Termin oczekiwania na SIII
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- wolli
- Posty: 167
- Rejestracja: 27 gru 2015, o 07:04
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: VW Passat 1.8 TSI
Re: Termin oczekiwania na SIII
Ja mam 3 kolegów z Passatami. Jeden ma 16, drugi 17,a trzeci 18. Z naszych rozmów wynika, że na polskie drogi najlepsza jest 17, która daje kompromis pomiędzy komfortem a prowadzeniem.
Myśl pozytywnie o Świecie, a Świat pozytywnie pomyśli o Tobie
Link:Mój Passat B8 Variant 1.8 TSI manual
Link:Mój Passat B8 Variant 1.8 TSI manual
Re: Termin oczekiwania na SIII
@sherif dokładnie uważam jak Ty, 16 spełniają wszelkie praktyczne aspekty (zgoda OK poza "wyidealizowanym wyglądem" )
ja mam z premedytacją 16 z adaptacyjnym DCC (na zdjęciu jest auto kolegi bez DCC), więc mam chyba niżej zawias o 10mm (vs bez)?
Wczoraj jadąc na Warszawa-Katowice w trybie sportowym koło Nadarzyna a potem Piotrków-Częstochowa są taki dziury na Katowickiej, że zrzucałem na Comfort ze sportowego (wiozłem w bagażniku trochę szkła od razu robiło się cicho w aucie).
Wracałem to TIR jechał lewym pasem bo omijał dziury!!! zaliczyłem jedną i cieszę się że mam 16.
Jest kolosalna (!) różnica i DCC jest super. Na zakrętach przy prędkościach autostradowych, sportowe jest rewelacyjne, a to moja pierwsza jazda więc jechałem ostrożnie. Do ruszania na światłach również "sport", wtedy nie buja przy zmianie biegów (na manualu).
Na Comfort w szybkich zakrętach czuję lekką podsterowność (przód zostaje/nie wchodzi łatwo w zakręt).
ja mam z premedytacją 16 z adaptacyjnym DCC (na zdjęciu jest auto kolegi bez DCC), więc mam chyba niżej zawias o 10mm (vs bez)?
Wczoraj jadąc na Warszawa-Katowice w trybie sportowym koło Nadarzyna a potem Piotrków-Częstochowa są taki dziury na Katowickiej, że zrzucałem na Comfort ze sportowego (wiozłem w bagażniku trochę szkła od razu robiło się cicho w aucie).
Wracałem to TIR jechał lewym pasem bo omijał dziury!!! zaliczyłem jedną i cieszę się że mam 16.
Jest kolosalna (!) różnica i DCC jest super. Na zakrętach przy prędkościach autostradowych, sportowe jest rewelacyjne, a to moja pierwsza jazda więc jechałem ostrożnie. Do ruszania na światłach również "sport", wtedy nie buja przy zmianie biegów (na manualu).
Na Comfort w szybkich zakrętach czuję lekką podsterowność (przód zostaje/nie wchodzi łatwo w zakręt).
Re: Termin oczekiwania na SIII
a no na różnych kołach kolosalna jest różnica w prowadzeniu, komforcie, spalaniu.... bez jednoznacznego wskazania na to co lepsze. Każdy dobiera wg swojego uznania i tyle.
- mateo69
- Posty: 283
- Rejestracja: 25 lis 2015, o 11:59
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Termin oczekiwania na SIII
19stki w Superbie przy tej szerokości mają na sobie nadal sporo gumy. Sądzę, że podobnie co profil 50-55 w 15stkach. A wyglądają bardzo dobrze. Tak jak pisze szms, każdemu według potrzeb.
Re: Termin oczekiwania na SIII
Jak to czytam to mi się kawał o studentach medycyny przypomina.pko24 pisze:@sherif dokładnie uważam jak Ty, 16 spełniają wszelkie praktyczne aspekty (zgoda OK poza "wyidealizowanym wyglądem" )
ja mam z premedytacją 16 z adaptacyjnym DCC (na zdjęciu jest auto kolegi bez DCC), więc mam chyba niżej zawias o 10mm (vs bez)?
Wczoraj jadąc na Warszawa-Katowice w trybie sportowym koło Nadarzyna a potem Piotrków-Częstochowa są taki dziury na Katowickiej, że zrzucałem na Comfort ze sportowego (wiozłem w bagażniku trochę szkła od razu robiło się cicho w aucie).
Wracałem to TIR jechał lewym pasem bo omijał dziury!!! zaliczyłem jedną i cieszę się że mam 16.
Jest kolosalna (!) różnica i DCC jest super. Na zakrętach przy prędkościach autostradowych, sportowe jest rewelacyjne, a to moja pierwsza jazda więc jechałem ostrożnie. Do ruszania na światłach również "sport", wtedy nie buja przy zmianie biegów (na manualu).
Na Comfort w szybkich zakrętach czuję lekką podsterowność (przód zostaje/nie wchodzi łatwo w zakręt).
Ostatni egzamin poprawkowy miało do zdania dwoje studentow, On i Ona. Profesor u którego zdawali egzamin chciał ich poprostu spławić, zadał więc im bardzo proste pytanie:
- Z jakiej tkanki jest zbudowany członek męski?
Ale aby się dobrze zastanowili dał mi 15 minut czasu, na odpowiedź. Po upływie tego czasu pyta się:
- Więc jak ? Co mi pani powie?
Studentka mowi:
- Sędze że z tkanki kostnej.
Profesor:
- A pan co mi powie?
Student:
- Ja sądze że z tkanki mięśniowej.
Profesor:
- Hm, no tak pan zdał, a pani się tylko zdawało!
“Tak, jakbym mówił do pieprzonej ściany.”
Re: Termin oczekiwania na SIII
@Dżejkob a coś w temacie forum?, bo i tak jedziemy kilka stron offtopic nie ma z czy polemizować, zrozumiałem że ty uważasz, że z tkanki mięśniowej i zdałeś mogę zgadywać, że jesteś fanem 20''
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Termin oczekiwania na SIII
Do superba min 18...jezeli chce pływać to wole na basenie niż na drodze
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
Re: Termin oczekiwania na SIII
@ whityTy pływasz w Germany, kto robi trasy to rozumiem, ja codziennie do biura pokonuję ok. 30-40 spowalniaczy w jedną stronę i robię sobie skróty po kostce brukowej (ul Ordona) i itp offroad jeśli się da urwać kilka minut. Nie wyobrażam sobie takich felg (ale jestem świadomy trzymania się RÓWNEJ drogi i lepszego wyglądu).
Za to doskonale pamiętam z Twojego wĄtku zdjęcie nowiutkich felg twojego S3 po tam jak żona wróciła z miasta. Serce mnie zabolało, poczułem dużą empatię i staram się takiego ryzyka unikać w przypadku mojej żony.
@COPYRIGHT BY WHITY:
Zona: Biorę twoje auto, bo mi sie rezerwa zaświeciła.
Ja: ok, tylko uważaj na felgi !!!
viewtopic.php?f=18&t=6012&start=15
Wg niej, na żaden krawężnik nie wjeżdżała !
Za to doskonale pamiętam z Twojego wĄtku zdjęcie nowiutkich felg twojego S3 po tam jak żona wróciła z miasta. Serce mnie zabolało, poczułem dużą empatię i staram się takiego ryzyka unikać w przypadku mojej żony.
@COPYRIGHT BY WHITY:
Zona: Biorę twoje auto, bo mi sie rezerwa zaświeciła.
Ja: ok, tylko uważaj na felgi !!!
viewtopic.php?f=18&t=6012&start=15
Wg niej, na żaden krawężnik nie wjeżdżała !
Ostatnio zmieniony 6 mar 2016, o 20:11 przez pko24, łącznie zmieniany 1 raz.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Termin oczekiwania na SIII
to nie oznacza, że Twoja żona nie rozwali Ci Twoich 16"... jak zechce
też uważam, że felgi mniejsze niż 18" to żart, no ale kto co lubi - mnie się 18 nie udało jeszcze rozwalić, a się nie "szczypę w pipę"...
też uważam, że felgi mniejsze niż 18" to żart, no ale kto co lubi - mnie się 18 nie udało jeszcze rozwalić, a się nie "szczypę w pipę"...
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Termin oczekiwania na SIII
To Było w c-klasie a te felgi wystawały poza opony
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Termin oczekiwania na SIII
W piątek znowu się nie załapałem na losowaniu terminów ... ech...
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Re: Termin oczekiwania na SIII
Przy długich zakrętach, a takie są na autostradach , twardość amortyzatora niema żadnego znaczenia, na kąt przechyłu mają wpływ sprężyny. Twardość amortyzatora ma wpływ tylko na to jak szybko ten kąt zostanie osiągnięty. Twardość amortyzatorów ma znaczenie w pokonywaniu nierówności i szybkiej zmianie kierunku jazdy.pko24 pisze: Jest kolosalna (!) różnica i DCC jest super. Na zakrętach przy prędkościach autostradowych, sportowe jest rewelacyjne, a to moja pierwsza jazda więc jechałem ostrożnie.
Tu akurat za miękkie amortyzatory powodowują bujanie auta bo szybkiej samochód osiąga przechyły i gorszą reakcję na kierowanie ale mają tą zaletę że zmniejszają podsterowność.pko24 pisze: Na Comfort w szybkich zakrętach czuję lekką podsterowność (przód zostaje/nie wchodzi łatwo w zakręt).
To że czujesz podsterowność to zasługa mniejszej przyczepności wąskiej opony która ma małą przyczepność oraz zbyt wysokiego profilu który wpływa na wykładanie opony.
“Tak, jakbym mówił do pieprzonej ściany.”
- grzesiu26
- Posty: 2705
- Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Szczecin