Termin oczekiwania na SIII
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- twrdxy
- Posty: 227
- Rejestracja: 21 sty 2018, o 20:38
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2017
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 305/600
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: WAW
- rydzio2001
- Posty: 205
- Rejestracja: 3 cze 2018, o 06:27
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: 3city
Re: Termin oczekiwania na SIII
To chyba nie do końca działa tak zero-jedynkowo. Zakazy wjazdu dotyczą/dotyczyć będą samochodów nie spełniających określonych norm EURO, w różnych green-strefach w europie są to różne wymogi. W ogólności można przyjąć, że wszystko poniżej EURO4 ma już zakaz. Nowe superby TeDeI spełniają EURO6 i mogą w tej chwili wjeżdżać wszędzie. Jak będzie to zaostrzone w przyszłości pewnie nikt nie wie skoro nie ma jeszcze normy EURO7 a modyfikacje EURO6.
Z drugiej strony zamawiając teraz benzyniaka nie masz również możliwości zamówienia go bez DPF/GPF, co przy nowej technologii dla silnika benzynowego też niesie ze sobą pewne ryzyko chorób wieku dziecięcego. Złotego środka w tej sytuacji ni ma...
btw. nie każdy jest przedsiębiorcą w tym kraju i może wziąć auto w leasing Ja złożyłem zamówienie jako osoba fizyczna.
Z drugiej strony zamawiając teraz benzyniaka nie masz również możliwości zamówienia go bez DPF/GPF, co przy nowej technologii dla silnika benzynowego też niesie ze sobą pewne ryzyko chorób wieku dziecięcego. Złotego środka w tej sytuacji ni ma...
btw. nie każdy jest przedsiębiorcą w tym kraju i może wziąć auto w leasing Ja złożyłem zamówienie jako osoba fizyczna.
- twrdxy
- Posty: 227
- Rejestracja: 21 sty 2018, o 20:38
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2017
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 305/600
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: WAW
Re: Termin oczekiwania na SIII
Jest jeszcze "kredyt niskich rat" albo leasing konsumencki.. Choć rozumiem, że nie dla wszystkich jest to dogodne rozwiązanie.
Co do GPF - chyba w sumie fajnie, że udało mi się załapać na ostatni tydzień produkcji "starej" wersji 2.0 TSI choć trochę mi smutno, że nie dostanę skrzyni 7-stopniowej
Co do GPF - chyba w sumie fajnie, że udało mi się załapać na ostatni tydzień produkcji "starej" wersji 2.0 TSI choć trochę mi smutno, że nie dostanę skrzyni 7-stopniowej
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Termin oczekiwania na SIII
Nagłówki w gazetach to tylko pobożne życzenia polityków. Autem na trasy nadal będzie takie z silnikiem diesla. W miastach rzeczywiście można stosować elektryki / benzyny. Jednak, dla kogoś kto robi kilometry nie ma alternatywy dla diesla. I producenci to wiedzą. Taka tesla ma zasięg 500 km, a ładuje się z prędkością 50 km/h, czyli przerwa w podróży 10h. Dopóki alternatywy nie będzie, diesel zostanie.kleofas pisze:kupować teraz dizla to ja nie wiem
nagłówków gazet nie czytacie? nie zastanawia was czemu takie rabaty dają?
przecież za 5 lat nikt tego od was nie odkupi
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: Termin oczekiwania na SIII
A jednak w Europie już pojawiają się miasta do których centrów nie można wjechać autem z silnikiem diesla (obojętnie od tego jaka normę ten silnik spełnia) np. Stuttgart i Duesseldorf. co więcej sąd uznał że miasta te wprowadzając taki zakaz nie złamały prawa.
Ostatnio czytałem że taki zakaz chce prowadzić także Bruksela.
Powyższe spowoduje coraz mniejsze zainteresowanie autami z dieslami pod maską oraz spadek ich cen na rynku wtórnym.
Ostatnio czytałem że taki zakaz chce prowadzić także Bruksela.
Powyższe spowoduje coraz mniejsze zainteresowanie autami z dieslami pod maską oraz spadek ich cen na rynku wtórnym.
Ostatnio zmieniony 5 cze 2018, o 10:18 przez Big, łącznie zmieniany 1 raz.
- twrdxy
- Posty: 227
- Rejestracja: 21 sty 2018, o 20:38
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2017
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 305/600
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: WAW
Re: Termin oczekiwania na SIII
Z tą prędkością ładowania toś przesadził, chyba, że mówisz o zwykłym gniazdku. Te szybkie ładowarki po 30-40 min pozwalają na uzupełnienie większości pojemności baterii. Rzekomo, nie testowałem
Co do diesla w trasy - zgadza się. Dopóki nie mamy ładowania indukcyjnego z jezdni i samochodów elektrycznych do tego przystosowanych (i przystępnych cenowo) dopóty diesel będzie górą, poza tym.. Za duże lobby.
Co do diesla w trasy - zgadza się. Dopóki nie mamy ładowania indukcyjnego z jezdni i samochodów elektrycznych do tego przystosowanych (i przystępnych cenowo) dopóty diesel będzie górą, poza tym.. Za duże lobby.
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Termin oczekiwania na SIII
Dwa wspomniane przez Ciebie miasta dopiero pracują nad rozwiązaniami systemowymi. Zakaz nie dotyczy aut z normą 6. Te z normą 5 mogą jeszcze wjeżdżać do 09.2019. Z drugiej strony wcale im się nie dziwię, są najbardziej zanieczyszczonymi ośrodkami miejskimi w Niemczech. Sama idea wywalenia z miast aut spalinowych jest dobra, i w takich Niemczech ma szansę być szybko wdrożona (system P+R, dobra sieć komunikacji, itp.). W takiej Polsce nie widzę tego niestety...Big pisze:A jednak w Europie już pojawiają się miasta do których centrów nie można wjechać autem z silnikiem diesla (obojętnie od tego jaka normę ten silnik spełnia) np. Stuttgart i Duesseldorf. co więcej sąd uznał że miasta te wprowadzając taki zakaz nie złamały prawa.
Ostatnio czytałem że taki zakaz chce prowadzić także Bruksela.
Powyższe spowoduje coraz mniejsze zainteresowanie autami z dieslami pod maską oraz spadek ich cen na rynku wtórnym.
Dlatego końca diesla bym jeszcze nie obwieszczał
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Termin oczekiwania na SIII
Relacje użytkownika auta. Na samej stronie tesli jest kalkulator długości ładowania. Standard to 30 mil / h, najszybsza 52 mile / h. Szału ni matwrdxy pisze:Z tą prędkością ładowania toś przesadził, chyba, że mówisz o zwykłym gniazdku. Te szybkie ładowarki po 30-40 min pozwalają na uzupełnienie większości pojemności baterii. Rzekomo, nie testowałem
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Termin oczekiwania na SIII
O ile dobrze pamiętam, to Hamburg wprowadził zakaz na dwóch ulicach dla wszystkich diesli z normą do Euro5 włącznie, tylko Euro6 mogą jeździć póki co.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Termin oczekiwania na SIII
Tylko ze tego nikt nie pilnuje
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Termin oczekiwania na SIII
Kamilku, przeczytanie artykułu nie pomoże. Znaki sa tak ustawione ze mozesz podaj ze jedziesz do znajomych którzy tak mieszkają i cie puszcza bez problemów
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Termin oczekiwania na SIII
To Niemcy tak kombinują? :O Na fałszywych znajomych się powołują? Co to się dzieje w tej Europie