S2 3.6 2013
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
S2 3.6 2013
Cześć,
Ostatnio obrodziły V6 z rocznika 2013 na otomoto/allegro. Do 80kzł tylko jeden z nich jest po FL. Osobiście wisi mi czy będzie model przed FL czy po ale czy są jakieś różnice mechaniczne - coś typu poprawki w DSG bo w zasadzie to tylko jej trwałości się obawiam. Widzę, że za założoną kwotę kupię auto z przebiegiem do 150kkm. Tylko trochę jest dla mnie dziwne, że te auta jakoś zbyt szybko się nie sprzedają.
Ostatnio obrodziły V6 z rocznika 2013 na otomoto/allegro. Do 80kzł tylko jeden z nich jest po FL. Osobiście wisi mi czy będzie model przed FL czy po ale czy są jakieś różnice mechaniczne - coś typu poprawki w DSG bo w zasadzie to tylko jej trwałości się obawiam. Widzę, że za założoną kwotę kupię auto z przebiegiem do 150kkm. Tylko trochę jest dla mnie dziwne, że te auta jakoś zbyt szybko się nie sprzedają.
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5819
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: S2 3.6 2013
Zbyt szybko się nie sprzedają, bo eksploatacja ich kosztuje trochę więcej niż takie 1.4TSI.
Re: S2 3.6 2013
Dzięki za odpowiedzi. Myślałem, że dobre egzemplarze jak w przypadku wszystkich aut schodzą momentalnie. Ostatnio biały 3.6 od jednego z forumowiczów mimo wysokiej ceny wywoławczej sprzedał się błyskiem. Może być jeszcze jedno: te poleasingowce do 80kzł są po prostu zapuszczone. Nic zostaje wziać urlop na żądanie i zrobić wycieczkę do Łodzi/Warszawy zobaczyć auta na żywo.
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5819
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
-
- Posty: 356
- Rejestracja: 22 lis 2016, o 23:12
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S2 3.6 2013
masz na myśli jedynie spalanie czy coś jeszcze?kamracik pisze:Zbyt szybko się nie sprzedają, bo eksploatacja ich kosztuje trochę więcej niż takie 1.4TSI.
bo też mnie taki model interesuje
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: S2 3.6 2013
Chociażby rozrząd, który na pewno wypadałoby zrobić na starcie.kleofas pisze:masz na myśli jedynie spalanie czy coś jeszcze?kamracik pisze:Zbyt szybko się nie sprzedają, bo eksploatacja ich kosztuje trochę więcej niż takie 1.4TSI.
bo też mnie taki model interesuje
O resztę szczegółów pytajcie kogoś kto tym jeździ, ja mam piździawkę na wiatraczku
-
- Posty: 356
- Rejestracja: 22 lis 2016, o 23:12
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S2 3.6 2013
przyszło mi do głowy jeszcze ubezpieczenie, które pewnie jest wyższe
pewnie ma jakieś lepsze hamulce
ale jak ktoś ma ( pab? ) to mógłby się wypowiedzieć
pewnie ma jakieś lepsze hamulce
ale jak ktoś ma ( pab? ) to mógłby się wypowiedzieć
Re: S2 3.6 2013
Tarcze oczywiscie, ze wieksze. Najmniejsza mozliwa felga to 17, a wiec i felgi, opony drozsze... no limuzyna z V6 to i koszty inne
- lechupe
- Posty: 127
- Rejestracja: 14 sty 2014, o 14:19
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 295KM / 372Nm
- Lokalizacja: KR
Re: S2 3.6 2013
własnie robiłem przegląd po 150K. Wymiana klocków na obu osiach i tarcz z przodu - ponad 3K.kleofas pisze:przyszło mi do głowy jeszcze ubezpieczenie, które pewnie jest wyższe
pewnie ma jakieś lepsze hamulce
ale jak ktoś ma ( pab? ) to mógłby się wypowiedzieć
Aha, uzupełnili płyn do spryskiwacza w tej cenie
SII 2.0 TDI (170KM) -> SIIFL 3.6 L&K (295KM) -> i znowu skoda...
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: S2 3.6 2013
Wtf?lechupe pisze:własnie robiłem przegląd po 150K. Wymiana klocków na obu osiach i tarcz z przodu - ponad 3K.kleofas pisze:przyszło mi do głowy jeszcze ubezpieczenie, które pewnie jest wyższe
pewnie ma jakieś lepsze hamulce
ale jak ktoś ma ( pab? ) to mógłby się wypowiedzieć
Aha, uzupełnili płyn do spryskiwacza w tej cenie
Tarcze na przednią oś 400 to max....klocki na obie osie 600 to jest 1000zł(tarcze zimmerman klocki ferrodo/ate lub coś podobnego), jeżeli tarcze nacinane to może z 300 więcej........................ sportowe klocki yellowstaffy ebc na obie osie(mam takie u siebie zadowolonym) to wydatek 1100.....więc jeżeli nie masz super sportowego zestawu na nacinanych tarczach ze sportowym klockiem tylko serię to zapłaciłeś jedyne 2 tyś za robociznę
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
Re: S2 3.6 2013
Jaki rozrząd? Przecież on jest na łańcuchu. Można znależć informacje, że na początku produkcji była jakaś wada z nim związana ale to nie 1.4TSI gdzie 70kkm i wymiana kompletu za 3.5kzł (wiem bo wymieniałem).
->CLO27, tarcze oryginał w ASO ~900zł/szt, klocki podobnie. Duży rabat dostał jeżeli tył też był w komplecie.
->CLO27, tarcze oryginał w ASO ~900zł/szt, klocki podobnie. Duży rabat dostał jeżeli tył też był w komplecie.
Ostatnio zmieniony 8 lut 2017, o 08:00 przez jacog, łącznie zmieniany 1 raz.
- lechupe
- Posty: 127
- Rejestracja: 14 sty 2014, o 14:19
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 295KM / 372Nm
- Lokalizacja: KR
Re: S2 3.6 2013
A i jeszcze mam spory rabat flotowyCLO27 pisze:Wtf?lechupe pisze:własnie robiłem przegląd po 150K. Wymiana klocków na obu osiach i tarcz z przodu - ponad 3K.kleofas pisze:przyszło mi do głowy jeszcze ubezpieczenie, które pewnie jest wyższe
pewnie ma jakieś lepsze hamulce
ale jak ktoś ma ( pab? ) to mógłby się wypowiedzieć
Aha, uzupełnili płyn do spryskiwacza w tej cenie
Tarcze na przednią oś 400 to max....klocki na obie osie 600 to jest 1000zł(tarcze zimmerman klocki ferrodo/ate lub coś podobnego), jeżeli tarcze nacinane to może z 300 więcej........................ sportowe klocki yellowstaffy ebc na obie osie(mam takie u siebie zadowolonym) to wydatek 1100.....więc jeżeli nie masz super sportowego zestawu na nacinanych tarczach ze sportowym klockiem tylko serię to zapłaciłeś jedyne 2 tyś za robociznę
SII 2.0 TDI (170KM) -> SIIFL 3.6 L&K (295KM) -> i znowu skoda...
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: S2 3.6 2013
No z 3,5 tyś ci zrobili dobrą super wręcz cenę tylko że no cóż przy takiej wycenie robocizny to mają spory zapas na rabat
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ