Cześć, mam problem z przeciekającymi drzwiami z tyłu po prawej stronie. Dzisiaj po myjni zauważyłem strużkę wody na progu tylnych drzwi(mniej więcej pod głośnikiem). W pierwszej kolejności przeczyściłem odpływy w drzwiach, dla testu zlałem wodą tylne drzwi i okazało się, że problem nie zniknął, a pojawiła się jeszcze jedna strużka wody na progu. Gdy zaglądnąłem pod drzwi zauważyłem, że jest mokro między boczkiem drzwi, a blachą. Słyszałem, że w superbach lubi pojawiać się przeciek w okolicy "podnośnika szyby". Jeżeli dobrze rozumiem to woda wydostaje się tędy(zaznaczyłem to miejsce na czerwono):
Chciałem się też dopytać co z takim fantem zrobić. Czy samo zasilikonowanie tego miejsca zaznaczonego na czerwono wystarczy, czy trzeba też bardziej rozmontować drzwi(zdjąć kolejne blachy)? Z góry dziękuję za pomoc.
Przeciekające drzwi z tyłu
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 22 kwie 2016, o 21:56
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
Re: Przeciekające drzwi z tyłu
X
Ostatnio zmieniony 18 lip 2016, o 07:13 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 22 kwie 2016, o 21:56
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
Re: Przeciekające drzwi z tyłu
Możesz powiedzieć co masz na myśli przez górny rant głośnika? Masz na myśli to, że po zdjęciu blachy tam też jest jakieś oryginalne uszczelnienie(wokół głośnika)? Jak mniej więcej zdjąć tą kolejną blachę i czy to jest mocno skomplikowane?
Re: Przeciekające drzwi z tyłu
X
Ostatnio zmieniony 18 lip 2016, o 07:13 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 22 kwie 2016, o 21:56
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
Re: Przeciekające drzwi z tyłu
Drzwi udało mi się uszczelnić już jakiś czas temu bez zdejmowania blachy, ale dzisiaj nagle pojawił się problem z mechanizmem opuszczania szyby. Problem polega na tym, że słychać ze silnik i mechanizm pracuje ale szyba nie za bardzo opada na dół(klinuje się w pewnym momencie). Jak ruszę szybę ręką to pada dalej. Przy podnoszeniu szyba idzie do góry ale słychać jakby opór i czasem zatrzymuje się i muszę przycisk podnoszenia jeszcze raz wcisnąć i wtedy domyka się do końca. Podejrzewam że to raczej nie jest wina linki, bo gdyby się z nią coś stało to wtedy mechanizm w ogóle by szyby nie opuszczał ani nie podnosił(mogę się mylić, proszę o radę czy dobrze myślę). Stąd moje pytanie, co innego może być przyczyną. Widziałem, że w passatach szyba była przykręcana do szyny, a tu elmi_k pisałeś, że tą szybę blokuje tylko kołek. Czy jest możliwe że to tylko wina kołka który gdzieś sam z siebie wypadł i leży wewnątrz drzwi?