rozwrot pisze: ↑12 paź 2022, o 16:49
Maliniak pisze: ↑12 paź 2022, o 16:31
To tylko twoje zdanie. Dla ciebie nieprzydatny dla innych bardziej niż 100-200. Nie wiem jak często, ale zdarza się. Sekunda mniej do setki to jest spora różnica.
Oj chyba nie tylko moje.
Śmiem twierdzić, że ludzie jeżdżący po zakrętach, a nie od świateł do świateł, kupujący świadomie auta hamujące i skręcające, będą mieli podobne zdanie.
To zrób ankietę
Jest to tak samo ważny parametr jak 100-200 i tyle. Nie twierdzę, że ważniejszy, ale w przypadku 4x4 jedno i drugie idzie w parze. Jak jeździłem ośką to też nie patrzyłem na 0-100. Ktoś inny ma w dupie osiągi, bo chce komfortu. Tak trudno to zrozumieć, że każdy preferuje co innego? Ale ok, mam do czynienia z kierowcą rajdowym, latającym po torze, więc rozumiem, że liczy się trzymanie auta w zakrętach, hamowanie, dynamika, a nie jakieś tam głupie przyspieszenie spod świateł
rozwrot pisze: ↑12 paź 2022, o 16:49
Maliniak pisze: ↑12 paź 2022, o 16:31
Z ciekawości, po co wziąłeś 280 z 4x4?
Z powodu dobrej relacji parametrów auta i jego ceny.
Tylko błagam nie sprowadzaj osiągów do 0-100.
I z pewnością z tego 4x4 nie lubisz korzystać
Gdzie sprowadzam osiągi do 0-100? Sami się na tym zafixowaliście (taki mały chochoł). Tylko zwróciłem uwagę na porównanie serii do tego co zmierzył Gregor. Do 100-200 nie mogłem się odnieść, bo tego pomiaru nie robił. Dla mnie jeden i drugi pomiar jest ważny - oczywiście w przypadku 4x4, ewentualnie RWD. Tyle w temacie.