Czyszczenie przepustnicy, egr i kolektora ssącego w 2.0 CBBB
: 2 maja 2016, o 18:58
Demontaż przepustnicy, egr i kolektora ssącego silnik CBBB.
Jak coś mi umknęło to dopiszę
1. Demontujemy pokrywę silnika (rwiemy do góry)
2. Demontujemy wlot powietrza zrobi nam to więcej miejsca
3. Odkręcamy górne mocowanie bagnetu (klucz 10)
4. Demontujemy wąż od przepustnicy (dwie opaski zaciskowe - śrubokręt płaski)
5. Demontujemy przepustnicę (odpinamy wtyczkę i odkręcamy trzy śrubki torx 30. 3 śrubka strzałka 1 po lewej jest pod spodem trzeba wyczuć ją palcem )
6. Demontujemy EGR (dwie śrubki torx 30 i dwie śrubki na spline M10 następnie wtyczkę)
7. Demontujemy przewód ukł. chłodzenia i zsuwamy przewody paliwa (zaznaczone na zielono - cztery opaski i dwie śrubki torx 30)
8. Odkręcamy przewody paliwowe i wtyczki elektryczne (zaznaczone na czerwono - śrubki torx 30, klucz 17 płaski)
9. Odłączamy przewody od listwy CR, świec i podnosimy do góry robiąc miejsce do wyciągnięcia przewodów paliwowych.
10. Odkręcamy Listwę CR, przewody paliwowe i podstawę przewodu paliwowego (klucz spline M10, klucz płaski 10 i 17)
11. Odkręcamy kolektor ssący (10 śrubek torx 30 )
Składamy w odwrotnej kolejności.
Jak coś to pisać pomogę.
Nagar
Po wyczyszczeniu EGR
Jak coś mi umknęło to dopiszę
1. Demontujemy pokrywę silnika (rwiemy do góry)
2. Demontujemy wlot powietrza zrobi nam to więcej miejsca
3. Odkręcamy górne mocowanie bagnetu (klucz 10)
4. Demontujemy wąż od przepustnicy (dwie opaski zaciskowe - śrubokręt płaski)
5. Demontujemy przepustnicę (odpinamy wtyczkę i odkręcamy trzy śrubki torx 30. 3 śrubka strzałka 1 po lewej jest pod spodem trzeba wyczuć ją palcem )
6. Demontujemy EGR (dwie śrubki torx 30 i dwie śrubki na spline M10 następnie wtyczkę)
7. Demontujemy przewód ukł. chłodzenia i zsuwamy przewody paliwa (zaznaczone na zielono - cztery opaski i dwie śrubki torx 30)
8. Odkręcamy przewody paliwowe i wtyczki elektryczne (zaznaczone na czerwono - śrubki torx 30, klucz 17 płaski)
9. Odłączamy przewody od listwy CR, świec i podnosimy do góry robiąc miejsce do wyciągnięcia przewodów paliwowych.
10. Odkręcamy Listwę CR, przewody paliwowe i podstawę przewodu paliwowego (klucz spline M10, klucz płaski 10 i 17)
11. Odkręcamy kolektor ssący (10 śrubek torx 30 )
Składamy w odwrotnej kolejności.
Jak coś to pisać pomogę.
Nagar
Po wyczyszczeniu EGR