SZTYWNE KOŁO I SPRZĘGŁO
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 27 lis 2016, o 10:21
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
SZTYWNE KOŁO I SPRZĘGŁO
Witam szanownych forumowiczów.
Bardzo Was proszę o podpowiedź co sądzicie w temacie sztywnego koła zamachowego
a przy okazji koła co sądzicie o takim: http://allegro.pl/sztywne-kolo-sprzeglo ... 01417.html
lub http://allegro.pl/sprzeglo-kolo-audi-vw ... 47971.html
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Bardzo Was proszę o podpowiedź co sądzicie w temacie sztywnego koła zamachowego
a przy okazji koła co sądzicie o takim: http://allegro.pl/sztywne-kolo-sprzeglo ... 01417.html
lub http://allegro.pl/sprzeglo-kolo-audi-vw ... 47971.html
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: SZTYWNE KOŁO I SPRZĘGŁO
Kamoka: nie słynie z jakości.
SRL: prywatna marka dystrybutora części stworzona przez firmę Polcar - wiec zapewne nastawienie CenaCzyniCuda, tutaj też nie liczyłbym na części z górnej półki.
Za
Cena zakupu i brak dwumasy
Przeciw
Więcej wibracji na karoserii
Skrzynia dostaje po tyłku z powodu braku dwumasy
Części raczej niskiego sortu
Jedno i drugie to na 90% tzw. "chińczyk", ja bym się bał to wkładać.
Fabryczny dwumas średnio wytrzymuje ponad 200 000 przebiegu
Jak założysz luka sub sachsa to powinien wytrzymać spokojnie połowę tego przebiegu.
Wiadomo, że to ile wytrzyma dwumasa bardzo zależy od kierowcy.
Pytanie ile zamierzasz trzymać samochód, jak do 100 000 to ja bym założył dwumasę i zapomniał o problemie.
A i najważniejsze jak będziesz wstawiał auto do mechanika to niech on kupi części (owszem będzie drożej 100-300 zł) ale w razie co to ON ponosi koszty robocizny w przypadku reklamacji - obowiązkowo naprawa na fakturę.
Warto też podzwonić po okolicznych ASO z pytaniem ile będą chcieli za wymianę, często bardziej opłaca się wstawić do ASO.
SRL: prywatna marka dystrybutora części stworzona przez firmę Polcar - wiec zapewne nastawienie CenaCzyniCuda, tutaj też nie liczyłbym na części z górnej półki.
Za
Cena zakupu i brak dwumasy
Przeciw
Więcej wibracji na karoserii
Skrzynia dostaje po tyłku z powodu braku dwumasy
Części raczej niskiego sortu
Jedno i drugie to na 90% tzw. "chińczyk", ja bym się bał to wkładać.
Fabryczny dwumas średnio wytrzymuje ponad 200 000 przebiegu
Jak założysz luka sub sachsa to powinien wytrzymać spokojnie połowę tego przebiegu.
Wiadomo, że to ile wytrzyma dwumasa bardzo zależy od kierowcy.
Pytanie ile zamierzasz trzymać samochód, jak do 100 000 to ja bym założył dwumasę i zapomniał o problemie.
A i najważniejsze jak będziesz wstawiał auto do mechanika to niech on kupi części (owszem będzie drożej 100-300 zł) ale w razie co to ON ponosi koszty robocizny w przypadku reklamacji - obowiązkowo naprawa na fakturę.
Warto też podzwonić po okolicznych ASO z pytaniem ile będą chcieli za wymianę, często bardziej opłaca się wstawić do ASO.
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 27 lis 2016, o 10:21
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 27 lis 2016, o 10:21
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Re: SZTYWNE KOŁO I SPRZĘGŁO
http://allegro.pl/sprzeglo-kompletne-va ... 14634.html
czyli raczej takie coś ??
czyli raczej takie coś ??
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: SZTYWNE KOŁO I SPRZĘGŁO
Wiedziałem że pojawi się słynny zestaw od Valeo
Poszukaj na forum audi i passata jak się sprawował, jedni chwalili drudzy przeklinali.
Pomijam fakt że zupełnie nieopłacalny jest bo zbliżamy się do ceny nowego dwumasu nówka sztuka sachsa - komplet
Poszukaj na forum audi i passata jak się sprawował, jedni chwalili drudzy przeklinali.
Pomijam fakt że zupełnie nieopłacalny jest bo zbliżamy się do ceny nowego dwumasu nówka sztuka sachsa - komplet
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 24 lut 2018, o 12:03
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Imię: dam
Re: SZTYWNE KOŁO I SPRZĘGŁO
Nie rób tego,to nie ma sensu lepiej znajdź używke,jak założysz sztywne koło to i tak szybko z niego zrezygnujesz,miałem takie jak kupiłem auto,nie słuchaj ludzi którzy sie wypowiadali BO SŁYSZELI,ja to przerabiałem w swoim aucie i wiem co jest 5,pozdrkrzysiekmi pisze:Witam szanownych forumowiczów.
Bardzo Was proszę o podpowiedź co sądzicie w temacie sztywnego koła zamachowego
a przy okazji koła co sądzicie o takim: http://allegro.pl/sztywne-kolo-sprzeglo ... 01417.html
lub http://allegro.pl/sprzeglo-kolo-audi-vw ... 47971.html
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 27 lis 2016, o 10:21
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 27 lis 2016, o 10:21
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: SZTYWNE KOŁO I SPRZĘGŁO
Tylko jeśli używka kosztuje więcej niż 30% nówki to moim zdaniem nie warto pakować się w loterię pod nazwą część używana.
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 24 lut 2018, o 12:03
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Imię: dam
Re: SZTYWNE KOŁO I SPRZĘGŁO
szukaj ludzi co sprzedają prywatnie na części może ktoś akurat ma w dobrym stanie koło i wymieniał nie dawnokrzysiekmi pisze:Dobrze wiedzieć że tak. Szukam właśnie używki