Kilka tygodni walki, ale udało się
Lane Assist z aktywnym prowadzeniem po torze, działa ! Kierownica sama pracuje, wibracja, wszelkie komunikaty "przejmij kierownice" itp....
Amundsen + MIB3 My21 Fabrycznie było - TSR, TJA, ACC
Taki krótki test drogowy -
https://youtu.be/iEZVDVdLBMY
Sterownik A5 - długie kodowanie
- ACC – zmieniamy na - Coded
- Point_of_Intervention – zmieniamy na - late_setting_over_menu
- Configuration_for_lane_departure_warning_kl15 - zmieniamy na - Last_setting
- Lane_Assist_system_mode - zmieniamy na - Selection_over_menu
- HC - zmieniamy na - Coded
- HC_messages - zmieniamy na - Coded
- HC_Warning_intensity - zmieniamy na - Seting_over_Menu
- HC_Variante - zmieniamy na - Variante_1
Zatwierdzamy zielonym ptakiem
Sterownik 5F – Adaptacja
Szukamy - Vehicle function list BAP i otwieramy – szukamy :
- LDW_HCA_0x19 - zmieniamy na - activated
- LDW_HCA_0x19_msg_bus - zmieniamy na - Databus extender
Zatwierdzamy zielonym ptakiem
Szukamy - Vehicle menu operations i otwieramy – szukamy :
- menu_display_Lane_Departure_Warning - zmieniamy na - activated
- menu_display_Lane_Departure_Warning_over_threshold_high - zmieniamy na - activated
Zatwierdzamy zielonym ptakiem
Sterownik 17 - długie kodowanie – hex
- Byte 04 / bit 6 - zaznaczamy ( Lane assist pt1 )
- Byte 11 / Bit 1 - zaznaczamy ( Lane assist pt2 )
Wychodzimy i zatwierdzamy zielonym ptakiem
Sterownik 44 – długie kodowanie – hex
- Byte 03 / Bit 0 – zaznaczamy …
Ja jeszcze włączyłem w tym sterowniku – długie kodowanie – Lane assistant – active
Zatwierdzamy zielonym ptakiem
Po wyjściu z OBD11, wyłączenie zapłonu – włączenie – reset systemu ( trzymamy włącznik kilka sekund aż pojawi się ekran startowy ) odpalenie auta i w drogę.