Cześć, na niektórych forach (m.in. BMW) chłopaki "rozbierają" po VINie lub po obrazkach samochody na czynniki pierwsze. Jako że Skoda jest mi póki co obca, będę wdzięczny za wszelkie sugestie lub komentarze do ofert poniżej.
Enjoy!
1) http://otomoto.pl/oferta/skoda-superb-1 ... 33bd17c1ae
2) http://otomoto.pl/oferta/skoda-superb-2 ... 33bd17c1ae
Polowanie na jedynkę
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- drill
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 11:15
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: Polowanie na jedynkę
Poproś o oba VINy i sprawdz co się da... ten z Danii może uda się sprawdzić np na http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk ... gning.aspx Dodatkowo pamiętaj, że oficjalnie nie da się sprawdzić w ASO historii nie będąc właścicielem ale na forach pojawiają się uczynni ludzie, którzy za kilka dyszek są w stanie to zrobić na podstawie samego VINu.
Jak dla mnie to oba mają podejrzanie małe przebiegi jak na takie roczniki. Co do silników to 1.8 sobie daruj. Nie twierdzę, że to zły silnik ale przy masie Superba nie będzie szybki a spalanie zostanie spore (12 litrow w dużym mieście i 7-8 w trasie). Jeśli v6 jest w dobrym stanie to będzie lepszym wyborem. Oba to handlarze więc fotki trzeba brać z dystansem... Na pewno podejrzanie czysta jest komora silnika w v6 (brak naklejek na przednim pasie), a w 1.8 ktoś przekleił oznaczenie na tylnej klapie w niefabryczne miejsce. Do tego ten 1.8 to straszny golas, a po zakupie został zarejestrowany w PL i już po 5 miesiącach jest wystawiony na sprzedaż - podejrzane.
Lepiej dozbieraj jeszcze tak aby mieć minimum 20 000zł + coś na pierwsze naprawy.
Jak dla mnie to oba mają podejrzanie małe przebiegi jak na takie roczniki. Co do silników to 1.8 sobie daruj. Nie twierdzę, że to zły silnik ale przy masie Superba nie będzie szybki a spalanie zostanie spore (12 litrow w dużym mieście i 7-8 w trasie). Jeśli v6 jest w dobrym stanie to będzie lepszym wyborem. Oba to handlarze więc fotki trzeba brać z dystansem... Na pewno podejrzanie czysta jest komora silnika w v6 (brak naklejek na przednim pasie), a w 1.8 ktoś przekleił oznaczenie na tylnej klapie w niefabryczne miejsce. Do tego ten 1.8 to straszny golas, a po zakupie został zarejestrowany w PL i już po 5 miesiącach jest wystawiony na sprzedaż - podejrzane.
Lepiej dozbieraj jeszcze tak aby mieć minimum 20 000zł + coś na pierwsze naprawy.
Pozdrawiam
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)