sko89 pisze:Jak zaczęło się paprać po zmianie oleju to może być przypadek ale może być też dzieło mistrzów z ASO. Kamracik i sjak mają rację, trzeba sprawdzić akumulator. Jak jest nieprawidłowe napięcie to cały system diagnostyki wariuje. Sprężynka to będą świece żarowe. Ale to przy tej temperaturze powietrza nie ma znaczenia. Poza tym jak już zapali to z powodu tylko świec żarowych nie ma prawa gasnąć.
Mając na uwadze mistrzów z ASO ja bym sprawdził wszystkie połączenia instalacji elektrycznej silnika.
wymiana była poza ASO, przy której byłem obecny.
Auto już po gwarancji.....
Aso to może być skrót myślowy. To że poza ASO niczego nie gwarantuje. Tak samo w ASO można trafić na dobry serwis i mechanika, i tak samo poza ASO można trafić na partacza a może i częściej. Problem z ASO jest taki, że ich ewentualne partactwo przy wyższych cenach jest o wiele bardziej irytujące.
Enriquez pisze:Specjalny, bo musisz go wkodować do gatewaya na podstawie naklejki i numerów. Dzięki temu dostaje odpowiedni prąd ładowania jak jest nowy i odpowiedni jak się starzeje z czasem.
To k... ładna oszczędność.
Ten cały greenline to jakaś porażka. Nie dość, że za słaby na tą masę auta to się jeszcze pier...... co chwila
Niestety, całą ekologia to po prostu inny model biznesowy Nikt nie mówi, że częstsza wymiana aku jest konieczna i elementy szybciej się zużywają już nie wspominając o energii potrzebnej na recycling tego, ale ważne, że auto pali litr rocznie mniej.
Eryk popraw mnie jeśli się mylę, ale gdyby zdezaktywować S/S to można bez problemu kupić zwykły aku?
Ale o którym aku piszesz. W systemie SS powinieneś mieć dwa akumulatory. Drugi w bagażniku we wnęce lewego nadkola. Chyba, że się mylę i w Skodzie tak nie jest.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Ok. Czyli w Skodzie nie ma. W BMW jest. Ale chyba w Skodzie też jedyny aku przy systemie S/S jest przeniesiony poza komorę silnika bo nie lubi wysokich temperatur?? Ja nie mam SS (na szczęście).
Właśnie sobie poczytałem. Rozwiązanie z dwoma aku stosowane są przez marki premium. A aku typu AGM do obsługi SS jest lokalizowane gdzieś w bagażniku aby zminimalizować wysoką temperaturę. Czyli Skoda to nie marka premium
Ja mam SS i jest jeden akumulator. Wersja z zielonej linii, wyboru nie miałem. Jest tam jakiś patent na odzyskiwanie ergii podczas hamowania, ale się na tym nie znam. Jeżdżę 4 lata. Bez uwag (jak na razie, odpukać).