Chiptuning
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 5 sty 2015, o 14:33
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Chiptuning
Mi wlasnie to tez przeszkadza, ze muli i pozno reaguje... mimo ze mam 170 koni nic to nie zmienia... powiedzial Aligator ze 400 zł DSG plus hamowania ale nie pamietam ile.. chyba 200 bo mam 4x4.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Chiptuning
Cytat z forum OCP - sugeruję tam się dopisać:
Ceny promocyjne:
1. Samochody w których można wykonać modyfikację przez złącze diagnostyczne:
Diesel:
- wszystkie silniki, wszystkie marki do 6 cylindrów z jedną turbosprężarką 1000zł
- 8+ cyl oraz silniki bi-turbo 1400zł
- ciężarówki 2000zł
Benzyna (grupa VAG):
- 1.8T - (Sterownik ME7) - cena po rabacie 1100zł
- TFSI - (Sterownik MED8) - cena po rabacie 1250zł
- TSI - (Sterowniki MED17) - cena rabacie 1400zł
- 3.0TFSI - 1700zł (wliczone dopłaty quattro, automat)
Dopłaty:
+100zł automat,
+100zł 4x4,
remap dsg +400zł (w cenie wliczona dopłata 100zł za automat)
Inne sterowniki - rabat wg indywidualnych ustaleń telefonicznych.
Modyfikacja obejmuje:
- diagnostykę silnika "przed"
- indywidualne strojenie programu na hamowni
- pomiary na hamowni obciążeniowej
Promocja nie łączy się z innymi promocjami.
2. Samochody w których w celu wykonania modyfikacji konieczny jest demontaż sterownika silnikowego - cena z punktu 1 plus dopłata 300zł
Nie jestem w stanie określić z góry czy w samochodach od 2009r trzeba będzie demontować sterownik czy też nie, właściciele takich pojazdów muszą być przygotowani na taką ewentualność.
Na ogół (ale nie zawsze) w grupie VAG:
Roczniki 2008 i starsze - modyfikacja przez OBD
2009, 2010 - modyfikacja przez demontaż sterownika
2011 i młodsze - modyfikacja przez OBD
3. BMW Serii Fxx
Benzyna 1.6 i 2.0l - 1800zł (bez różnych poziomów mocy ECO PRO/COMFORT/SPORT)
Diesel 4 i 6cyl - 1500zł (tylko niektóre sterowniki roczniki 2013 i młodsze)
Diesel 2011-2013 nie modyfikujemy w ramach promocji
Promocja dotyczy seryjnych silników, maksimum jedna modyfikacja (większe wtryski lub niewiele większe turbo lub fmic itp). Ponieważ w poprzednich edycjach pojawiały się niedomówienia informuję że przez termin "niewiele większe turbo" rozumiem seryjne turbo o zbliżonym rozmiarze (np. turbo asz lub arl do asv czy alh). Jakakolwiek hybrydowa turbina to nie jest "niewiele większe turbo".
Bardzo proszę o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. Z przykrością muszę stwierdzić, że w poprzednich edycjach często zdarzało się że przyjeżdżały samochody niesprawne. Dlatego bardzo proszę o nieprzyjeżdżanie samochodami którymi gołym okiem widać wycieki np. w układzie dolotowym, w zaworze EGR, z wahaniami mocy podczas przyspieszania, z pojawiającym się trybem awaryjnym itd. W przypadku przyjechania samochodem z takimi usterkami należy liczyć się z dodatkowymi kosztami.
Zryczałtowany koszt diagnostyki i sprawdzenia samochodu na hamowni przed tuningiem w przypadku niemożności wykonania tuningu z powodu złego stanu technicznego to 200zł.
Ceny promocyjne:
1. Samochody w których można wykonać modyfikację przez złącze diagnostyczne:
Diesel:
- wszystkie silniki, wszystkie marki do 6 cylindrów z jedną turbosprężarką 1000zł
- 8+ cyl oraz silniki bi-turbo 1400zł
- ciężarówki 2000zł
Benzyna (grupa VAG):
- 1.8T - (Sterownik ME7) - cena po rabacie 1100zł
- TFSI - (Sterownik MED8) - cena po rabacie 1250zł
- TSI - (Sterowniki MED17) - cena rabacie 1400zł
- 3.0TFSI - 1700zł (wliczone dopłaty quattro, automat)
Dopłaty:
+100zł automat,
+100zł 4x4,
remap dsg +400zł (w cenie wliczona dopłata 100zł za automat)
Inne sterowniki - rabat wg indywidualnych ustaleń telefonicznych.
Modyfikacja obejmuje:
- diagnostykę silnika "przed"
- indywidualne strojenie programu na hamowni
- pomiary na hamowni obciążeniowej
Promocja nie łączy się z innymi promocjami.
2. Samochody w których w celu wykonania modyfikacji konieczny jest demontaż sterownika silnikowego - cena z punktu 1 plus dopłata 300zł
Nie jestem w stanie określić z góry czy w samochodach od 2009r trzeba będzie demontować sterownik czy też nie, właściciele takich pojazdów muszą być przygotowani na taką ewentualność.
Na ogół (ale nie zawsze) w grupie VAG:
Roczniki 2008 i starsze - modyfikacja przez OBD
2009, 2010 - modyfikacja przez demontaż sterownika
2011 i młodsze - modyfikacja przez OBD
3. BMW Serii Fxx
Benzyna 1.6 i 2.0l - 1800zł (bez różnych poziomów mocy ECO PRO/COMFORT/SPORT)
Diesel 4 i 6cyl - 1500zł (tylko niektóre sterowniki roczniki 2013 i młodsze)
Diesel 2011-2013 nie modyfikujemy w ramach promocji
Promocja dotyczy seryjnych silników, maksimum jedna modyfikacja (większe wtryski lub niewiele większe turbo lub fmic itp). Ponieważ w poprzednich edycjach pojawiały się niedomówienia informuję że przez termin "niewiele większe turbo" rozumiem seryjne turbo o zbliżonym rozmiarze (np. turbo asz lub arl do asv czy alh). Jakakolwiek hybrydowa turbina to nie jest "niewiele większe turbo".
Bardzo proszę o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. Z przykrością muszę stwierdzić, że w poprzednich edycjach często zdarzało się że przyjeżdżały samochody niesprawne. Dlatego bardzo proszę o nieprzyjeżdżanie samochodami którymi gołym okiem widać wycieki np. w układzie dolotowym, w zaworze EGR, z wahaniami mocy podczas przyspieszania, z pojawiającym się trybem awaryjnym itd. W przypadku przyjechania samochodem z takimi usterkami należy liczyć się z dodatkowymi kosztami.
Zryczałtowany koszt diagnostyki i sprawdzenia samochodu na hamowni przed tuningiem w przypadku niemożności wykonania tuningu z powodu złego stanu technicznego to 200zł.
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 5 sty 2015, o 14:33
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Chiptuning
I o co tu chodzi ? Zapisuja sie ludzie i co dalej. Jedzie na raz tysiac osob ? Nie kumam...
Re: Chiptuning
Zapisujesz się i umawiasz się na termin(podobnie do Twojego przypadku ale tutaj jest promocyjna cena).
- mig
- Posty: 989
- Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 228KM 339Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: warszawa
Re: Chiptuning
Dupa nie promocyjna cena. Przy większej ilości to po 800 zl robił rogal. Więc ja Pie....e taka promocję. Dzwonilem Do Witka i za samochód po modernizacji chce 2 tys bez żadnej promocji. A tu zapisując się na listę za. 1700 dostanę program na seryjnych gratach. Tylko ręce zacierać na stado jeleni.
tfu żadne tam kombi
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 5 sty 2015, o 14:33
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Chiptuning
Racja. Seryjny gniot to chyba porazka
Ja czekam od Aligatora na tel jak ktos zwolni miejsce... Mowi ze duza szansa na przyszly tydzien.
Ja czekam od Aligatora na tel jak ktos zwolni miejsce... Mowi ze duza szansa na przyszly tydzien.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Chiptuning
Powiedzcie mi, czy się różni chiptuning od takiego aligatora do chiptuningu np ABT? Bo różnica cen jest kolosalna, a kura ma dostać coś lepszego niż box
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Chiptuning
Zamiast jednego litra oleju, bierze dwas-e-b-e-b pisze:w benzynie nie wiem bo nie chipowałem
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Chiptuning
A może to wina kierownika, że jest chipowaty?;)s-e-b-e-b pisze:o kur...a to mój TSI był chipowany 2 razy bo bierze 4 litry
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Chiptuning
to zależy od programu i od tego jak będziesz poganiał. Po programie można zejść niżej niż przed - silnik jest bardziej elastyczny. Ale jak masz trochę kucyków więcej, to bardziej korci, aby je pogonić - to wtedy więcej piją ;westberg pisze:A jak ze spalaniem po tuningu? Idzie w górę?