas w/w światła odbite w wewnętrznym lusterku.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 kwie 2021, o 20:12
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
Re: Hak holowniczy S2
Moja ss2 nie posiada parktronic ani przednich czujników parkowania (wersja active). Nie posiadam przycisku do ręcznego wyłączania czujników parkowania (brak możliwości wyłączania?). I teraz - w przypadku zamontowania wiązki uniwersalnej - po podłączeniu przyczepy i po wrzuceniu biegu wstecznego, czujniki będą pikać. Czy dobrze wydaje mi się, aby uniknąć dyskomfortu "pikania", powinienem zainwestować w wiązkę dedykowaną/ori - taką którą będzie można zakodować ( automatyczne wycinanie czujników)?
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 1 lip 2020, o 09:08
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200 km / 436 Nm
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Hak holowniczy S2
Będą pikać tylko podczas cofania, ile będziesz z tą przyczepą cofał?
Miałem w Octavii czujniki tylko z tyłu i też pikały podczas manewrów z przyczepą, ale manewrowałem dosłownie kilka razy, jakoś życia mi to nie utrudniło
Miałem w Octavii czujniki tylko z tyłu i też pikały podczas manewrów z przyczepą, ale manewrowałem dosłownie kilka razy, jakoś życia mi to nie utrudniło
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 kwie 2021, o 20:12
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
Re: Hak holowniczy S2
Hak zamontowany. Zdecydowałem się na hak wypinany Brink + wiązkę dedykowaną (dla grupy VAG) 13 pin. Koszt z przeglądem to ok 2k, w tym montaż i kodowanie (kodowanie było konieczne, aby uaktywnić moduł). Fachowiec który mi montował wiązkę mówił, że mimo iż wiązka posiadała zarobione wtyczki, to nie było to po prostu plug&play, bo trzeba było wypinać kostki fabryczne auta oraz lutować przewody ... dodałbym foto haka na aucie, ale musze rozkminić jak to zrobić na forum.