S1 światła dzienne
Re: S1 światła dzienne
bez przesady, przecież to się nie psuje co chwile... Kupno żarników co pare lat czy tych lampek na jedno wyjdzie.
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 16 sty 2012, o 22:13
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 171
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S1 światła dzienne
1. Ledy fajnie wyglądają
2. Wypalenie żąrówek xenon to najmniejszy problem. Gorzej z wypaleniem odblasków bo nowe reflektory są drogie
2. Wypalenie żąrówek xenon to najmniejszy problem. Gorzej z wypaleniem odblasków bo nowe reflektory są drogie
Re: S1 światła dzienne
Fajnie wyglądają? Tak, jak są w lampie w Audi... Te dołożone kojarzą mi się tylko z astrami f, golfami II...
Nie wiem, wy chyba musicie robić po 200tys rocznie tymi autami, że obawiacie się wypalenia odblasków itd. albo planować jezdzić nimi kolejne 15 lat. Chociaż wymienić raz lampy na te 15 lat to i tak nie duży wydatek w perspektywie całego okresu eksploatacji.
Nie wiem, wy chyba musicie robić po 200tys rocznie tymi autami, że obawiacie się wypalenia odblasków itd. albo planować jezdzić nimi kolejne 15 lat. Chociaż wymienić raz lampy na te 15 lat to i tak nie duży wydatek w perspektywie całego okresu eksploatacji.
- GrzegorzSRK
- Posty: 19
- Rejestracja: 7 kwie 2015, o 15:05
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Lokalizacja: Kraków
Re: S1 światła dzienne
Panowie a ma ktoś może instrukcje jak włączyć VCDSem światła dojazdy dziennej, których role będą pełnić światła przeciwmgłowe w S1?
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 wrz 2015, o 08:30
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Lokalizacja: Lubelskie
Re: S1 światła dzienne
wracając do świateł dziennych w S1 to ja u siebie zrobiłem prosty układ na dwóch przekaźnikach... nie chciałem zakładać dodatkowych świateł, żeby nie oszpecić wyglądu... jako światła dzienne wykorzystałem halogeny, które są przecież zintegrowane z lampą główną... tak więc dzienne mam na ori halogenach... zapalają mi się po wzbudzeniu alternatora i gasna po wyłączeniu silnika... oczywiście tył jak i oświetlenie deski nie świeci się... gdy przekręcę włącznik świateł na postojowe - dzienne też gasną zgodnie z przepisami... jakby ktoś chciał to podziele sie schematem...
- drill
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 11:15
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: S1 światła dzienne
Fakt ze to bardziej estetyczne rozwiazanie ale auto nie powinno przejsc przegladu a kazdy rozgarniety policjant powinien zatrzymac przy kontroli dowod rejestracyjny... lampa nie posiada homologacji na swiatla dzienne a w dodatku takie rozwiazanie nie powinno zapalac dlugich/przeciwmglowych na 100÷ ich mocy tylko lzej...
Pozdrawiam
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
-
- Posty: 286
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 19:15
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 163/370
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Rumia
Re: S1 światła dzienne
A czemu tak uważasz?drill pisze:Fakt ze to bardziej estetyczne rozwiazanie ale auto nie powinno przejsc przegladu a kazdy rozgarniety policjant powinien zatrzymac przy kontroli dowod rejestracyjny... lampa nie posiada homologacji na swiatla dzienne a w dodatku takie rozwiazanie nie powinno zapalac dlugich/przeciwmglowych na 100÷ ich mocy tylko lzej...
- drill
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 11:15
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: S1 światła dzienne
Pomijajac kwestie homologacji ktora przesadza wszystko - jesli ustawisz na dlugich to nie mozesz uzywac ich w terenie zabudowanym a jesli na przeciwmglowym to nie mozesz uzywac przy normalnej przejrzystosci powietrza... zarowka ta sama jak wiadomo... gdyby Twoje rozwiazanie przewodzial producent to zarowka dawala by w tym trybie mniej swiatla a sam klosz mial homologacje... no ale w tamtych czasach nikt jeszcze nie myslal powanie o swiatlach do jazdy dziennej...
Pozdrawiam
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
- drill
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 11:15
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: S1 światła dzienne
Pomijajac kwestie homologacji ktora przesadza wszystko - jesli ustawisz na dlugich to nie mozesz uzywac ich w terenie zabudowanym a jesli na przeciwmglowym to nie mozesz uzywac przy normalnej przejrzystosci powietrza... zarowka ta sama jak wiadomo... gdyby Twoje rozwiazanie przewodzial producent to zarowka dawala by w tym trybie mniej swiatla a sam klosz mial homologacje... no ale w tamtych czasach nikt jeszcze nie myslal powanie o swiatlach do jazdy dziennej...
Pozdrawiam
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
- drill
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 11:15
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: S1 światła dzienne
Dlugie i przeciwmglowe to zwykly halogen h4 - nawet w wersji z ksenonem
Pozdrawiam
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
-
- Posty: 286
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 19:15
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 163/370
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Rumia
Re: S1 światła dzienne
Bardziej chodziło mi,że pisałeś o braku 100% światła(świecenia) użytego do takiego rozwiązania.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 maja 2016, o 17:20
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.5TDI V6 AYM (155KM)
- Imię: Patryk
Re: S1 światła dzienne
Witam.
Wiem, że trochę odkopuję temat, ale nie chciałem zakładać drugiego na ten sam temat.
Mam pytanie do osób, które zamontowały światła do jazdy dziennej. Z czego, z jakiego kabla najlepiej pociągnąć zasilanie? Światła zamontowane, podłączone mam już do masy, do postojówek, został mi do podłączenia tylko ostatni przewód zasilający. Znajdę gdzieś pod maską 12v po stacyjce, gdzie mógłbym się wpiąć? Wolałbym uniknąć wprowadzania kabla do środka i wpinania w bezpieczniki.
Wiem, że trochę odkopuję temat, ale nie chciałem zakładać drugiego na ten sam temat.
Mam pytanie do osób, które zamontowały światła do jazdy dziennej. Z czego, z jakiego kabla najlepiej pociągnąć zasilanie? Światła zamontowane, podłączone mam już do masy, do postojówek, został mi do podłączenia tylko ostatni przewód zasilający. Znajdę gdzieś pod maską 12v po stacyjce, gdzie mógłbym się wpiąć? Wolałbym uniknąć wprowadzania kabla do środka i wpinania w bezpieczniki.