S3 zawieszenie DCC
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4044
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: S3 zawieszenie DCC
szms, ciekawe te twoje teorie
Pierwsza lepsza oferta np do golfa VI czy też passata
http://archiwum.allegro.pl/oferta/hr-sp ... 03728.html
http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=194
Pierwsza lepsza oferta np do golfa VI czy też passata
http://archiwum.allegro.pl/oferta/hr-sp ... 03728.html
http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=194
Re: S3 zawieszenie DCC
Twoje teorie są jeszcze ciekawsze
Samymi sprężynami to tylko załatwisz szybko całe zawieszenie...
właśnie dlatego między innymi nie można powiązać DCC ze "sportowym" czyli niższym zawieszeniem. Skok amortyzatora się zmniejszy, więc na dziurach pięknie je dobijesz w szybki sposób...
Poza tym jak nie raz udowadniała praktyka... przód siada, a tył zostaje wyżej i głupio to wygląda.
tak to się tuninguje Golfa III, a nie nowego Superba
Samymi sprężynami to tylko załatwisz szybko całe zawieszenie...
właśnie dlatego między innymi nie można powiązać DCC ze "sportowym" czyli niższym zawieszeniem. Skok amortyzatora się zmniejszy, więc na dziurach pięknie je dobijesz w szybki sposób...
Poza tym jak nie raz udowadniała praktyka... przód siada, a tył zostaje wyżej i głupio to wygląda.
tak to się tuninguje Golfa III, a nie nowego Superba
- piramida
- Doradca
- Posty: 4044
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: S3 zawieszenie DCC
Tak, na pewno sobie dobijesz sprężynę progresywną, po za tym nie kupuj DCC bo nie pojedziesz nia na wakacje z doładowanym bagaznikiem, zawieszenie siadzie 30mm i amortyzatory wylecą w kosmos
Twierdzisz że producenci zawieszeń sportowych nie wiedza co produkują i że każda krótsza sprężyna od seryjnej uszkodzi amortyzatory?
Wobec tego dlaczego ów sprężyny są dostępne do seryjnych zawieszeń DCC skoro nie wolno ich stosować?
Twierdzisz że producenci zawieszeń sportowych nie wiedza co produkują i że każda krótsza sprężyna od seryjnej uszkodzi amortyzatory?
Wobec tego dlaczego ów sprężyny są dostępne do seryjnych zawieszeń DCC skoro nie wolno ich stosować?
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 22 lis 2015, o 18:24
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Polska
Re: S3 zawieszenie DCC
Twoim zdaniem warto kupic do S3 zawieszenie DCCpiramida pisze:Tak, na pewno sobie dobijesz sprężynę progresywną, po za tym nie kupuj DCC bo nie pojedziesz nia na wakacje z doładowanym bagaznikiem, zawieszenie siadzie 30mm i amortyzatory wylecą w kosmos
Twierdzisz że producenci zawieszeń sportowych nie wiedza co produkują i że każda krótsza sprężyna od seryjnej uszkodzi amortyzatory?
Wobec tego dlaczego ów sprężyny są dostępne do seryjnych zawieszeń DCC skoro nie wolno ich stosować?
czy lepiej standardowe
"Nie walcz z idiotami mają przewagę liczebną."
- piramida
- Doradca
- Posty: 4044
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: S3 zawieszenie DCC
galileo, ja sie nie znam a nie chcę się wymądrzać bo zaraz mnie ktoś zjebie
Czy warto, nie wiem, po prostu w wersji l&k jest seryjnie i nie ma wyboru ae z tego co czytam to ludzie chwalą to rozwiązanie tak do spokojnej jazdy jak i sportowej ze sportowymi sprężynami, jedyna wada to cena amortyzatorów które oscylują około 5kzł ale myslę że to nie problem przez najbliższe 100-150kkm
Dodam że jeżeli w salonie nie ma możliwości dokupienia krótszych sprężyn do DCC to nie znaczy że rozwiązanie to nie jest z powodzeniem stosowane po za ASO, przypominaja mi się opinie ludzi nie zwiazanych z tuningiem, "panie po chipie to sie za raz silnik rozleci…"
Czy warto, nie wiem, po prostu w wersji l&k jest seryjnie i nie ma wyboru ae z tego co czytam to ludzie chwalą to rozwiązanie tak do spokojnej jazdy jak i sportowej ze sportowymi sprężynami, jedyna wada to cena amortyzatorów które oscylują około 5kzł ale myslę że to nie problem przez najbliższe 100-150kkm
Dodam że jeżeli w salonie nie ma możliwości dokupienia krótszych sprężyn do DCC to nie znaczy że rozwiązanie to nie jest z powodzeniem stosowane po za ASO, przypominaja mi się opinie ludzi nie zwiazanych z tuningiem, "panie po chipie to sie za raz silnik rozleci…"
Ostatnio zmieniony 1 gru 2015, o 22:03 przez piramida, łącznie zmieniany 1 raz.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: S3 zawieszenie DCC
życie:)piramida pisze:galileo, ja sie nie znam a nie chcę się wymądrzać bo zaraz mnie ktoś zjebie
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 25 gru 2012, o 16:25
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S3 zawieszenie DCC
uuuuuuuuuuuu, a miało być tak pięknieszms pisze:Superb nadal jest tak samo taczkowaty.
W każdej z wybranych pozycji.
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 22 lis 2015, o 18:24
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Polska
Re: S3 zawieszenie DCC
Nie zgadzam sie.Kaloteck pisze:szms pisze:Superb nadal jest tak samo taczkowaty.
W każdej z wybranych pozycji.[/quote0
uuuuuuuuuuuu, a miało być tak pięknie
"Nie walcz z idiotami mają przewagę liczebną."
Re: S3 zawieszenie DCC
nie... no, ale prawie evo.piramida pisze:Na sporcie fajnie wybiera, nie trzeba lepiej w superbie, to nie evo
- ursus
- Posty: 1572
- Rejestracja: 2 sie 2015, o 22:46
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Kraków
Re: S3 zawieszenie DCC
Mi się w sumie nie udało tego potestować jeszcze sensownie. Różnice są raczej symboliczne. W życiu bym za to nie dopłacił, ale było w L&K, to jest.
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 22 lis 2015, o 18:24
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Polska
Re: S3 zawieszenie DCC
Z tego co słyszałem to przy DCC Superb 3 jest trochę obniżony.ursus pisze:Mi się w sumie nie udało tego potestować jeszcze sensownie. Różnice są raczej symboliczne. W życiu bym za to nie dopłacił, ale było w L&K, to jest.
Dlatego też wybrałem DCC do Styla.
Bałem się że na trasie będzie efekt pływania przodu na normalnym zawieszeniu bez DCC.
A nie widzisz różnicy pomiędzy DCC Sport a Komfort ?
"Nie walcz z idiotami mają przewagę liczebną."
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: S3 zawieszenie DCC
Ja tam widzę.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 22 lis 2015, o 18:24
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Polska
Re: S3 zawieszenie DCC
To znaczy dobrze że zamówiłem z DCC
"Nie walcz z idiotami mają przewagę liczebną."