Passat B8 2.0 BiTDI vs 3,6 FSI
Re: Passat B8 2.0 BiTDI vs 3,6 FSI
Nie wiem jak w Imprezie ale obecny Forek XT ma naped dosc zblizony do Haldexu, przy czym po prostu na stałe spiety (60:40). To juz nie ten naped co kiedys w Subaru.
Re: Odp: Passat B8 2.0 BiTDI vs 3,6 FSI
Tylko ze Highline w VW to nie Platinum w SkodzieMisiek Fisiek pisze:Dość tanio. Biturbo za 166 000 już w Highline. Może się sprzedawać.
http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/n ... ousine.pdf
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Passat B8 2.0 BiTDI vs 3,6 FSI
Bo prestiż tylko w tedeiku. TSi w cenniku są tylko po to, żeby ktoś nie zarzucił, że nie ma wcale.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- emay
- Posty: 1049
- Rejestracja: 23 cze 2012, o 18:16
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 458KM/570Nm
- Imię: Emil
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Passat B8 2.0 BiTDI vs 3,6 FSI
s-tronic z S6 7 biegowa oddzielne oleje dla mechatroniki i zestawu sprzęgieł. w pełni mokra.gachul pisze:no ale jak popatrzyłem na dół tej tabelki to zgroza... maja rozmach w tych opcjach... tak na szybko to z konfiguratora wychodzi ze fajnie doposażony wyjdzie ok. 200 tys. Ciekawe jaki rabat da się wyrwac?
a i DSG jest 7 biegowa... wzmocnili ją czy jak ?
- emay
- Posty: 1049
- Rejestracja: 23 cze 2012, o 18:16
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 458KM/570Nm
- Imię: Emil
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Passat B8 2.0 BiTDI vs 3,6 FSI
Brakuje tego 2.0 TSI 280 KM nigdzie nie mogę go znaleźć.Misiek Fisiek pisze:Bo prestiż tylko w tedeiku. TSi w cenniku są tylko po to, żeby ktoś nie zarzucił, że nie ma wcale.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Passat B8 2.0 BiTDI vs 3,6 FSI
Pojawi się z czasem. Będzie kilka tysi tańszy od biturbo klekota.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: Passat B8 2.0 BiTDI vs 3,6 FSI
Ja tam bym chciał S3 2.0 TSI 4x4 manual...niech zrobio takie a ja zamawiam nawet in bianko!
- emay
- Posty: 1049
- Rejestracja: 23 cze 2012, o 18:16
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 458KM/570Nm
- Imię: Emil
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Passat B8 2.0 BiTDI vs 3,6 FSI
Nie mogę znaleźć a może ktoś z Was wie. Jaka generacja haldexa będzie ? 5 ?
- emay
- Posty: 1049
- Rejestracja: 23 cze 2012, o 18:16
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 458KM/570Nm
- Imię: Emil
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Passat B8 2.0 BiTDI vs 3,6 FSI
Tak szukam po sieci i chce potwierdzić swoją tezę. DSG 7 DL501 jest montowane jedynie z silnikami które są wzdłużnie. Także chyba będzie to DSG 7 te lipne..... suche.emay pisze:s-tronic z S6 7 biegowa oddzielne oleje dla mechatroniki i zestawu sprzęgieł. w pełni mokra.gachul pisze:no ale jak popatrzyłem na dół tej tabelki to zgroza... maja rozmach w tych opcjach... tak na szybko to z konfiguratora wychodzi ze fajnie doposażony wyjdzie ok. 200 tys. Ciekawe jaki rabat da się wyrwac?
a i DSG jest 7 biegowa... wzmocnili ją czy jak ?
Jednak...
... jest nadzieja " In September 2010, VW launched a new seven-speed DSG built to support 500 N·m (370 lb·ft), the DQ500. Its first use was in the Audi TT-RS." !!!
http://www.volkswagenag.com/content/vwc ... dq500.html
Będzie to w tym Pasku 2.0 TDI Bi, także w superbie to raczej pewne.The clutch is designed for an engine torque of up to 600 Nm, and yet 8 mm smaller than in the DQ250.
In combination with the completely new, two-stage turbocharger 2.0 l biturbo TDI engine which has also been optimized with regard to its consumption, the DQ500 allows for fuel economy to be improved by 1.6 l/100 km compared to the predecessor drive configuration.