Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
PS. Pojawił się "test" w zrozumiałym języku (akurat po polsku). Widzę, że ACC jest nowszej generacji, bo potrafi zwolnić przed zakrętem. Chyba opłaca się więc wziąć rozpoznawanie znaków, bo pewnie i to będzie rozpoznawał. Z drugiej strony gdzie ja będę jeździł 272 z przepisowymi prędkościami? Bo nie w PL https://www.youtube.com/watch?v=ELQpPwJyZzQ
Według mojej wiedzy ten inteligientny tempomat (podobny jak w Arteonie i Passacie) i ten emergency multilane (ciekawe czy multi lane to co innego niż emergency assist) będzie dostępny dopiero w połowie przyszłego roku.
Może taki drobiazg, ale w tej wersji, którą testują nie ma składanych siedzeń z bagażnika, ale według Skody w wyższych wersjach jest uchwyt do rozkładania.
PS. Pojawił się "test" w zrozumiałym języku (akurat po polsku). Widzę, że ACC jest nowszej generacji, bo potrafi zwolnić przed zakrętem. Chyba opłaca się więc wziąć rozpoznawanie znaków, bo pewnie i to będzie rozpoznawał. Z drugiej strony gdzie ja będę jeździł 272 z przepisowymi prędkościami? Bo nie w PL https://www.youtube.com/watch?v=ELQpPwJyZzQ
Według mojej wiedzy ten inteligientny tempomat (podobny jak w Arteonie i Passacie) i ten emergency multilane (ciekawe czy multi lane to co innego niż emergency assist) będzie dostępny dopiero w połowie przyszłego roku.
Może taki drobiazg, ale w tej wersji, którą testują nie ma składanych siedzeń z bagażnika, ale według Skody w wyższych wersjach jest uchwyt do rozkładania.
Też zauważyłem te braki składań siedzeń ale mam nadzieje, że produkcyjne wypasione wersje jednak to będą miały - przecież to byłoby bez sensu
A co do ACC to w testowych mają - więc mam nadzieję, że nie zrobią nam psikusa.
siemi1 pisze:Porównałem sobie ceny i przy mojej konfiguracji roznica żadna z tym ze nie wiadomo jaki teraz by dali rabat.
Wiecie jak ten ACC co sam ma na zakrętach zwalniać ma działać? Czy na podstawie line assista czy nawigacji i danych z mapy ze jest zakręt?
@siemi1, z danych z navi. Aczkolwiek system powinien też odczytywać dane ze znaków (i tu mam kolejną zagwozdkę: czy warto za to dopłacać te 300 zł i czy ew. będzie się to dało wyłączyć, bo przecież nie będę jechał 90 w niezabudowanym - tylko "90-pare" )
Co do cen - faktycznie nie jest źle. Zwłaszcza w Sportline odczuwalne jest to, że potaniał DCC + lakiet, no i dodali pakiet, więc jak ktoś mocno nie doposaża to jest OK. Szkoda że wypadło ACC do 160 bo kosztowało zauważalnie mniej.
No musicie popytać w salonie czy nie da się przeskoczyć bez wycieraczki jednak.
Powiem szczerze, że w liftbacku nie mam i do tej pory nie zauważyłem potrzeby jej używania, a mam auto od marca.
I jako ciekawostkę powiem, do kamery puszczony jest spryskiwacz, mimo braku wycieraczki
Mam pytanie, może oczywiste dla Was ale nie dla mnie .
Pytanie dotyczy combi i funkcji: bezdotykowe otwieranie i zamykanie elektrycznie sterowanej pokrywy bagażnika.
Czy klapę otwiera się tylko machając nogą jak pies ogonem, czy można to też z kluczyka jak mam to w Octavii ?
siemi1 pisze:Mozna kluczykiem i guzikim w srodku otworzyc. Machajac nie otworzysz trzeba jak by wsunac stopw pod a nie machac.
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Dzięki za info. Wiem że trzeba włożyć pod spód, co dla mnie jest bez sensu bo jak otwieram z kluczyka to dochodząc do bagażnika klapa juz jest całkowicie otwarta i nie czekam
Ale jak dwie rączki zajęte to niestety utrudnienie z pilota - zależy dla kogo, ale bardzo przydatna funkcja (dziecko na ręku, walizki, zakupy itp). Szkoda, że nadal nie można zamykać klapy z przycisku wewnątrz przy skrzyni oraz zamykanie z przycisku pilota jedynie w niewielkiej odległosci ok 6m (bez zamykania ze środka)
W kwestii tego inteligentnego tempomatu - można to wyłączać.