dato pisze:Zapp, to chyba zbyt merytoryczne pytanie jak na ten wątek i nasze forum...
Cześć
Cześć
Eee - może niekumaty znajdzie chwilę i np. zapyta, albo i sam wie. Nic trudnego, to nie pytanie o ET albo ledy
A co do forum, to czasem ostatnio okazuje się, że niby taki luz, zabawa i wyjątkowość, a jak docisnąć to jakieś sztywniactwo i wkurw wychodzi
Ale i tak jest zabawnie.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Na jednym silniku
Był problem z z jakimiś klapami w kolektorze ale Audi pokryło prawie całość naprawy choć był po gwarancji.Wszystko do sprawdzenia ponr vin dla mocno zainteresowanych.Od 2010 już jeździła małżonka bo był już pierwszy RS6.
Zapytałem, bo dwa S8 znajomych znajomych miały wymieniane te silniki, przy przebiegach jakoś poniżej 100tkm. Ale może to przypadek, chociaż fama się niesie.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Nie bierz tego tak osobiście - chyba, że masz prowizję od sprzedaży.
Pytanie było neutralne, a że w dwóch znanych mi autach taki silnik był wymieniony - to fakt.
Ale jak ma Ci to pomóc, to mogę napisać że tylko w jednym. Albo, że to było w Dusterze
Proszę bardzo.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
swego czasu kupiłem z Francji STEPWAYa po dachu , naprawiłem ogłosiłem i kupił go Francuz i wrócił z powrotem , brat tak sprzedawał do Niemiec i szły jak świeże bułeczki