No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG

Nowości, fakty, ciekawostki. Dyskusje na temat artykułów i informacji prasowych publikowanych w sieci. Nie tylko o Superb'ie
Awatar użytkownika
grzela07
Posty: 206
Rejestracja: 28 sty 2011, o 23:22
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Aktualnie: 190 KM/400 Nm
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Łódź

No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG

Post autor: grzela07 »

Szkoda,że tak późno :evil:
http://prportal.skoda-auto.pl/upload/im ... ilniki.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
najpierw 126p, potem Felicja 1,6 MPI, Octavia I TOUR+ 1,9 TDI, potem Superb II Combi PLATINUM 2,0 TDI 4x4, teraz Superb III L&K 2.0 TDI 4x4 DSG.
Awatar użytkownika
Iron
Posty: 277
Rejestracja: 5 maja 2010, o 11:46
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: WA (SK)
Kontakt:

Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG

Post autor: Iron »

grzela07 pisze:Szkoda,że tak późno :evil:
http://prportal.skoda-auto.pl/upload/im ... ilniki.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
teraz to niech mnie w d... pocałują ...
Dzięki praktykom VW nigdy nie kupię niczego co się nazywa VW.
Obrazek

Obecnie:
Superb III L&K 2.0 TSI 280KM 4x4 DSG
Fabia III 1.0 TSI DGS Style
Kymco AK550
Tomek
Zasłużony
Posty: 396
Rejestracja: 18 lut 2010, o 22:43
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2022
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawa

Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG

Post autor: Tomek »

też to właśnie przeczytałem. Lepiej późno niż wcale, ale jestem pewien, że wiele by już takich jeździło, gdyby wprowadzili to wcześniej. Wróżę dużą popularność tej wersji.

W cenniku nie ma ograniczeń do stosowania tego połączenia, czyli można zamawiać do każdej wersji wyposażenia
S3 L&K
Awatar użytkownika
Iron
Posty: 277
Rejestracja: 5 maja 2010, o 11:46
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: WA (SK)
Kontakt:

Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG

Post autor: Iron »

Tomek pisze:też to właśnie przeczytałem. Lepiej późno niż wcale, ale jestem pewien, że wiele by już takich jeździło, gdyby wprowadzili to wcześniej. Wróżę dużą popularność tej wersji.

W cenniku nie ma ograniczeń do stosowania tego połączenia, czyli można zamawiać do każdej wersji wyposażenia
W sumie racja, jak będzie mnie stać na wymianę na nowy to będę miał co wybierać.
Ale z innej strony, popatrzcie, zrobili jakieś blokady i co czy kogoś to odstraszyło... mnie nie, wręcz przeciwnie, to oznaczało, że VW się boi bo Skoda jest coraz to lepsza od VW :) i dlatego tyle naszych limuzyn jeździ po drogach :)
Obrazek

Obecnie:
Superb III L&K 2.0 TSI 280KM 4x4 DSG
Fabia III 1.0 TSI DGS Style
Kymco AK550
Awatar użytkownika
gachul
Posty: 3888
Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: CS rullez :P
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Limanowa/Łódź
Kontakt:

Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG

Post autor: gachul »

wiecie co jest najlepsze... że Grzela dzisiaj zadzwonił do skoda Bednarek w Łodzi bo ma tam zamowionego Superba i chciał zmienic konfiguracje... zrobili oczy z jego newsa i oświadczyli że jest to pomyłka na stronie ... normalnie szopka
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
bardzozlymisio
Posty: 14
Rejestracja: 10 lut 2011, o 09:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG

Post autor: bardzozlymisio »

panowie, możliwe ze ja czegoś nie kumam, ale tu jest napisane, że z DSG 6 stopniowym dostępny jest TDi 170KM tylko 4x2.
Może nie widzę całego tekstu, ale ta tabelka nic nowego nie wnosi........
niech mnie ktoś oświeci
chudy
Posty: 1002
Rejestracja: 12 mar 2010, o 22:26
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: napisz skąd jesteś
Kontakt:

Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG

Post autor: chudy »

Z tego co wiem to i tak ma być taka konfiguracja (o której w salonach pewnie jeszcze nie wiedzą) tylko trochę później (pod koniec roku?) i w specjalnej wersji L&K.
Później może rozszerzą na pozostałe wersje.

EDIT:
Ale pamiętam, że w tej tabelce było 4x4. Teraz to dopiero zmienili...
bardzozlymisio
Posty: 14
Rejestracja: 10 lut 2011, o 09:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG

Post autor: bardzozlymisio »

kurcze ja tam za dsg specjalnie nie tesknie, wolalbym 2.0 z 4x4 - ktos cos slyszal na ten temat moze?
chudy
Posty: 1002
Rejestracja: 12 mar 2010, o 22:26
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: napisz skąd jesteś
Kontakt:

Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG

Post autor: chudy »

Jak czytam o problemach z DSG to też nie tęsknię... Ale może nie jest tak źle.

O 2.0 TSI 4x4 nie słyszałem. VW w ogóle ma taką konfigurację?
Jest jakiś cień szansy może na 1.8 TSI 4x4 DSG 152 KM w Superbie, bo w Yeti już zapowiedzieli.
Awatar użytkownika
Matt
Posty: 1763
Rejestracja: 19 sie 2011, o 23:28
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 323/463

Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG

Post autor: Matt »

Passaty b6 też nie miał 4x4 z 2.0 TSI
chudy
Posty: 1002
Rejestracja: 12 mar 2010, o 22:26
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: napisz skąd jesteś
Kontakt:

Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG

Post autor: chudy »

A B7? Chyba też nie?
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG

Post autor: Misiek Fisiek »

Też nie.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
bardzozlymisio
Posty: 14
Rejestracja: 10 lut 2011, o 09:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG

Post autor: bardzozlymisio »

no wlasnie a mam taki dylemat - planuje zakup auta w przyszlym roku, bedzie to superb.
W tej chwili jezdze O2 Scout Tdi i policzylem, ze przy moich 22-25k km rocznie ten diesel mi sie wcale nie oplaca. Zatem bedzie benzin.
Wątpliwosci polegają na tym, ze rozmawiając z uzytkownikami 1.8 wszyscy twierdza ze ten motor jak minie pierwsza euforia wydaje sie odrobine za slaby. Na pewno w porównaniu to mojego Scouta to rakieta, ale z czasem czlowiek sie rozwydrzy :)
A musi byc 4x4, manual mi wsytarczy. 2.0 tsi z 4x4 byłoby idealnym rozwiazaniem.
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG

Post autor: Misiek Fisiek »

Zanim się rozwydrzysz to minie gwarancja a wtedy zapodasz sobie chipa i na pewno nie będzie za słaby. Chipowane 1.8 TSI spokojnie robi setkę w granicach tego co Porsche Cayenne Diesel (8-8.3 sek). Powinno wystarczyć jeśli potrzebujesz auto do normalnej jazdy. No i spalanie będziesz miał odrobinę niższe niż w 2.0 TSI.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Awatar użytkownika
Nematode
Posty: 381
Rejestracja: 5 sie 2010, o 19:46
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: No i chyba wreszcie będzie 2,0 tDI 170KM 4x4 z DSG

Post autor: Nematode »

bardzozlymisio pisze:no wlasnie a mam taki dylemat - planuje zakup auta w przyszlym roku, bedzie to superb.
W tej chwili jezdze O2 Scout Tdi i policzylem, ze przy moich 22-25k km rocznie ten diesel mi sie wcale nie oplaca. Zatem bedzie benzin.
Wątpliwosci polegają na tym, ze rozmawiając z uzytkownikami 1.8 wszyscy twierdza ze ten motor jak minie pierwsza euforia wydaje sie odrobine za slaby. Na pewno w porównaniu to mojego Scouta to rakieta, ale z czasem czlowiek sie rozwydrzy :)
A musi byc 4x4, manual mi wsytarczy. 2.0 tsi z 4x4 byłoby idealnym rozwiazaniem.
Ja żałuję, że nie wziąłem 2.0 TSI zamiast 1.8 TSI. Pierwsza sprawa to wiadomo na początku euforia, ale człowiek do mocy się przyzwyczaja i teraz żałuję, że nie brałem 2.0 TSI. Kolega wyżej napisał, że można chipa zapodać, ale tak samo można zapodać w 2.0 TSI :mrgreen: Co do spalania to nie wydaję mi się, żeby była jakaś kosmiczna różnica. Skoro mój kolega ma w Golfie R 2.0 TSI i 270KM i ma średnią 12 litrów a wiem, że ma mocno ciężką nogę to tragedii nie ma. Pozatym w 1.8 TSI jest niby bezobsługowy łańcuch, a prawda jest taka, że ma z dupy rozwiązanie z rolką napinacza, gdzie we wcześniejszych wersjach była akcja serwisowa na wymianę rolki. Mnie akcja nie objęła bo niby problem wyeliminiowany, ale powiem szczerze nie podobają mi się odgłosy przy uruchamianiu auta po dłuższym postoju. W 2.0 TSI będzie trzeba wymianiać rozrząd więc koszta większe, co nie zmienia faktu, że ja jestem zły na siebie, że nie wziąłem 2.0 TSI. @.0 TSI ma jeszcze jedną zaletę miła dla oka. Dostaniesz dwie rury w gratisie czyli +1 do wyglądu :twisted:
Skoda Superb 2 Combi - Elegance powered by 1.8 TSI & DSG7
Obrazek
ODPOWIEDZ