Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
criav pisze: ↑3 mar 2024, o 18:22
Jeśli dobrze pamiętam tak z pół roku temu gdy patrzyłem na nowe Arteony, to jeśli się nie mylę była tylko opcja 190 KM i Arteon R z 320 KM. 280 już chyba nie było od jakiegoś czasu.
A, przepraszam. Rzeczywiście, odkad jest Arteon R, to jest podniesiona moc do 320 KM. I ten nowy silnik 2.0 TSI EA888 evo4 w Arteonie chyba od zawsze miał 320 KM, a w Superbach jest z "obniżoną" mocą 280 KM.
EDIT: Zmiana evo3 na evo4, bo to ten silnik mają Superb od MY2021 i Arteon R.
Ostatnio zmieniony 3 mar 2024, o 22:33 przez caballero, łącznie zmieniany 1 raz.
criav pisze: ↑3 mar 2024, o 18:22
Jeśli dobrze pamiętam tak z pół roku temu gdy patrzyłem na nowe Arteony, to jeśli się nie mylę była tylko opcja 190 KM i Arteon R z 320 KM. 280 już chyba nie było od jakiegoś czasu.
A, przepraszam. Rzeczywiście, odkad jest Arteon R, to jest podniesiona moc do 320 KM. I ten nowy silnik 2.0 TSI EA888evo3 w Arteonie chyba od zawsze miał 320 KM, a w Superbach jest z "obniżoną" mocą 280 KM.
W skrócie:
- DCC Pro robi robotę
- Materiały trzymają poziom
- 2 hybrydy (204KM oraz 272KM), niestety obie FWD ale za to 100km zasięg na baterii, 25minut ładowania 10-80%
To pocieszające, że rysuje się perspektywa na lepsze prowadzenie z DCC. Wyeliminowaliby największą wadę S3. Choć trzeba poczekać na test Superba, bo zawsze mogli wprowadzić zmiany w samej charakterystyce pracy zawieszenia w Pasku vs. S4.
W Superbie hybryda plugin będzie chyba tylko w tej słabszej wersji?
Mam teraz zastępczego Superba. Taka raczej "biedna" wersja z 1.5 TSI i DQ200. Standardowe zawieszenie, standardowe wszystko. I niestety taki wycieniowany wagowo do granic bólu Superb bez krztyny wyciszenia, na standardowym zawieszeniu niestety wybiera lepiej niż moje DCC w moim wagi ciężkiej L&K .
Jest to o tyle zaskakujące, że w przypadku innych marek przyzwyczajony byłem do tworzenia najpierw flagowca i później projektowania reszty samochodu wokół tego flagowego modelu, który pokazywał możliwości samochodu. Zawsze najlepsze zawieszenie, najlepsze komponenty były ładowane do flagowca. W przypadku Superba wrażenie odnoszę takie, że Skoda przygotowała model środkowy (jakiś Style) i od niego projektowała w górę i w dół. Fascynujące.
Rozważając S3, to zaczęli od flagowca - od Passata. Tam masz np. aluminiowe wahacze oraz inaczej zestrojony zawias. Przecież w Pasku/Arteonie masz np. płynną regulację twardości dcc suwaczkiem w infotainment, a w S3 tylko sztywno ustawione tryby, pontonowe na dodatek (a sport trochę za bardzo wytłuczony).
W S4 mam nadzieję będzie inne podejście, bo mimo tej samej platformy od zawsze, to jednak nigdy wcześniej te auta nie były aż tak bliźniacze jak teraz.
artho pisze: ↑3 lut 2024, o 20:11
Ktoś tutaj pisał o zdolności liczonej wg. reguły: jeżeli na rok zarabiamy na rękę 200k to stać nas na zakup samochodu za 200k. Jeżeli 100k to stać nas na 100k.
Golf 8 R wygląda bardzo ciekawie. Rabat do 10%, promocyjny leasing, a auto faktycznie małe, ale jest konkretnie jeżdżącym wózkiem, a nie łajbą udającą, że jest sportowa.
Spektrum aut w Twoim obszarze zainteresowania jest niebywały A sam rozrzut ich typów i przeznaczenia jeszcze większy suvy, dupowozy w kombi, ścigacz w kompakcie, tylko cabrio brakuje szykuje się na forum kolejny 'tasiemiec' pt. co kupi zalezi
rowerek pisze:Spektrum aut w Twoim obszarze zainteresowania jest niebywały A sam rozrzut ich typów i przeznaczenia jeszcze większy suvy, dupowozy w kombi, ścigacz w kompakcie, tylko cabrio brakuje szykuje się na forum kolejny 'tasiemiec' pt. co kupi zalezi
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
To prawda
Brakuje mi osiągów i to mocno. Mam wrażenie, że to dobry moment na fajne auto z charakterem. Kolejne to na 99% SUV i chyba do końca życia
Miałeś/masz Gulie, ale za mała stąd pomysł na Superba, tak? Potem jednak Audi, bo Superb to tandetny ponton. Koniec końców wybrałeś Kodiaqa, z którego nie jesteś zadowolony. Teraz interesujesz się Golfem R, więc w sumie wracasz do punktu wyjścia Nie dało się tego ogarnąć bez kupowania? Ale jak kolega rowerek wspomniał, ciekawe co będzie następne