No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG
- grzela07
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 sty 2011, o 23:22
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 190 KM/400 Nm
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Łódź
No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG
Szkoda,że tak późno
http://prportal.skoda-auto.pl/upload/im ... ilniki.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prportal.skoda-auto.pl/upload/im ... ilniki.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
najpierw 126p, potem Felicja 1,6 MPI, Octavia I TOUR+ 1,9 TDI, potem Superb II Combi PLATINUM 2,0 TDI 4x4, teraz Superb III L&K 2.0 TDI 4x4 DSG.
- Iron
- Posty: 277
- Rejestracja: 5 maja 2010, o 11:46
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: WA (SK)
- Kontakt:
Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG
teraz to niech mnie w d... pocałują ...grzela07 pisze:Szkoda,że tak późno
http://prportal.skoda-auto.pl/upload/im ... ilniki.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzięki praktykom VW nigdy nie kupię niczego co się nazywa VW.
-
- Zasłużony
- Posty: 396
- Rejestracja: 18 lut 2010, o 22:43
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG
też to właśnie przeczytałem. Lepiej późno niż wcale, ale jestem pewien, że wiele by już takich jeździło, gdyby wprowadzili to wcześniej. Wróżę dużą popularność tej wersji.
W cenniku nie ma ograniczeń do stosowania tego połączenia, czyli można zamawiać do każdej wersji wyposażenia
W cenniku nie ma ograniczeń do stosowania tego połączenia, czyli można zamawiać do każdej wersji wyposażenia
S3 L&K
- Iron
- Posty: 277
- Rejestracja: 5 maja 2010, o 11:46
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: WA (SK)
- Kontakt:
Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG
W sumie racja, jak będzie mnie stać na wymianę na nowy to będę miał co wybierać.Tomek pisze:też to właśnie przeczytałem. Lepiej późno niż wcale, ale jestem pewien, że wiele by już takich jeździło, gdyby wprowadzili to wcześniej. Wróżę dużą popularność tej wersji.
W cenniku nie ma ograniczeń do stosowania tego połączenia, czyli można zamawiać do każdej wersji wyposażenia
Ale z innej strony, popatrzcie, zrobili jakieś blokady i co czy kogoś to odstraszyło... mnie nie, wręcz przeciwnie, to oznaczało, że VW się boi bo Skoda jest coraz to lepsza od VW i dlatego tyle naszych limuzyn jeździ po drogach
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG
wiecie co jest najlepsze... że Grzela dzisiaj zadzwonił do skoda Bednarek w Łodzi bo ma tam zamowionego Superba i chciał zmienic konfiguracje... zrobili oczy z jego newsa i oświadczyli że jest to pomyłka na stronie ... normalnie szopka
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 lut 2011, o 09:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG
panowie, możliwe ze ja czegoś nie kumam, ale tu jest napisane, że z DSG 6 stopniowym dostępny jest TDi 170KM tylko 4x2.
Może nie widzę całego tekstu, ale ta tabelka nic nowego nie wnosi........
niech mnie ktoś oświeci
Może nie widzę całego tekstu, ale ta tabelka nic nowego nie wnosi........
niech mnie ktoś oświeci
-
- Posty: 1002
- Rejestracja: 12 mar 2010, o 22:26
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: napisz skąd jesteś
- Kontakt:
Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG
Z tego co wiem to i tak ma być taka konfiguracja (o której w salonach pewnie jeszcze nie wiedzą) tylko trochę później (pod koniec roku?) i w specjalnej wersji L&K.
Później może rozszerzą na pozostałe wersje.
EDIT:
Ale pamiętam, że w tej tabelce było 4x4. Teraz to dopiero zmienili...
Później może rozszerzą na pozostałe wersje.
EDIT:
Ale pamiętam, że w tej tabelce było 4x4. Teraz to dopiero zmienili...
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 lut 2011, o 09:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG
kurcze ja tam za dsg specjalnie nie tesknie, wolalbym 2.0 z 4x4 - ktos cos slyszal na ten temat moze?
-
- Posty: 1002
- Rejestracja: 12 mar 2010, o 22:26
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: napisz skąd jesteś
- Kontakt:
Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG
Jak czytam o problemach z DSG to też nie tęsknię... Ale może nie jest tak źle.
O 2.0 TSI 4x4 nie słyszałem. VW w ogóle ma taką konfigurację?
Jest jakiś cień szansy może na 1.8 TSI 4x4 DSG 152 KM w Superbie, bo w Yeti już zapowiedzieli.
O 2.0 TSI 4x4 nie słyszałem. VW w ogóle ma taką konfigurację?
Jest jakiś cień szansy może na 1.8 TSI 4x4 DSG 152 KM w Superbie, bo w Yeti już zapowiedzieli.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 lut 2011, o 09:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG
no wlasnie a mam taki dylemat - planuje zakup auta w przyszlym roku, bedzie to superb.
W tej chwili jezdze O2 Scout Tdi i policzylem, ze przy moich 22-25k km rocznie ten diesel mi sie wcale nie oplaca. Zatem bedzie benzin.
Wątpliwosci polegają na tym, ze rozmawiając z uzytkownikami 1.8 wszyscy twierdza ze ten motor jak minie pierwsza euforia wydaje sie odrobine za slaby. Na pewno w porównaniu to mojego Scouta to rakieta, ale z czasem czlowiek sie rozwydrzy
A musi byc 4x4, manual mi wsytarczy. 2.0 tsi z 4x4 byłoby idealnym rozwiazaniem.
W tej chwili jezdze O2 Scout Tdi i policzylem, ze przy moich 22-25k km rocznie ten diesel mi sie wcale nie oplaca. Zatem bedzie benzin.
Wątpliwosci polegają na tym, ze rozmawiając z uzytkownikami 1.8 wszyscy twierdza ze ten motor jak minie pierwsza euforia wydaje sie odrobine za slaby. Na pewno w porównaniu to mojego Scouta to rakieta, ale z czasem czlowiek sie rozwydrzy
A musi byc 4x4, manual mi wsytarczy. 2.0 tsi z 4x4 byłoby idealnym rozwiazaniem.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG
Zanim się rozwydrzysz to minie gwarancja a wtedy zapodasz sobie chipa i na pewno nie będzie za słaby. Chipowane 1.8 TSI spokojnie robi setkę w granicach tego co Porsche Cayenne Diesel (8-8.3 sek). Powinno wystarczyć jeśli potrzebujesz auto do normalnej jazdy. No i spalanie będziesz miał odrobinę niższe niż w 2.0 TSI.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Nematode
- Posty: 381
- Rejestracja: 5 sie 2010, o 19:46
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG
Ja żałuję, że nie wziąłem 2.0 TSI zamiast 1.8 TSI. Pierwsza sprawa to wiadomo na początku euforia, ale człowiek do mocy się przyzwyczaja i teraz żałuję, że nie brałem 2.0 TSI. Kolega wyżej napisał, że można chipa zapodać, ale tak samo można zapodać w 2.0 TSI Co do spalania to nie wydaję mi się, żeby była jakaś kosmiczna różnica. Skoro mój kolega ma w Golfie R 2.0 TSI i 270KM i ma średnią 12 litrów a wiem, że ma mocno ciężką nogę to tragedii nie ma. Pozatym w 1.8 TSI jest niby bezobsługowy łańcuch, a prawda jest taka, że ma z dupy rozwiązanie z rolką napinacza, gdzie we wcześniejszych wersjach była akcja serwisowa na wymianę rolki. Mnie akcja nie objęła bo niby problem wyeliminiowany, ale powiem szczerze nie podobają mi się odgłosy przy uruchamianiu auta po dłuższym postoju. W 2.0 TSI będzie trzeba wymianiać rozrząd więc koszta większe, co nie zmienia faktu, że ja jestem zły na siebie, że nie wziąłem 2.0 TSI. @.0 TSI ma jeszcze jedną zaletę miła dla oka. Dostaniesz dwie rury w gratisie czyli +1 do wyglądubardzozlymisio pisze:no wlasnie a mam taki dylemat - planuje zakup auta w przyszlym roku, bedzie to superb.
W tej chwili jezdze O2 Scout Tdi i policzylem, ze przy moich 22-25k km rocznie ten diesel mi sie wcale nie oplaca. Zatem bedzie benzin.
Wątpliwosci polegają na tym, ze rozmawiając z uzytkownikami 1.8 wszyscy twierdza ze ten motor jak minie pierwsza euforia wydaje sie odrobine za slaby. Na pewno w porównaniu to mojego Scouta to rakieta, ale z czasem czlowiek sie rozwydrzy
A musi byc 4x4, manual mi wsytarczy. 2.0 tsi z 4x4 byłoby idealnym rozwiazaniem.