wymiana korpusu S2
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 6 gru 2017, o 12:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
- Imię: Paweł
wymiana korpusu S2
Pomocy mecze sie z rozebraniem kluczyka od S2 -oznaczenie kluczyka to 3t0837202 ni jest to taki dzielony na pół... pod emblematem tez nie ma śrubki do rozkręcenia . dodam ze osłona bat i bateria wyciągnięta... reszta nie do ruszenia
dodam ze chcę zmienic obudowe i to jest chyba taki kluczyk https://allegro.pl/pilot-kluczyk-obudow ... 0#thumb/10
dodam ze chcę zmienic obudowe i to jest chyba taki kluczyk https://allegro.pl/pilot-kluczyk-obudow ... 0#thumb/10
- marioti
- Doradca
- Posty: 1826
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: wymiana korpusu S2
patrząc na tą obudowę z linka, wydaje się, że wszystko jest na wcisk.
A może ktoś już kiedyś rozbierał twój kluczyk i po tej operacji posklejał go?
A może ktoś już kiedyś rozbierał twój kluczyk i po tej operacji posklejał go?
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 6 gru 2017, o 12:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
- Imię: Paweł
Re: wymiana korpusu S2
niby tak ale kto wie jak zmontowali orginał..... moze jest klejony ? tak czy inaczej twardy koleś obejrzałem wszystkie filmy na YT z wymiana korpusu kluczyka i z moim modelem jest kilka ale żaden nie pokazuje jak go otworzyć...marioti pisze:patrząc na tą obudowę z linka, wydaje się, że wszystko jest na wcisk.
A może ktoś już kiedyś rozbierał twój kluczyk i po tej operacji posklejał go?
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 6 gru 2017, o 12:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
- Imię: Paweł
Re: wymiana korpusu S2
wow wielkie dzięki .... swoja drogą trochę drastycznie to wygląda.... ale spróbuje dzięki pozdrawiammarioti pisze:Już nie musisz szukać. Zobacz TUTAJ
- marioti
- Doradca
- Posty: 1826
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: wymiana korpusu S2
nie wiem czy czytałeś komentarze pod filmikiem?
Ta metoda może powodować uszkodzenie rezystora na płytce i będą dodatkowe probblemy. Jeżeli cały układ chcesz odzyskać i przełożyć do nowej obudowy, po prostu wymyśl jak wyciągnąć ten pin. Lepiej zniszczyć starą obudowę niż płytkę w środku.
ktoś tam pisał, żeby nawiercić otwór od strony znaczka, w kierunku tego pinu, a potem poprzez podważanie wypchnąć ten pin na zewnątrz.
Ta metoda może powodować uszkodzenie rezystora na płytce i będą dodatkowe probblemy. Jeżeli cały układ chcesz odzyskać i przełożyć do nowej obudowy, po prostu wymyśl jak wyciągnąć ten pin. Lepiej zniszczyć starą obudowę niż płytkę w środku.
ktoś tam pisał, żeby nawiercić otwór od strony znaczka, w kierunku tego pinu, a potem poprzez podważanie wypchnąć ten pin na zewnątrz.
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 184KM 420Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: LDZ
Re: wymiana korpusu S2
nic się nie nawierca, pomału wciskasz bolec , i otwierasz i nic się nie uszkadza, ale starannie trzeba zrobić
....
- marioti
- Doradca
- Posty: 1826
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: wymiana korpusu S2
pewnie masz rację, ja tego nie otwierałem.
W komentarzach kilka osób pisało o uszkodzeniu elementu na płytce. Było też kilka komentarzy o alternatywnych metodach, ale każda niszcząca dla obudowy pilota
W komentarzach kilka osób pisało o uszkodzeniu elementu na płytce. Było też kilka komentarzy o alternatywnych metodach, ale każda niszcząca dla obudowy pilota
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 184KM 420Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: LDZ
Re: wymiana korpusu S2
bo nie czujesz oporu jak wpychasz ten kołek a on tam łamie obudowę i ona zrywa elementy
dlatego wpychasz kawałek , sprawdzasz czy idzie otworzyć, i tak co 1mm ...az w końcu otworzysz a kołek nie na robi syfu w środku
dlatego wpychasz kawałek , sprawdzasz czy idzie otworzyć, i tak co 1mm ...az w końcu otworzysz a kołek nie na robi syfu w środku
....