Chiptuning

adriand
Posty: 245
Rejestracja: 30 wrz 2010, o 08:21
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
Aktualnie: 217 KM / 310 nm
Lokalizacja: WAW

Re: Chiptuning

Post autor: adriand »

arturo_freestyl pisze: na k04 lajt na seryjnym sprzegle i nawet na seryjnym ic to 300km/360nm
Tak też właśnie pisałem, że pewnie z seryjnymi gratami i z samym K04, które ponoć wstawia
się P&P wychodzi spokojnie 270-280 i poniżej maxa na sprzęgło czyli 350nm

Jak możesz napisz na priv ile cię wyniosła K04 i gdzie kupowałeś oraz jaki dokładnie model
arturo_freestyl
Posty: 13
Rejestracja: 7 wrz 2012, o 15:37
Samochód: Inny
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Aktualnie: 322KM/429Nm
Imię: arturo
Lokalizacja: Piotrków Trybunlaski

Re: Chiptuning

Post autor: arturo_freestyl »

adriand pisze:
arturo_freestyl pisze: na k04 lajt na seryjnym sprzegle i nawet na seryjnym ic to 300km/360nm
Tak też właśnie pisałem, że pewnie z seryjnymi gratami i z samym K04, które ponoć wstawia
się P&P wychodzi spokojnie 270-280 i poniżej maxa na sprzęgło czyli 350nm

Jak możesz napisz na priv ile cię wyniosła K04 i gdzie kupowałeś oraz jaki dokładnie model
turbo k04 - golf6R,cupraR,sirokoR,TTS,S3,gti35Y
model: 06F145702C
koszt nowej ok 5tys zł
huzar24
Posty: 76
Rejestracja: 22 gru 2011, o 12:42
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Poznań

Re: Chiptuning

Post autor: huzar24 »

Odwiedziłem dziś Goodhopa - wykresy jak u Grzesia - u mnie 2 kuce mniej, 4nm więcej.
Jest to odczuwalne - zdecydowanie - auto zyskało lekkość:-)
Aczkolwiek jutro będę dzwonił - na 6 biegu w przedziale 1500-1700 przy bardzo delikatnym dodaniu gazu auto dostaje wibracji przez ok 1,5s. Jak dodaję mocniej gazu jest ok.
Awatar użytkownika
grzesiu26
Posty: 2705
Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
Samochód: Superb II Kombi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Chiptuning

Post autor: grzesiu26 »

huzar24 - ja też to zaobserwowałem. W sobotę będę poprawiał lekko program.
bezduszny

Re: Chiptuning

Post autor: bezduszny »

grzesiu26 pisze:huzar24 - ja też to zaobserwowałem. W sobotę będę poprawiał lekko program.
na czym będzie polegać poprawka ?
Awatar użytkownika
grzesiu26
Posty: 2705
Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
Samochód: Superb II Kombi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Chiptuning

Post autor: grzesiu26 »

Podobno mają być wgrane trochę niższe parametry. Nie znam jeszcze szczegółów. Opiszę wszystko jak będzie po.
bezduszny

Re: Chiptuning

Post autor: bezduszny »

a nie lepiej przesunąć moment na wyższe obroty o czym pisałem ?
Awatar użytkownika
grzesiu26
Posty: 2705
Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
Samochód: Superb II Kombi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Chiptuning

Post autor: grzesiu26 »

Jak będę w PL to się dokładnie wszystkiego dowiem i dam znać.
huzar24
Posty: 76
Rejestracja: 22 gru 2011, o 12:42
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Poznań

Re: Chiptuning

Post autor: huzar24 »

i ja jestem w sobotę, o 12:-)
huzar24
Posty: 76
Rejestracja: 22 gru 2011, o 12:42
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Poznań

Re: Chiptuning

Post autor: huzar24 »

Poprawione. Z 15min wywodu Goodhopa pojąłem może z kilka słów:-) facet z pewnością ma wiedzę, aczkolwiek stałem się trochę królikiem doświadczalnym nowego oprogramowania...
Grzebie "coś" najpierw w kompie - czyli za pierwszym razem rozwiercenie fabrycznych śrub i wyciągnięcie urządzenia (procedurę łącznie z ponownym montażem nowych fabrycznych śrub ma na stronie)

Ustawienia robi dalej przez łącze.
Moja usterka pojawiała się w szczególnych okolicznościach - przy bardzo łagodnym dodawaniu gazu na wysokim biegu - w ustawieniach załączone było zwiększenie dawki paliwa przy określonych obrotach - jeśli jazda była zbyt delikatna to silnik dostawał zbyt dużą dawkę za wcześnie i stąd to szarpnięcie.
Pan podłączył się kompem i w czasie jazdy obserwował wskazania programowe pracy silnika - dostarczane dawki paliwa itp.
Teraz jest ok.
I jak ktoś to wcześniej opisał - ten banan na twarzy:-) przy wyprzedzaniu....
bezduszny

Re: Chiptuning

Post autor: bezduszny »

hamowany był po zmianach programu ?
huzar24
Posty: 76
Rejestracja: 22 gru 2011, o 12:42
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Poznań

Re: Chiptuning

Post autor: huzar24 »

Nie, pytałem o pomiar - czy mi kucy nie ubyło przypadkiem po zmianie - stwierdził, że nie i zaprosił na wjazd na rolki aby zmierzyć. Szczerze to już mi się nie chciało - wracałem do szkoły:-) W subiektywnym odczuciu nic nie ubyło.
bezduszny

Re: Chiptuning

Post autor: bezduszny »

bardziej chodziło mi o zmianę krzywych ;)
motogold
Posty: 286
Rejestracja: 22 paź 2012, o 19:15
Samochód: Superb I
Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Aktualnie: 163/370
Imię: Sławek
Lokalizacja: Rumia

Re: Chiptuning

Post autor: motogold »

Hej koledzy.Ja z takim pytankiem :?:
Jestem umówiony w V TECHu na w Kosakowie/Gdyni na na podkręcenie.Proponują na 130/165 i z 310/370 nm.Chcą za to 1000zł.Dużo?I jeszcze,czy to dobra firma,czy też są lepsze w Trójmieście :?: .Hamownia przed i po z wykresami.
Jakie są Wasze doświadczenia z Tą firmą?
Pzdr
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Chiptuning

Post autor: Misiek Fisiek »

motogold pisze:Hej koledzy.Ja z takim pytankiem :?:
Jestem umówiony w V TECHu na w Kosakowie/Gdyni na na podkręcenie.Proponują na 130/165 i z 310/370 nm.
Te wartości są orientacyjne. Nie wiadomo ile będzie dokładnie. Ale na pewno lepiej.

Z V-tech jest tak, że ma zagorzałych przeciwników i zwolenników. To sieciówka w odróżnieniu od większości tunerów. Ale wszyscy i tak klepią gotowce.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
ODPOWIEDZ