Wymiana tylnych klocków
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Wymiana tylnych klocków
W razie co, mam na zbyciu Yellow Stuff.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 957
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Wymiana tylnych klocków
Tak, wcześniej też - zarówno przód i tył. Sprzedałem auto a klocki zostały, bo do chwili sprzedaży się nie zużyły. Rzecz jasna na tył.
Na przodzie również był ten sam klocek, no ale już dużo większy bo do zestawu WRK - drogi i trudno osiągalany - nie pasuje do żadnego seryjnego zacisku.
Na przodzie również był ten sam klocek, no ale już dużo większy bo do zestawu WRK - drogi i trudno osiągalany - nie pasuje do żadnego seryjnego zacisku.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 957
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wymiana tylnych klocków
Rozumiem , że nie wydały żadnych piskliwych dźwięków przy hamowaniu ? Czy do tarczy 310mm wentylowanej (280km) będzie klocek pasował?Enriquez pisze: ↑20 kwie 2022, o 18:57 Tak, wcześniej też - zarówno przód i tył. Sprzedałem auto a klocki zostały, bo do chwili sprzedaży się nie zużyły. Rzecz jasna na tył.
Na przodzie również był ten sam klocek, no ale już dużo większy bo do zestawu WRK - drogi i trudno osiągalany - nie pasuje do żadnego seryjnego zacisku.
Przepraszam za zestaw pytań ale będę musiał niedługo zmienić klocki i może bym spróbował coś innego i się skuszę.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 kwie 2024, o 06:57
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Michał
Re: Wymiana tylnych klocków
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie wymiany klocków z tyłu. Czy istnieje jakaś procedura cofania silniczków od ręcznego bez kompa? Np. trzymanie przycisku od ręcznego razem z pedałem przyspieszenia i włączanie, wyłączanie zapłonu...?
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: Wymiana tylnych klocków
Jeżeli nie odbiega to od reszty VAG, to skoro koniecznie chcesz to analogowo, to możesz:
- podać napięcie bezpośrednio na silniczek, lub
- odkręcić silniczek i cofnąć imbusem.
Szczegóły znajdziesz w necie.
Ale przy szerokiej dostępności różnych interfejsów, nie wiem czy jest sens się z tym pieprzyć.
- podać napięcie bezpośrednio na silniczek, lub
- odkręcić silniczek i cofnąć imbusem.
Szczegóły znajdziesz w necie.
Ale przy szerokiej dostępności różnych interfejsów, nie wiem czy jest sens się z tym pieprzyć.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik