Uzyskane rabaty
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 255
- Rejestracja: 10 lut 2020, o 19:09
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: Uzyskane rabaty
Rozkminianie systemu jaka rata, jaki wózek typowo PL. Zastaw się i postaw się.
Re: Uzyskane rabaty
Pisze to typ, który spuszczał się nad „czarnym gangusem” w wersji Style, by się go po 2 czy 3 miesiącach pozbyćSE7 pisze:Rozkminianie systemu jaka rata, jaki wózek typowo PL. Zastaw się i postaw się.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Uzyskane rabaty
On tego po prostu nie rozumie.
Krytykuje coś, o czym nie ma pojęcia. Takie pisanie żeby pisać.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 901
- Rejestracja: 24 gru 2019, o 22:02
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Rafał
Re: Uzyskane rabaty
Koszt leasingu to 3,67% , lokaty w banku są po 4,5%. Zamiast topić kasę w aucie lepiej dać na lokatę i 1% zysku rocznie. Można zainwestować w krypto giełdę itp.i zarobić jeszcze więcej.
Ostatnio zmieniony 4 lis 2024, o 19:16 przez Sdss, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Uzyskane rabaty
Naprawdę fajny ten leasing złapałeśSdss pisze:Koszt leasingu to 3,67% , lokaty w banku są po 4,5%. Zamiast topić kasę w aucie lepiej dać na lokatę i 1% zyski. Można zainwestować w krypto giełdę itp.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 885
- Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 411/525
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uzyskane rabaty
Dla ciebie lepiej dla kogoś innego nie. Co złego w tym żeby wziąć fajne auto w leasing, mieć z niego frajdę, po prostu żyć. Na przyjemności nie wydajesz tylko przeliczasz i mówisz sam sobie, że nie warto? Każdy wydaje na co chce.
Mój Superb - https://www.superbclub.pl/viewtopic.php?t=13603
-
- Posty: 901
- Rejestracja: 24 gru 2019, o 22:02
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Rafał
Re: Uzyskane rabaty
Nic złego, mam leasing. Zamiast kupować w 100% za gotówkę.
Ostatnio zmieniony 5 lis 2024, o 06:49 przez Sdss, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 885
- Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 411/525
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uzyskane rabaty
To może źle odebrałem ten post i powinien być skierowany do kogoś innego
Mój Superb - https://www.superbclub.pl/viewtopic.php?t=13603
-
- Posty: 255
- Rejestracja: 10 lut 2020, o 19:09
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: Uzyskane rabaty
Nie jestem "typem" miałem Sportline 2,0 Tdi 4x4 a sprzedałem po 20 miesiącach.
Nie muszę się "spuszczać" bo trochę aut bez kredytów i na mnie zarejestrowanych mam.
Dla mnie samochody są hobby i poza nielicznymi wyjątkami sam serwisuję
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 13 lis 2024, o 16:46
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2011
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
Re: Uzyskane rabaty
Panowie/Panie może ktoś zainteresowany Superbem 2011 2.0 TSI 147 KW ? Full opcja
-
- Posty: 467
- Rejestracja: 18 paź 2020, o 14:22
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2020
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: DNFE
- Imię: Wojciech
- Lokalizacja: Poznań
Re: Uzyskane rabaty
Też mam auto w leasingu i traktuje to jako zło konieczne, wiem, że wydam więcej na wóz niż przy zakupie za gotówę. Ja do tego podchodzę tak, że w te 3 lata bym spokojnie na ten wóz "uzbierał" ale problem jest taki, że z roku na rok ceny idą o te 10% do góry i jak zaczynałem rozważania zakupu S3 - warunek 3 latek, maks. 60 k nalotu, L&K to takie auto kosztowało we 2021 - 2022, około 120 - 130k zł, w niecałe 2 - 3 lata ze 120 - 130k zł zrobiło się 150k - 160k zł a ostatecznie padlinke kupiłem za 154k zł brutto. Więc zamiast dozbierać te 20 - 30k zł ze względu na wzrost ceny auta (bo muszę mieć za 3 lata więcej niż teraz, zamiast 130k zł - 160k zł) to te 20 - 30k zł (oczywiście mniej kosztów leasingu wychodzi) topię w leasing, ale auto mam tu i teraz a nie za 3 lata, gdzie nie wiem w sumie jak rynek się zachowa - bo jak widać ceny nowych zwariowały, to ceny używek pójdą w górę, ja 3 latka za 193k zł nowego dawałem 154k zł, więc za 3 latka którego dzisiaj ktoś kupi za 230k zł za 3 lata bym musiał zapłacić 191k zł - wątpię czy koszt leasingu mnie w te 3 lata wyniesie 39k zł... Gdyby sytuacja była stabilna, inflacja 2,5% i ceny rosły o te 2,5% to ok. leasing byłby jeszcze bardziej tragiczny, ale jak mam perspektywę wzrostu ceny o 10 - 15% rok do roku to trzeba to inaczej policzyć. Ja tam się cieszę ogromnie, że trafiłem auto jeszcze "po starej cenie", bo te co są kupowane teraz, będą za 3 lata schodzić po 30 - 40k zł drożej niż teraz analogiczne 3 latki.
PS. Dodam, że u mnie auto faktycznie jest mi potrzebne do pracy i nie jest to jakaś moja fanaberia - rocznie robię od 10 do 40k km zawodowo + jazdy moje - zależy jakie zlecenia i jaki rok, np. 3 lata wstecz kręciłem miesięcznie po 7 - 8k km i w pół roku nakręciłem 25k km, ale np. ostatni rok zrobiłem ledwie 15k.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 13 sty 2016, o 07:28
- Samochód: Superb II
- Rocznik: 2008
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Uzyskane rabaty
Ja mam podobnie. Mam SII w benzynie i w ostatnie 2 lata zrobiłem 60 tysięcy. Przebieg to prawie 400 i myślę nad kupnem nówki w jakiejś podstawowej wersji albo kupna używki bo przy tych przebiegach po prostu szkoda samochodu. Z drugiej strony trafić zadbany S3 w który nie będę musiał na start ładować 10-15 tyś to też nie tak prosta sprawa
Re: Uzyskane rabaty
Rozważ poleasingówkę lub przejęcie od kogoś leasingu. W większość SS3 z przebiegiem poniżej 80 000km nie będziesz musiał włożyć ani złotówki przez długie lata.davv2704 pisze: ↑24 lis 2024, o 19:46 Ja mam podobnie. Mam SII w benzynie i w ostatnie 2 lata zrobiłem 60 tysięcy. Przebieg to prawie 400 i myślę nad kupnem nówki w jakiejś podstawowej wersji albo kupna używki bo przy tych przebiegach po prostu szkoda samochodu. Z drugiej strony trafić zadbany S3 w który nie będę musiał na start ładować 10-15 tyś to też nie tak prosta sprawa
Skoda... -> Skoda... -> 2025 NieSkoda!
-
- Posty: 467
- Rejestracja: 18 paź 2020, o 14:22
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2020
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: DNFE
- Imię: Wojciech
- Lokalizacja: Poznań
Re: Uzyskane rabaty
Polecam, ja brałem tak właśnie 3 latka (rejestracja styczeń 2021, ja kupiłem marzec 2024), auto z przebiegiem 57 000 km, auto na firmę, ale jeździł właściciel firmy, miał ratę balonową na koniec, ale tak ceny poszły w górę, że zamiast oddać do banku, to wolał wykupić i sprzedać i zarobił 30k (auto wykupił za 120k, sprzedał za 154k), auto w stanie bardzo dobrym - wiadomo, jakieś tam odpryski czy ryska tu i tam czy trochę felga zarysowana, jedyne koszty to były w płynach eksploatacyjnych i to może trochę kosztować - olej dsg, filtr, olej dyfry, olej haldex, silnik itd. itp. to jakieś 2000 - 3000 zł zależy czy robisz sam czy zlecasz i zależy jaki przebieg, bo niestety ale w tych pakietach ASO nie ma np. wymiany oleju w DSG na 60k tylko teraz jest 120k km. Ja robiłem sam i po poprzednim aucie to był szok, wszystkie spinki, śrubki, plastiki na miejscu, nic na czarne wkręty , czy na druciki jak to było w poprzednim aucie, no i jak na razie każdą śrubkę odkręciłem bez problemu.artho pisze: ↑25 lis 2024, o 05:22Rozważ poleasingówkę lub przejęcie od kogoś leasingu. W większość SS3 z przebiegiem poniżej 80 000km nie będziesz musiał włożyć ani złotówki przez długie lata.davv2704 pisze: ↑24 lis 2024, o 19:46 Ja mam podobnie. Mam SII w benzynie i w ostatnie 2 lata zrobiłem 60 tysięcy. Przebieg to prawie 400 i myślę nad kupnem nówki w jakiejś podstawowej wersji albo kupna używki bo przy tych przebiegach po prostu szkoda samochodu. Z drugiej strony trafić zadbany S3 w który nie będę musiał na start ładować 10-15 tyś to też nie tak prosta sprawa