Witam kolegow
Problem mam nastepujacy, przy szybkiej jeździe na poprzecznych nierownosciach lub zakrecie w prawo przy predkosciach powyzej 100 km/h, slychac charakterystyczny dzwiek chrobotania, jakby uszkodzone lozysko, nasilil sie podczas ostatniej wymiany tarcz i klockow hamulcowych.
Wczesniej to chrobotanie nie bylo tak donosne, zglaszalem problem kilka razy, ale serwis twierdzi, ze TTTM.
Jest juz na tyle denerwujace, ze slychac ten dzwiek nawet przy wlaczonym radio i czuc drgania na podlodze.
Czy ktorys z kolegow walczyl juz z takim problemem?
Samochod ma 45 tys przebiegu i niestety w styczniu konczy sie gwarancja, moze uda mi sie cos wywalczyc, az odbiera to przyjemnosc z jazdy, bo caly czas nasluchuje czy cos sie wiecej nie posypie...
S2 Combi DSG hałas prawa strona przy szybkiej jeździe
- POWERCHIP
- Posty: 20
- Rejestracja: 2 lis 2010, o 16:17
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Kontakt:
S2 Combi DSG hałas prawa strona przy szybkiej jeździe
PLATINUM 2.0TDI CBBB, CR170KM, DSG 6
_______________________________
Elektronika samochodowa
CHIPTUNING - HAMOWNIA PODWOZIOWA
http://www.powerchip.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
_______________________________
Elektronika samochodowa
CHIPTUNING - HAMOWNIA PODWOZIOWA
http://www.powerchip.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- mawrob
- Posty: 77
- Rejestracja: 7 lip 2010, o 17:21
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Radom
Re: S2 Combi DSG hałas prawa strona przy szybkiej jeździe
45 tyś km i już nowe tarcze i klocki?
Superb II Combi 2.0 TDI 170KM Platinum MY2011
- POWERCHIP
- Posty: 20
- Rejestracja: 2 lis 2010, o 16:17
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Kontakt:
Re: S2 Combi DSG hałas prawa strona przy szybkiej jeździe
I tak sukces, w O2 wymienialem po 30 tys. Ja duzo poruszam sie w ruchu miejskim, a do tego mammawrob pisze:45 tyś km i już nowe tarcze i klocki?
ciezka noge . Tarcze wymienilem, tylko z przodu, serwis stwierdzil, ze jedna jest mocno zuzyta.
Co do pytania o drgania na kierownicy to nie ma czegos takiego, kola sa zalozone nowe 17 ze Skody Yeti.
Jest tylko charakterystyczne chrobotanie ktore przenosi sie na reszte samochodu, tak jakbym jechal prawym kolem po nierownej chropowatej nawierzchni i dzieje sie to tylko podczas pokonywania zakretow w prawo, albo jezdzie na wprost jak przod samochodu uniesie sie w gore na nierownosciach poprzecznych.
PLATINUM 2.0TDI CBBB, CR170KM, DSG 6
_______________________________
Elektronika samochodowa
CHIPTUNING - HAMOWNIA PODWOZIOWA
http://www.powerchip.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
_______________________________
Elektronika samochodowa
CHIPTUNING - HAMOWNIA PODWOZIOWA
http://www.powerchip.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 18 lis 2010, o 14:21
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: VW Phaeton, VolvoV70
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: S2 Combi DSG hałas prawa strona przy szybkiej jeździe
Wow, ja mam ponad 100 000 nakręcone i jeszcze fabryczne tarcze, klocki jak na razie 2x wymieniane, a nogi nie mam lekkiej - czyżby w 2009 roku były lepsze materiały?
- karmel
- Posty: 158
- Rejestracja: 25 sty 2011, o 11:05
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 208KM/305Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Kraków
Re: S2 Combi DSG hałas prawa strona przy szybkiej jeździe
bogge to zależy czy się jeździ trasy czy po mieście w korkach. ja w octavii jak latałem trasy na jednych klockach zrobiłem ponad 60k km
historia: Fiat UNO, Octavia I, Octavia II, Superb II, coś z 2 kołami;)
- awdurek
- Posty: 466
- Rejestracja: 19 paź 2010, o 17:57
- Samochód: Inny
- Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
- Aktualnie: 240 KM i 500Nm
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Wlkp
Re: S2 Combi DSG hałas prawa strona przy szybkiej jeździe
Witaj Paweł,
Może masz coś z gumami w zawieszeniu z prawej strony ??
Gdzieś czytałem że gumy są kiepskie.
A co do tarcz to w O1 pierwsze klocki zmieniałem przy 165 tyś km, natomiast z tyłu szczęki
przy 150 tyś km.
Teraz w SII mam 84 tyś km i jeszcze hamulce fabryczne
Może masz coś z gumami w zawieszeniu z prawej strony ??
Gdzieś czytałem że gumy są kiepskie.
A co do tarcz to w O1 pierwsze klocki zmieniałem przy 165 tyś km, natomiast z tyłu szczęki
przy 150 tyś km.
Teraz w SII mam 84 tyś km i jeszcze hamulce fabryczne
SUPERB II 2,0 PLATINIUM CBBB TDI DSG 200KM 406Nm