spreżyny obniżajace eibach

Fircyk
Posty: 41
Rejestracja: 17 maja 2019, o 20:01
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Lokalizacja: Garwolin

Re: spreżyny obniżajace eibach

Post autor: Fircyk »

Szukam NR fabryczny SPRĘŻYN do sportline w wersji kombi
Albo nr VIN do sporta to w aso znajdę
Awatar użytkownika
Stańko
Posty: 3
Rejestracja: 1 paź 2020, o 20:56
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Imię: Maciek

Re: spreżyny obniżajace eibach

Post autor: Stańko »

Dzień dobry Panom! :) Mój pierwszy post, więc wypada się jakoś przywitac.
A teraz do rzeczy: czy po zmianie sprężyn trzeba na nowo ustawiać radar do tempomatu/ odległości oraz wyregulować czujnik świateł? Chodzi o superba poliftowego.

I druga rzecz- czy jest w Polsce jakieś ASO, które założy eibach'y i pisemnie poświadczy o tym, że gwarancja dalej jest ważna? :)
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: spreżyny obniżajace eibach

Post autor: piramida »

Eibach to zło, szkoda hajsu. Nic nie trzeba regulować oprócz podniesienia świateł i zrobienia geometrii
Awatar użytkownika
Stańko
Posty: 3
Rejestracja: 1 paź 2020, o 20:56
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Imię: Maciek

Re: spreżyny obniżajace eibach

Post autor: Stańko »

Dlaczego tak twierdzisz, że zło? :) kilka osób tutaj jeździ na takich. W poprzednich autach miałem właśnie eibachy i byłem zadowolony. Zaintrygowałeś mnie teraz tym... Tym bardziej, że chyba sam posiadasz sprężyny tej firmy? ;)
A i widzę, że Kraków- zatem sOMsiad :)
Awatar użytkownika
KriSSo
Posty: 284
Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
Samochód: Inny
Rocznik: 2018
Silnik: Inny
Aktualnie: 460 KM / 550 Nm
Imię: Kriss
Lokalizacja: ZS

Re: spreżyny obniżajace eibach

Post autor: KriSSo »

Osobiście nie uważam Eibacha za zło. Użytkowałem kit B12 pro kit i jeździło to bardzo dobrze. Za zło uważam stosowani sprężyn Eibacha, czy jakichkolwiek krótkich ze standardowym amortyzatorem. To jest zło. Eibach ogółem nie (np Pro Street-S)
Stańko pisze: 20 gru 2020, o 21:19 I druga rzecz- czy jest w Polsce jakieś ASO, które założy eibach'y i pisemnie poświadczy o tym, że gwarancja dalej jest ważna? :)
A to już jest szczyt bezczelności :D.
Golf Variant mk7.5
Obrazek
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: spreżyny obniżajace eibach

Post autor: piramida »

Stańko pisze: 21 gru 2020, o 20:33 Dlaczego tak twierdzisz, że zło? :) kilka osób tutaj jeździ na takich. W poprzednich autach miałem właśnie eibachy i byłem zadowolony. Zaintrygowałeś mnie teraz tym... Tym bardziej, że chyba sam posiadasz sprężyny tej firmy? ;)
A i widzę, że Kraków- zatem sOMsiad :)
Cześć somsiad :mrgreen: Tak, jeździłem z 4 lata na eibachu i DCC, głównie na sport bo na innych trybach tłumienie było za słabe i zawias z łatwością dobijał. Tak samo zawias dobija na zwykłem zawiasie w S3. Oczywiście same eibachy w połączeniu z twardszymi amortyzatorami typu blistein b6 czy b8 to będzie dobrze współgrać i jeździć ale niestety nie można tego powiedzieć o fabrycznych amortyzatorach w S3 gdzie ów amortyzator nie jest przystosowany do pracy ze skróconymi sprężynami przez co często dobija do końca i za słabo tłumi. Teraz jeżdżę na gwincie KW V3 i nawet nie ma jak tego opisać i porównać, jest przepaść w komforcie, precyzji i pewności prowadzenia superba.
Awatar użytkownika
Kuster
Posty: 1028
Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Aktualnie: 216KM/455NM
Imię: Łukasz

Re: spreżyny obniżajace eibach

Post autor: Kuster »

KriSSo pisze: 21 gru 2020, o 20:40 Osobiście nie uważam Eibacha za zło. Użytkowałem kit B12 pro kit i jeździło to bardzo dobrze. Za zło uważam stosowani sprężyn Eibacha, czy jakichkolwiek krótkich ze standardowym amortyzatorem. To jest zło. Eibach ogółem nie (np Pro Street-S)
podpisze sie pod tymi słowami ^^
sam przeszedłem z gwintu ISC na B12 i byłem mega zadowolony mimo iż było niżej ale za to bardzo komfortowo
teraz do kiry tez będę montował B12.

a do seryjnych amorów żadna krótsza sprężyna się nie nadaje... w moment okaże się ze już je szlag trafił i trzeba wymieniać...
Jak dbasz tak masz
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: spreżyny obniżajace eibach

Post autor: piramida »

B12 to dobry kierunek, tańszy od gwintu a komfort bardzo dobra, jak ktoś nie lubi kręcić wysokością i twardością a zadowala go trochę niżej od serii to jest to idealne rozwiązanie
PabloLG
Posty: 88
Rejestracja: 23 mar 2019, o 19:58
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Paweł
Lokalizacja: Chodziez (Weida De)

Re: spreżyny obniżajace eibach

Post autor: PabloLG »

Bede dawal znac czy cos sie dzieje.
Eibachy plus nowe amory bilsteina wlecialy.
Pierwsze kilometry na plus nie plyne jak na morzu.
Szczegolnie ze Family miekkie bylo.
A jazda 160-190 po autostradzie w niemczech na lukach to walka byla. Jutro trasa wiec zobacze roznice.
A wizualnie no to siadlo ale niestety nie zmierzylem ile
Awatar użytkownika
Stańko
Posty: 3
Rejestracja: 1 paź 2020, o 20:56
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Imię: Maciek

Re: spreżyny obniżajace eibach

Post autor: Stańko »

Stańko pisze: 20 gru 2020, o 21:19 I druga rzecz- czy jest w Polsce jakieś ASO, które założy eibach'y i pisemnie poświadczy o tym, że gwarancja dalej jest ważna? :)
A to już jest szczyt bezczelności :D.
[/quote]

No troszkę może :D

Skoro mówicie, że do Kuropatwy tylko Gewinde to muszę zaczekać kilka lat- co pewnie przerodzi się w brak modyfikacji.

Cóż- nie można mieć wszystkiego ;)
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2978
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: spreżyny obniżajace eibach

Post autor: orlik »

Opowiadaj Pablo jak na b6.
doctore46
Posty: 14
Rejestracja: 29 paź 2020, o 15:40
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 365KM (Stage1+)

Re: spreżyny obniżajace eibach

Post autor: doctore46 »

Przeczytałem wątek i w przypadku S3 z DCC (model z 2016) są dwie opcje:

1. Bilstein B12 Pro-Kit za ok 3400zł
https://eibach.pl/product/zestaw-zawies ... 4x4/97416/

2. Gwintowane zawieszenie KW V3 za ok 10k
https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-g ... 9433510443

Przy okazji tuleje dolnego wahacza przedniego od RS3

Pytanie:
Ile usiądzie +/- auto? Pytam ze względu na żonę, która musi od czasu do czasu na krawężnik wjechać.
Awatar użytkownika
Kuster
Posty: 1028
Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Aktualnie: 216KM/455NM
Imię: Łukasz

Re: spreżyny obniżajace eibach

Post autor: Kuster »

doctore46 pisze: 4 sty 2021, o 21:24 Przeczytałem wątek i w przypadku S3 z DCC (model z 2016) są dwie opcje:

1. Bilstein B12 Pro-Kit za ok 3400zł
https://eibach.pl/product/zestaw-zawies ... 4x4/97416/

2. Gwintowane zawieszenie KW V3 za ok 10k
https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-g ... 9433510443

Przy okazji tuleje dolnego wahacza przedniego od RS3

Pytanie:
Ile usiądzie +/- auto? Pytam ze względu na żonę, która musi od czasu do czasu na krawężnik wjechać.
Z DCC? To źle przeczytałeś :P
Do DCC jest tylko odpowiedni B6 ale ciężko dostępny na rynku + sprężyny np właśnie Eibachu

Jak wsadzisz gwint lub B12 to pozbywasz się "właściwości" i ogólnego sensu posiadania zawieszenia DCC
Jak dbasz tak masz
Awatar użytkownika
KriSSo
Posty: 284
Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
Samochód: Inny
Rocznik: 2018
Silnik: Inny
Aktualnie: 460 KM / 550 Nm
Imię: Kriss
Lokalizacja: ZS

Re: spreżyny obniżajace eibach

Post autor: KriSSo »

Jeśli ktoś potrzebuje DCC, to musi kupić gwint pod DCC, nie ma żadnego problemu. Jest KW DDC, jest B16 damptronic, można wybrać. Można również odłączyć ten psuedo bajer DCC za pomocą cancelera i skupić na porządnym zastawie bez DCC. Zatem zależnie od potrzeb, opcji jest wiele.
Golf Variant mk7.5
Obrazek
Awatar użytkownika
Kuster
Posty: 1028
Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Aktualnie: 216KM/455NM
Imię: Łukasz

Re: spreżyny obniżajace eibach

Post autor: Kuster »

KriSSo pisze: 4 sty 2021, o 23:10 Jeśli ktoś potrzebuje DCC, to musi kupić gwint pod DCC, nie ma żadnego problemu. Jest KW DDC, jest B16 damptronic, można wybrać. Można również odłączyć ten psuedo bajer DCC za pomocą cancelera i skupić na porządnym zastawie bez DCC. Zatem zależnie od potrzeb, opcji jest wiele.
Aaa widzisz ;) o gwincie nie miałem pojęcia

Ale co do odłączenia DCC to zależy od preferencji ale jak już miałbym auto z tym "bajerem" to raczej bym go zostawił ;)
Jak dbasz tak masz
ODPOWIEDZ