Witam,
Co się robi w przypadku awarii nowej skody?
a.) dzwoni się do Assistance z ubezpieczenia (OC/AC/NNW/Assistance) - brałem u dealera skody, bo były bardzo dobrze warunki
b.) dzwoni się do Skoda Assistance (numer zdaje się jest w instrukcji)
c.) dzwoni się do dealera (chyba najgłupsze )
Co się robi za granicą (np. Chorwacja?).
Rozumiem, że w przypadku awarii, auto jest zabierane do najbliższego serwisu (płatne przez Assistance) i naprawa jest w ramach gwarancji (nawet jak to będzie za granicą).
Czy ktoś już to testował?
Nie chciałbym aby w Chorwacji coś mnie zaskoczyło
Awaria Skody (PL/zagranica)
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
-
- Posty: 346
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Aktualnie: 267, 351
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
Re: Awaria Skody (PL/zagranica)
W przypadku awarii dzwonisz na numer Assistance. Jeżeli masz Assistance w pakiecie ubezpieczeń i do tego Skoda Assistance to najlepiej zerknąć która usługa gwarantuje darmowe holowanie na dłuższym odcinku. Przyjeżdża po Ciebie laweta i tutaj dalsze opcje są następujące:
1. Dostajesz auto zastępcze zorganizowane przez Assistance
2. Assistance organizuje Ci hotel
3. W przypadku kiedy naprawa potrwa dłużej niż czas określony w umowie to Assistance załatwia Ci transport do domu pociągiem/autobusem, a powyżej określonej odległości od domu samolotem.
Korzystałem trzykrotnie z Assistance w PZU (w tym raz o 3 w nocy) i wszystko odbyło się bardzo sprawnie łącznie z powiadomieniem ASO Audi, że jedzie do nich auto i żeby ochrona była przygotowana żeby wpuścić nas z autem na parking.
Jest jeszcze taka opcja (nie miałem okazji testować), że w przypadku kiedy naprawa wykonywana jest poza gwarancją i nie jest objęta ubezpieczeniem, a Ty nie masz kasy żeby od razu zapłacić w ASO to płaci za Ciebie ubezpieczenie i masz jakiś tam czas na zwrot pieniędzy.
Gwarancja obowiązuje w całej Europie.
1. Dostajesz auto zastępcze zorganizowane przez Assistance
2. Assistance organizuje Ci hotel
3. W przypadku kiedy naprawa potrwa dłużej niż czas określony w umowie to Assistance załatwia Ci transport do domu pociągiem/autobusem, a powyżej określonej odległości od domu samolotem.
Korzystałem trzykrotnie z Assistance w PZU (w tym raz o 3 w nocy) i wszystko odbyło się bardzo sprawnie łącznie z powiadomieniem ASO Audi, że jedzie do nich auto i żeby ochrona była przygotowana żeby wpuścić nas z autem na parking.
Jest jeszcze taka opcja (nie miałem okazji testować), że w przypadku kiedy naprawa wykonywana jest poza gwarancją i nie jest objęta ubezpieczeniem, a Ty nie masz kasy żeby od razu zapłacić w ASO to płaci za Ciebie ubezpieczenie i masz jakiś tam czas na zwrot pieniędzy.
Gwarancja obowiązuje w całej Europie.
-
- Posty: 260
- Rejestracja: 28 lip 2010, o 23:25
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Awaria Skody (PL/zagranica)
Dziękuję.
Pytanie tylko która opcja jest Assistance jest lepsza (warunki poznam dopiero we wtorek).
Czy każda nowa skoda ma "w prezencie" assistance?
Pytanie tylko która opcja jest Assistance jest lepsza (warunki poznam dopiero we wtorek).
Czy każda nowa skoda ma "w prezencie" assistance?
Re: Awaria Skody (PL/zagranica)
Przetestowałem Assistance podczas pobytu we Włoszech. Dzwonisz do Assistance (nr tel. na naklejce), a oni przysyłają lawetę z najbliższego serwisu Skody. W sumie moja awaria nie była awarią - wzrosła b. szybko temperatura płynu chłodzącego, a z komory silnika wydobywał się b. nieprzyjemny zapach-, ponieważ objawy ustąpiły nie skorzystałem z lawety, która przyjechała do hotelu, który wskazałem. Nastepnego dnia sam pojechałem do serwisu gdzie podłączono komputer, który nie wykazał żadnej awarii. Powodem wzrostu temperatury płynu i wydobywania się nieprzyjemnego zapachu było pierwsze wypalanie filtra cząstek stałych. Za sprawdzenie w serwisie oraz przyjazd lawety oczywiście nic nie płaciłem. Muszę przyznać, że Assistance działał b. sprawnie.