arturo_freestyl pisze:
na k04 lajt na seryjnym sprzegle i nawet na seryjnym ic to 300km/360nm
Tak też właśnie pisałem, że pewnie z seryjnymi gratami i z samym K04, które ponoć wstawia
się P&P wychodzi spokojnie 270-280 i poniżej maxa na sprzęgło czyli 350nm
Jak możesz napisz na priv ile cię wyniosła K04 i gdzie kupowałeś oraz jaki dokładnie model
arturo_freestyl pisze:
na k04 lajt na seryjnym sprzegle i nawet na seryjnym ic to 300km/360nm
Tak też właśnie pisałem, że pewnie z seryjnymi gratami i z samym K04, które ponoć wstawia
się P&P wychodzi spokojnie 270-280 i poniżej maxa na sprzęgło czyli 350nm
Jak możesz napisz na priv ile cię wyniosła K04 i gdzie kupowałeś oraz jaki dokładnie model
turbo k04 - golf6R,cupraR,sirokoR,TTS,S3,gti35Y
model: 06F145702C
koszt nowej ok 5tys zł
Odwiedziłem dziś Goodhopa - wykresy jak u Grzesia - u mnie 2 kuce mniej, 4nm więcej.
Jest to odczuwalne - zdecydowanie - auto zyskało lekkość:-)
Aczkolwiek jutro będę dzwonił - na 6 biegu w przedziale 1500-1700 przy bardzo delikatnym dodaniu gazu auto dostaje wibracji przez ok 1,5s. Jak dodaję mocniej gazu jest ok.
Poprawione. Z 15min wywodu Goodhopa pojąłem może z kilka słów:-) facet z pewnością ma wiedzę, aczkolwiek stałem się trochę królikiem doświadczalnym nowego oprogramowania...
Grzebie "coś" najpierw w kompie - czyli za pierwszym razem rozwiercenie fabrycznych śrub i wyciągnięcie urządzenia (procedurę łącznie z ponownym montażem nowych fabrycznych śrub ma na stronie)
Ustawienia robi dalej przez łącze.
Moja usterka pojawiała się w szczególnych okolicznościach - przy bardzo łagodnym dodawaniu gazu na wysokim biegu - w ustawieniach załączone było zwiększenie dawki paliwa przy określonych obrotach - jeśli jazda była zbyt delikatna to silnik dostawał zbyt dużą dawkę za wcześnie i stąd to szarpnięcie.
Pan podłączył się kompem i w czasie jazdy obserwował wskazania programowe pracy silnika - dostarczane dawki paliwa itp.
Teraz jest ok.
I jak ktoś to wcześniej opisał - ten banan na twarzy:-) przy wyprzedzaniu....
Nie, pytałem o pomiar - czy mi kucy nie ubyło przypadkiem po zmianie - stwierdził, że nie i zaprosił na wjazd na rolki aby zmierzyć. Szczerze to już mi się nie chciało - wracałem do szkoły:-) W subiektywnym odczuciu nic nie ubyło.
Hej koledzy.Ja z takim pytankiem
Jestem umówiony w V TECHu na w Kosakowie/Gdyni na na podkręcenie.Proponują na 130/165 i z 310/370 nm.Chcą za to 1000zł.Dużo?I jeszcze,czy to dobra firma,czy też są lepsze w Trójmieście .Hamownia przed i po z wykresami.
Jakie są Wasze doświadczenia z Tą firmą?
Pzdr