Chiptuning

mlody_tm
Posty: 64
Rejestracja: 5 sty 2015, o 14:33
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Wrocław

Re: Chiptuning

Post autor: mlody_tm »

Mi wlasnie to tez przeszkadza, ze muli i pozno reaguje... mimo ze mam 170 koni nic to nie zmienia... powiedzial Aligator ze 400 zł DSG plus hamowania ale nie pamietam ile.. chyba 200 bo mam 4x4.
rezon
Posty: 3475
Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220KM 440Nm
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Chiptuning

Post autor: rezon »

Cytat z forum OCP - sugeruję tam się dopisać:
Ceny promocyjne:

1. Samochody w których można wykonać modyfikację przez złącze diagnostyczne:

Diesel:
- wszystkie silniki, wszystkie marki do 6 cylindrów z jedną turbosprężarką 1000zł
- 8+ cyl oraz silniki bi-turbo 1400zł
- ciężarówki 2000zł

Benzyna (grupa VAG):
- 1.8T - (Sterownik ME7) - cena po rabacie 1100zł
- TFSI - (Sterownik MED8) - cena po rabacie 1250zł
- TSI - (Sterowniki MED17) - cena rabacie 1400zł
- 3.0TFSI - 1700zł (wliczone dopłaty quattro, automat)

Dopłaty:
+100zł automat,
+100zł 4x4,
remap dsg +400zł (w cenie wliczona dopłata 100zł za automat)

Inne sterowniki - rabat wg indywidualnych ustaleń telefonicznych.

Modyfikacja obejmuje:
- diagnostykę silnika "przed"
- indywidualne strojenie programu na hamowni
- pomiary na hamowni obciążeniowej

Promocja nie łączy się z innymi promocjami.

2. Samochody w których w celu wykonania modyfikacji konieczny jest demontaż sterownika silnikowego - cena z punktu 1 plus dopłata 300zł

Nie jestem w stanie określić z góry czy w samochodach od 2009r trzeba będzie demontować sterownik czy też nie, właściciele takich pojazdów muszą być przygotowani na taką ewentualność.

Na ogół (ale nie zawsze) w grupie VAG:
Roczniki 2008 i starsze - modyfikacja przez OBD
2009, 2010 - modyfikacja przez demontaż sterownika
2011 i młodsze - modyfikacja przez OBD

3. BMW Serii Fxx
Benzyna 1.6 i 2.0l - 1800zł (bez różnych poziomów mocy ECO PRO/COMFORT/SPORT)
Diesel 4 i 6cyl - 1500zł (tylko niektóre sterowniki roczniki 2013 i młodsze)
Diesel 2011-2013 nie modyfikujemy w ramach promocji


Promocja dotyczy seryjnych silników, maksimum jedna modyfikacja (większe wtryski lub niewiele większe turbo lub fmic itp). Ponieważ w poprzednich edycjach pojawiały się niedomówienia informuję że przez termin "niewiele większe turbo" rozumiem seryjne turbo o zbliżonym rozmiarze (np. turbo asz lub arl do asv czy alh). Jakakolwiek hybrydowa turbina to nie jest "niewiele większe turbo".

Bardzo proszę o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. Z przykrością muszę stwierdzić, że w poprzednich edycjach często zdarzało się że przyjeżdżały samochody niesprawne. Dlatego bardzo proszę o nieprzyjeżdżanie samochodami którymi gołym okiem widać wycieki np. w układzie dolotowym, w zaworze EGR, z wahaniami mocy podczas przyspieszania, z pojawiającym się trybem awaryjnym itd. W przypadku przyjechania samochodem z takimi usterkami należy liczyć się z dodatkowymi kosztami.

Zryczałtowany koszt diagnostyki i sprawdzenia samochodu na hamowni przed tuningiem w przypadku niemożności wykonania tuningu z powodu złego stanu technicznego to 200zł.
Był S2 1,8TSI 4x4 2012 Obrazek
mlody_tm
Posty: 64
Rejestracja: 5 sty 2015, o 14:33
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Wrocław

Re: Chiptuning

Post autor: mlody_tm »

I o co tu chodzi ? Zapisuja sie ludzie i co dalej. Jedzie na raz tysiac osob ? Nie kumam...
Awatar użytkownika
elmi_k
Posty: 2548
Rejestracja: 9 sty 2014, o 20:06
Samochód: Toyota Hilux
Silnik: 3.0 D-4D (171KM)

Re: Chiptuning

Post autor: elmi_k »

Zapisujesz się i umawiasz się na termin(podobnie do Twojego przypadku ale tutaj jest promocyjna cena).
Awatar użytkownika
mig
Posty: 989
Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Aktualnie: 228KM 339Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: warszawa

Re: Chiptuning

Post autor: mig »

Dupa nie promocyjna cena. Przy większej ilości to po 800 zl robił rogal. Więc ja Pie....e taka promocję. Dzwonilem Do Witka i za samochód po modernizacji chce 2 tys bez żadnej promocji. A tu zapisując się na listę za. 1700 dostanę program na seryjnych gratach. Tylko ręce zacierać na stado jeleni.
tfu żadne tam kombi :D
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Chiptuning

Post autor: Misiek Fisiek »

Jedź do witka, niech Ci turbinę wytytka.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
mlody_tm
Posty: 64
Rejestracja: 5 sty 2015, o 14:33
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Wrocław

Re: Chiptuning

Post autor: mlody_tm »

Racja. Seryjny gniot to chyba porazka :)
Ja czekam od Aligatora na tel jak ktos zwolni miejsce... Mowi ze duza szansa na przyszly tydzien.
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: Chiptuning

Post autor: whity »

Powiedzcie mi, czy się różni chiptuning od takiego aligatora do chiptuningu np ABT? Bo różnica cen jest kolosalna, a kura ma dostać coś lepszego niż box
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: Chiptuning

Post autor: whity »

Haha
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
westberg
Posty: 242
Rejestracja: 14 mar 2014, o 10:24
Samochód: Superb II
Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
Lokalizacja: Płock/Warszawa

Re: Chiptuning

Post autor: westberg »

A jak ze spalaniem po tuningu? Idzie w górę?
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: Chiptuning

Post autor: whity »

s-e-b-e-b pisze:w benzynie nie wiem bo nie chipowałem :(
Zamiast jednego litra oleju, bierze dwa ;)
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: Chiptuning

Post autor: whity »

s-e-b-e-b pisze:o kur...a to mój TSI był chipowany 2 razy bo bierze 4 litry :)
A może to wina kierownika, że jest chipowaty?;)
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
mig
Posty: 989
Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Aktualnie: 228KM 339Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: warszawa

Re: Chiptuning

Post autor: mig »

Sebek może i silnik gwizda Ale co z tego jak kierowca piz. ... :)
tfu żadne tam kombi :D
rezon
Posty: 3475
Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220KM 440Nm
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Chiptuning

Post autor: rezon »

westberg pisze:A jak ze spalaniem po tuningu? Idzie w górę?
to zależy od programu i od tego jak będziesz poganiał. Po programie można zejść niżej niż przed - silnik jest bardziej elastyczny. Ale jak masz trochę kucyków więcej, to bardziej korci, aby je pogonić - to wtedy więcej piją ;
Był S2 1,8TSI 4x4 2012 Obrazek
Awatar użytkownika
mig
Posty: 989
Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Aktualnie: 228KM 339Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: warszawa

Re: Chiptuning

Post autor: mig »

Odwołuje się do faktów: p
tfu żadne tam kombi :D
ODPOWIEDZ