PowerBox/tunning do Superb SIII

Maliniak
Posty: 606
Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Rocznik: 2021
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 411/525
Imię: Jacek
Lokalizacja: Warszawa

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: Maliniak »

Marek23 pisze: 12 paź 2022, o 11:24 0-100 jest dla chłopców, 100-200 dla mężczyzn.
A 200-300 dla kogo? :D Poza tym pewnie prawdziwi mężczyźni to nie jeżdżą jakimś tam Superbem ;)
Marek23 pisze: 12 paź 2022, o 11:24 Plus cały czas zastanawiam się jak latać te 0-100 z Launchem non stop😉
Zero-jedynkowe myślenie widzę ;) Tak, bo musisz korzystać z LC nonstop, co światła, co każde ruszenie w korku... Jeździsz normalnie, a jak trzeba to korzystasz. Dyskusja z dupy.
Awatar użytkownika
rozwrot
Posty: 170
Rejestracja: 4 lut 2022, o 12:20
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Rocznik: 2022
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Warszawa

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: rozwrot »

Od początku mowa o 0-100.
Zakres całkowicie nieprzydatny, chyba, że do wyścigów spod świateł lub aby "mieć" :D
Jak często ruszasz od 0 do 100 z pełnym ogniem skoro robi Ci różnicę 5.0 a niskie 4.
Marek23
Posty: 141
Rejestracja: 23 paź 2019, o 22:44
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 280/400
Imię: Marek

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: Marek23 »

Maliniak pisze: 12 paź 2022, o 12:52
Marek23 pisze: 12 paź 2022, o 11:24 0-100 jest dla chłopców, 100-200 dla mężczyzn.
A 200-300 dla kogo? :D Poza tym pewnie prawdziwi mężczyźni to nie jeżdżą jakimś tam Superbem ;)
Marek23 pisze: 12 paź 2022, o 11:24 Plus cały czas zastanawiam się jak latać te 0-100 z Launchem non stop😉
Zero-jedynkowe myślenie widzę ;) Tak, bo musisz korzystać z LC nonstop, co światła, co każde ruszenie w korku... Jeździsz normalnie, a jak trzeba to korzystasz. Dyskusja z dupy.
Nie zero jedynkowe, tylko to czy zrobisz 4 sekundy zamiast 5 wymaga LC. Inaczej to i tak słaby czas…

Dyskusja z dupy, bo trzeba być umysłowo upośledzonym żeby się podniecać ze coś robi 3,6 zamiast 4,2 do 100😂 Jak większość właścicieli od miażdżycy i siedzenia na telefonie i kompie ma refleks na poziomie 0,4 sekundy🤦
Maliniak
Posty: 606
Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Rocznik: 2021
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 411/525
Imię: Jacek
Lokalizacja: Warszawa

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: Maliniak »

rozwrot pisze: 12 paź 2022, o 13:07 Zakres całkowicie nieprzydatny, chyba, że do wyścigów spod świateł lub aby "mieć" :D
Jak często ruszasz od 0 do 100 z pełnym ogniem skoro robi Ci różnicę 5.0 a niskie 4.
To tylko twoje zdanie. Dla ciebie nieprzydatny dla innych bardziej niż 100-200. Nie wiem jak często, ale zdarza się. Sekunda mniej do setki to jest spora różnica.

Z ciekawości, po co wziąłeś 280 z 4x4?
Maliniak
Posty: 606
Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Rocznik: 2021
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 411/525
Imię: Jacek
Lokalizacja: Warszawa

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: Maliniak »

Marek23 pisze: 12 paź 2022, o 15:49
Maliniak pisze: 12 paź 2022, o 12:52
Marek23 pisze: 12 paź 2022, o 11:24 0-100 jest dla chłopców, 100-200 dla mężczyzn.
A 200-300 dla kogo? :D Poza tym pewnie prawdziwi mężczyźni to nie jeżdżą jakimś tam Superbem ;)
Marek23 pisze: 12 paź 2022, o 11:24 Plus cały czas zastanawiam się jak latać te 0-100 z Launchem non stop😉
Zero-jedynkowe myślenie widzę ;) Tak, bo musisz korzystać z LC nonstop, co światła, co każde ruszenie w korku... Jeździsz normalnie, a jak trzeba to korzystasz. Dyskusja z dupy.
Nie zero jedynkowe, tylko to czy zrobisz 4 sekundy zamiast 5 wymaga LC. Inaczej to i tak słaby czas…

Dyskusja z dupy, bo trzeba być umysłowo upośledzonym żeby się podniecać ze coś robi 3,6 zamiast 4,2 do 100😂 Jak większość właścicieli od miażdżycy i siedzenia na telefonie i kompie ma refleks na poziomie 0,4 sekundy🤦
Kwestia taka, że jak jest potrzeba to masz 4, a nie 5. Nikt ci nie każe tego używać nonstop... Nikt ci nie każe się podniecać, fakt jest taki, że to spora, bardzo zauważalna różnica. Może przejedź się czymś co ma te 3,6 do setki i sam zobaczysz, że jednak wrażenie jest zajebiste ;)

Zresztą, wyczuwam jakiś srogi ból dupy o te 0-100. Dla was nieprzydatne (dlatego jeździcie 280 z 4x4) dla innych już tak. Nie interesuje was, nie jara, ok, ale po co dorabianie jakichś teorii z dupy, że 0-100 jest nieistotnym parametrem?
Awatar użytkownika
rozwrot
Posty: 170
Rejestracja: 4 lut 2022, o 12:20
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Rocznik: 2022
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Warszawa

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: rozwrot »

Maliniak pisze: 12 paź 2022, o 16:31 To tylko twoje zdanie. Dla ciebie nieprzydatny dla innych bardziej niż 100-200. Nie wiem jak często, ale zdarza się. Sekunda mniej do setki to jest spora różnica.
Oj chyba nie tylko moje.
Śmiem twierdzić, że ludzie jeżdżący po zakrętach, a nie od świateł do świateł, kupujący świadomie auta hamujące i skręcające, będą mieli podobne zdanie.
Maliniak pisze: 12 paź 2022, o 16:31 Z ciekawości, po co wziąłeś 280 z 4x4?
Z powodu dobrej relacji parametrów auta i jego ceny.
Tylko błagam nie sprowadzaj osiągów do 0-100.
Maliniak
Posty: 606
Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Rocznik: 2021
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 411/525
Imię: Jacek
Lokalizacja: Warszawa

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: Maliniak »

rozwrot pisze: 12 paź 2022, o 16:49
Maliniak pisze: 12 paź 2022, o 16:31 To tylko twoje zdanie. Dla ciebie nieprzydatny dla innych bardziej niż 100-200. Nie wiem jak często, ale zdarza się. Sekunda mniej do setki to jest spora różnica.
Oj chyba nie tylko moje.
Śmiem twierdzić, że ludzie jeżdżący po zakrętach, a nie od świateł do świateł, kupujący świadomie auta hamujące i skręcające, będą mieli podobne zdanie.
To zrób ankietę ;) Jest to tak samo ważny parametr jak 100-200 i tyle. Nie twierdzę, że ważniejszy, ale w przypadku 4x4 jedno i drugie idzie w parze. Jak jeździłem ośką to też nie patrzyłem na 0-100. Ktoś inny ma w dupie osiągi, bo chce komfortu. Tak trudno to zrozumieć, że każdy preferuje co innego? Ale ok, mam do czynienia z kierowcą rajdowym, latającym po torze, więc rozumiem, że liczy się trzymanie auta w zakrętach, hamowanie, dynamika, a nie jakieś tam głupie przyspieszenie spod świateł ;)
rozwrot pisze: 12 paź 2022, o 16:49
Maliniak pisze: 12 paź 2022, o 16:31 Z ciekawości, po co wziąłeś 280 z 4x4?
Z powodu dobrej relacji parametrów auta i jego ceny.
Tylko błagam nie sprowadzaj osiągów do 0-100.
I z pewnością z tego 4x4 nie lubisz korzystać ;)

Gdzie sprowadzam osiągi do 0-100? Sami się na tym zafixowaliście (taki mały chochoł). Tylko zwróciłem uwagę na porównanie serii do tego co zmierzył Gregor. Do 100-200 nie mogłem się odnieść, bo tego pomiaru nie robił. Dla mnie jeden i drugi pomiar jest ważny - oczywiście w przypadku 4x4, ewentualnie RWD. Tyle w temacie.
Art e on
Posty: 164
Rejestracja: 19 lip 2020, o 11:46
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Aktualnie: 270 KM, 470 Nm, FWD
Lokalizacja: Pl

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: Art e on »

Bez sensu się ścinać o takie "pierdy" biorąc pod uwagę życiowe realnia jakie nam obecnie zapanowały... Jeden woli brunetki, drugi blondynki a trzeci chłopaków i tyle 😉
Fajnie jest mieć tyle i mocy i trakcji pod noga żeby odjechać w każdych warunkach kiedy zajdzie potrzeba, czego i sobie i Wam życzę 👍🏻💪🏻😉
Arteon▪︎2.0 tsi-CZP▪︎DSG▪︎4x20 cali 😈
Awatar użytkownika
rozwrot
Posty: 170
Rejestracja: 4 lut 2022, o 12:20
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Rocznik: 2022
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Warszawa

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: rozwrot »

Maliniak pisze: 12 paź 2022, o 18:33 To zrób ankietę ;) Jest to tak samo ważny parametr jak 100-200 i tyle. Nie twierdzę, że ważniejszy, ale w przypadku 4x4 jedno i drugie idzie w parze. Jak jeździłem ośką to też nie patrzyłem na 0-100. Ktoś inny ma w dupie osiągi, bo chce komfortu. Tak trudno to zrozumieć, że każdy preferuje co innego? Ale ok, mam do czynienia z kierowcą rajdowym, latającym po torze, więc rozumiem, że liczy się trzymanie auta w zakrętach, hamowanie, dynamika, a nie jakieś tam głupie przyspieszenie spod świateł ;)
Ależ ja tylko wyraziłem swoje zdanie. Nie używam 0-100, nie kręci mnie ten parametr. Co innego skuteczność przyspieszania w różnych warunkach i w różnych zakresach prędkości, np. 70-140. I dlatego przydaje się ~400KM.
Maliniak pisze: 12 paź 2022, o 18:33 I z pewnością z tego 4x4 nie lubisz korzystać ;)
Pewnie, że lubię. W połączeniu z DSG po prostu się jedzie zawsze, jest trakcja, brak wheel hopa. Każdy Nm jest wykorzystany przy ruszaniu i napędzaniu. W FWD każde przyspieszenie było obarczone ryzykiem, że nie sklei.
Jak dla mnie Superb w tym konfigu ma wszystko co potrzebne, w tej kasie oczywiście.
Maliniak
Posty: 606
Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Rocznik: 2021
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 411/525
Imię: Jacek
Lokalizacja: Warszawa

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: Maliniak »

Amen ;)
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2986
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik »

Marek23 pisze: 11 paź 2022, o 20:53 0-100 z LC co zrobiłem 100-200 to bym w ciągu roku na gwarancji 5 skrzyń wymienił😂
Takie pierdu pierdu, bez LC jest u mnie 4,5-4,7, czyli i tak lepiej niż u Ciebie z LC (minimum ok.5,5s), i teraz sobie wyobraź jaki to jest fan jak za każdym razem możesz sobie tak po prostu ruszyć na światłach ruszając normalnie. Mówię zupełnie poważnie, bo dupa się przyzwyczaja po kilku takich ruszaniach i takie przyśpieszenia robią się normalne, jedynie szybciej się oddalasz ;)
A z LC jak chcesz sobie strzelić to sobie strzelasz i w najgorszym wypadku masz 4s, a powtarzalnie poniżej ;)
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2986
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik »

piotr26 pisze: 11 paź 2022, o 22:18 Auto modyfikuje się dla przyjemności z jazdy. Subiektywna różnica między przyspieszeniem 5,3 a np 4.0 jest bardzo duża. Plecy to zdecydowanie czują, a w 4x4 te czasy są dosyć powtarzalne, więc jest fun ;)
ototo Piotrze. Tylko wiesz co jest najgorsze? Że z biegiem czasu tylko plecy nowych pasażerów to czują :lol:
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2986
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik »

rozwrot pisze: 12 paź 2022, o 13:07 Od początku mowa o 0-100.
Zakres całkowicie nieprzydatny, chyba, że do wyścigów spod świateł lub aby "mieć" :D
Jak często ruszasz od 0 do 100 z pełnym ogniem skoro robi Ci różnicę 5.0 a niskie 4.
Praktycznie cały czas. Uwierz fajnie jest ;)
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2986
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik »

Marek23 pisze: 12 paź 2022, o 15:49
Dyskusja z dupy, bo trzeba być umysłowo upośledzonym żeby się podniecać ze coś robi 3,6 zamiast 4,2 do 100😂 Jak większość właścicieli od miażdżycy i siedzenia na telefonie i kompie ma refleks na poziomie 0,4 sekundy🤦
Przejedź się raz z trójką z przodu, to zrozumiesz co to za różnica zamiast 4,2-5,5
To samo tyczy się 100-200. Niby sekunda, czasem 5, a różnica jest bardzo odczuwalna.
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2986
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik »

Art e on pisze: 12 paź 2022, o 20:49 Bez sensu się ścinać o takie "pierdy" biorąc pod uwagę życiowe realnia jakie nam obecnie zapanowały... Jeden woli brunetki, drugi blondynki a trzeci chłopaków i tyle 😉
Ja tam wolę brunetki i blondynki, a z chłopakami lubię pić :lol:
ODPOWIEDZ