Silnik 3.6 PB

andy_M
Posty: 142
Rejestracja: 22 lis 2015, o 18:00
Samochód: Superb II
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Lokalizacja: czwartaRP

Re: Silnik 3.6 PB

Post autor: andy_M »

Ja ostatnio trochę jeździłem ale mam furke 2 miesiące więc za dużo nie powiem...spalanie przy 120-140 od 8.5 do 10 na 100, wszystko pracuje cacy, moc jest ale raczej przy 3 tys obrotów i wyżej, silnik ten jest ciągle montowany w q7, tuaregu, porsche cayenne a historia vr6 sięga 1999 roku czy wcześniej...gdyby była porażka dawno by wyleciał z rynku jak v10 tdi czy w8..grupa vw nie pierd..i się za długo z niewypalami rynkowymi..(no chyba że 1.4 tsi ale to inna bajka)

Wysłane z mojego Classic przy użyciu Tapatalka
chudy90ert
Posty: 4
Rejestracja: 27 lis 2015, o 18:08
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 134 256
Imię: Mateusz
Lokalizacja: K-Kozle\Regensburg

Re: Silnik 3.6 PB

Post autor: chudy90ert »

No tak tak o starych VR dużo mówić nie trzeba ale w latach 90 produkowano troszkę solidniej tak mi się wydaje ;) a jak ze skrzynia Dsg wygląda
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: Silnik 3.6 PB

Post autor: whity »

Dziala
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
andy_M
Posty: 142
Rejestracja: 22 lis 2015, o 18:00
Samochód: Superb II
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Lokalizacja: czwartaRP

Re: Silnik 3.6 PB

Post autor: andy_M »

6 biegowka z benzyna wiele kłopotów sprawiać nie powinna (mokre sprzegla) pod warunkiem że była (jest) odpowiednio serwisowana(olej plus filtr co 60tys min), sprawdź jeśli nie szarpie przy zmienię z R na D (oczywiście na postoju) nie przeciaga w trybie normalnej jazdy(nie s) nic nie stuka przy zmianie itd powinno być ok( w przeciwieństwie do 7 biegowek w tsi..pamietaj że dsg działa inaczej niż skrzynia z TC i podczas wolnej jazdy (korki, hamowanie) może się lekko "nerwowo" zachowywac-taki urok dsg

Wysłane z mojego Classic przy użyciu Tapatalka
chudy90ert
Posty: 4
Rejestracja: 27 lis 2015, o 18:08
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 134 256
Imię: Mateusz
Lokalizacja: K-Kozle\Regensburg

Re: Silnik 3.6 PB

Post autor: chudy90ert »

Ok dziś byłem obejrzeć jedna w pobliżu mnie rok 2009 170tys przebiegu wyglądała na całkiem zadbany egzemplarz po świętach wybieramy się tam jeszcze raz ze znajomym mechanikiem jeśli według niego będzie wszystko ol ysle ze stanie się posiadaczem superb 2 generacji w wersji "sedan" mam jeszcze jedno pytanko silnik podczas pracy na znów na ssaniu jeszcze powinien przenosić delikatne drgania na budę czy nie pp zejściu ssania pracuje gładko ???
andy_M
Posty: 142
Rejestracja: 22 lis 2015, o 18:00
Samochód: Superb II
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Lokalizacja: czwartaRP

Re: Silnik 3.6 PB

Post autor: andy_M »

U mnie delikatnie drga w momencie przejścia z obrotów ssania na jalowy o później delikatne kolysanie pseudo v6

Wysłane z mojego Classic przy użyciu Tapatalka
chudy90ert
Posty: 4
Rejestracja: 27 lis 2015, o 18:08
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 134 256
Imię: Mateusz
Lokalizacja: K-Kozle\Regensburg

Re: Silnik 3.6 PB

Post autor: chudy90ert »

To znaczy drgania na ssania rzecz normalna ;)po zejściu ssania pracuje gładko .
andy_M
Posty: 142
Rejestracja: 22 lis 2015, o 18:00
Samochód: Superb II
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Lokalizacja: czwartaRP

Re: Silnik 3.6 PB

Post autor: andy_M »

Tak jak napisałem..zimny silnik...rozpalam silnik pracuje gładko ale na wyższych obrotach...sam moment przesunięcia wskazówki obrotów z tych 1200 na 900 odczuwam delikatne drgania...po ustabilizowaniu się 900 rpm wszystko pracuje gladko

Wysłane z mojego Classic przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ