Chiptuning

bezduszny

Re: Chiptuning

Post autor: bezduszny »

Widzisz, jak masz NOWE auto, zrobisz logi... to później mogą one być jakimś tam odniesieniem kiedy zrobisz program lub masz odczucie, że coś z sinikiem dzieje się nie tak.
Tak jest prosto.

Z drugiej strony jak nie masz nowego auta i nie wiesz co było z nim robione.... to nie będziesz wiedział, czy zmiany parametrów to wynik programu czy jednak jakiejś tam problemów z silnikiem (czy jego osprzętu) i korygowania ich przez oprogramowanie.
Tak jak w tym linku...
jakiś domorosły szaman coś wróżył on-line a gość co wymieniał.. w efekcie na samym końcu wymienił turbinę, program ma stary.. a szaman nabrał wody w usta.
Temat nie rozstrzygnięty jednoznacznie i definitywnie.

Nawet jakość paliwa ma wpływ na to co pokażą logi.
adriand
Posty: 245
Rejestracja: 30 wrz 2010, o 08:21
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
Aktualnie: 217 KM / 310 nm
Lokalizacja: WAW

Re: Chiptuning

Post autor: adriand »

Sprawdze ten licznik programowan jak pisal enriquez i ew wrzuce loga to zerkniecie. Auto mam od nowosci a virusa od ponad 2 lat i nie mam zadnych problemow poza tym ze wydaje mi się ze jest jakby seria. Dzięki za podpowiedzi
bezduszny

Re: Chiptuning

Post autor: bezduszny »

adriand pisze:ze wydaje mi się ze jest jakby seria
i to jest bardziej wiarygodne
bo dupohamownia ogarniętego właściciela jest imo w takich wypadkach najlepszą kontrolką ;)
adriand
Posty: 245
Rejestracja: 30 wrz 2010, o 08:21
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
Aktualnie: 217 KM / 310 nm
Lokalizacja: WAW

Re: Chiptuning

Post autor: adriand »

Na dzisiaj byłem tylko w stanie spisać ten licznik programowań.

Enriquez coś można z tego wywnioskować?

Address 01: Engine
Control Module Part Number: 3T0 907 115
Component and/or Version: 1.8l R4/4V TFSI 0050
Software Coding: 0203000318070160
Work Shop Code: WSC 21480
VCID: EED74A8B8257

Advanced Identification
Serial number:
Identification: BPG-810
Revision: A2H12---
Date: 08.05.08
Manufacturer number: 0647
Test stand number: 1480
Flash Status
Programming Attempts: 5
Successful Attempts: 5
Programming Status: 00000000
Required Conditions: 00000000
Flash Tool Code: 00032 257 66565
Flash Date: 05.14.40
Software
A0101
A5.0.6
Misc.
Hardware number: 1Z0 907 115 B
Immo IV Challenge: 31 D7 8A 48
Car Info
Chassis Number: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Engine code:
VCDS Info:
Labels: 06J-907-115-BZB.CLB
Readiness: 06F-907-115-AXX.crd

Virusa robilem dokladnie 27 gru 2011 a w ASO auto było na początku lutego b.r.
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13611
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Chiptuning

Post autor: Enriquez »

Programming Attempts: 5
Successful Attempts: 5

ciekawe ile miałeś attemptów przed wysłaniem do ASO
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
adriand
Posty: 245
Rejestracja: 30 wrz 2010, o 08:21
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
Aktualnie: 217 KM / 310 nm
Lokalizacja: WAW

Re: Chiptuning

Post autor: adriand »

Tego nie wiem bo nie zrzucalem nic poza standardowym logiem.
Wiem, ze tuner kilka razy wgrywal soft bo robil poprawki.
Z tego wynika, że chyba jednak hamownia bedzie jedynym rozwiazaniem
jesli z tego niewiele mozna wyczytac tak samo jak i pewnie z logow dynamicznych

Wrzucam jak coś tylko wynik zajawki z autoscana z engine

Wersja po tuningu z 11.2012
Address 01: Engine ( ) Labels: 06J-907-115-BZB.clb
Part No SW: 3T0 907 115 HW: 1Z0 907 115 B
Component: 1.8l R4/4V TFSI 0050
Revision: A2H12--- Serial number:
Coding: 0203000318070060
Shop #: WSC 66565 257 00032
VCID: EED74A8B8257

No fault code found.
Readiness: 0110 0101

Wersja z teraz
Address 01: Engine ( ) Labels: 06J-907-115-BZB.clb
Part No SW: 3T0 907 115 HW: 1Z0 907 115 B
Component: 1.8l R4/4V TFSI 0050
Revision: A2H12--- Serial number:
Coding: 0203000318070160
Shop #: WSC 21480 456 87846
VCID: EED74A8B8257

No fault code found.
Readiness: 0000 0000


Sa jednak jakies roznice
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13611
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Chiptuning

Post autor: Enriquez »

oznacza to tylko tyle, że ktoś później grzebał w kodowaniu / adaptacjach głowicą lub VCDSem o takich numerach

WSC 21480 456 87846

nie jest to raczej ASO, ponieważ w PL jest XXXXX 790 XXXXX
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
bezduszny

Re: Chiptuning

Post autor: bezduszny »

Enriquez pisze:oznacza to tylko tyle, że ktoś później grzebał w kodowaniu / adaptacjach głowicą lub VCDSem o takich numerach
WSC 21480 456 87846
wrzuć ten numer w google i wyjdzie
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13611
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Chiptuning

Post autor: Enriquez »

Łęczyca - Machudera?
Ciekawa historia...
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13611
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Chiptuning

Post autor: Enriquez »

Ten pierwszy WSC wygląda na fabryczny a ten drugi widzę z Łęczycy gościu ma w zegarach
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
adriand
Posty: 245
Rejestracja: 30 wrz 2010, o 08:21
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
Aktualnie: 217 KM / 310 nm
Lokalizacja: WAW

Re: Chiptuning

Post autor: adriand »

Miałem jeszcze wrzucany tempomat w ASO i nikt wiecej nie grzebal poza mna
ewentualnie mogę jeszcze jakieś logi zrzucić dynamiczne ale nie wiem z której grupy
i jakie są standardowe wartości

Edit
Po wykonaniu logów dynamicznych okazało się, że mam max 0,95 bara na turbinie
zatem chip jest. Reszta parametrów bardzo dobra

Jak widać człowiek się szybko przyzwyczaja :-)
mroku25
Posty: 1
Rejestracja: 10 sie 2014, o 15:41
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
Imię: Piotr
Lokalizacja: Floro

Re: Chiptuning

Post autor: mroku25 »

Witam:)
Jestem tu nowy i jestem szczesliwym posiadaczem Superb'a 2,0 TDI 140 km(w kombiku) z początku 2013 i zastanawiam sie nad zwiększeniem mocy ale nie wiem gdzie i jak bedzie najlepiej żeby nie stracić gwarancji

Jesli mozna to prosiłbym firmy w okolicy Opola
rezon
Posty: 3475
Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220KM 440Nm
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Chiptuning

Post autor: rezon »

Podnieść moc i nie stracić gwarancji to dwie wykluczające się sprawy
Był S2 1,8TSI 4x4 2012 Obrazek
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1049
Rejestracja: 23 cze 2012, o 18:16
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 458KM/570Nm
Imię: Emil
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Chiptuning

Post autor: emay »

mroku25 pisze:Witam:)
Jestem tu nowy i jestem szczesliwym posiadaczem Superb'a 2,0 TDI 140 km(w kombiku) z początku 2013 i zastanawiam sie nad zwiększeniem mocy ale nie wiem gdzie i jak bedzie najlepiej żeby nie stracić gwarancji

Jesli mozna to prosiłbym firmy w okolicy Opola
Spróbuj VTech.
rezon
Posty: 3475
Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220KM 440Nm
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Chiptuning

Post autor: rezon »

Mowa była o chiptuningu, a nie box'ach
Był S2 1,8TSI 4x4 2012 Obrazek
ODPOWIEDZ