No tak, tyle, że po przetoczeniu i przefrezowaniu tłok jest osłabiony i po pewnym czasie materiał nie wytrzymuje, i element pęka. Natknąłem się już na relacje o tym.Sebastian_M26 pisze:Najlepsze wyjście po pomiarach to wykonanie frezu w starych tlokach.
Z pierwszego Twojego wpisu zrozumiałem, że za chwilę będziesz taką podmianę robił w swoim aucie, ale teraz, po przeczytaniu, że u siebie nie robiłeś, to powyższy cytat zaczynam rozumieć w ten sposób, że masz warsztat lub w takim pracujesz i jako usługę wykonujesz taką zamianę dla klientów, którzy się zgłoszą z problemem.CLO27 pisze:za tyle robie swap na 2.0 i 400kunia
Tyle, że nadal nie wiem, co korzystniejsze (w sensie bezawaryjności motoru i braku apetytu na olej), jakich modeli 2.0 szukać, by były pozbawione wad...
Ale i tak dzięki za chęć podzielenia się wiedzą.