Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Andrzeju pisze:Pytanie następujące - czy ta wersja daje uśmiech na twarzy?
Tak, bardzo dużo. Oczywiście zależy do czego porównujesz j jakie masz oczekiwania ale dla mnie zapierdala wystarczająco. Dużo mocy cały czas do wykorzystania i napęd 4x4 sprawdza się naprawdę dobrze. Banan na twarzy jest.
W kwestii tego wyciszenia pisałem już kilka stron wcześniej. W mojej ocenie jest poprawione. Mam w firmie obydwa Superby identyczne przed FL i po FL. Prawdopodobnie ten wlot zrobiony w zderzaku sporo poprawił. Dużym problemem akustyki są bardzo często dokładane opony seryjne Potenza chyba, że trafisz na Pirelli może z nimi będzie lepiej.
Tak mnie nagle naszła refleksja - dlaczego w katalogu na MY2019 wszystkie TSI mają o 0.2-0.3 sek. niższy czas 0-100 km/h - full led matrix o tyle cięższy od biksenona?
Tak mnie nagle naszła refleksja - dlaczego w katalogu na MY2019 wszystkie TSI mają o 0.2-0.3 sek. niższy czas 0-100 km/h - full led matrix o tyle cięższy od biksenona?
W TDI jest większy lag od naciśnięcia pedału gazu do ruszenia. Kwestia WLTP
Tak mnie nagle naszła refleksja - dlaczego w katalogu na MY2019 wszystkie TSI mają o 0.2-0.3 sek. niższy czas 0-100 km/h - full led matrix o tyle cięższy od biksenona?
2.0 TSi 272 KM kombi ma identyczny czas tj 5.7 jak auto z 2018. Tu sie nic nie zmieniło, natomiast poprzednik 280 KM ze skrzynią 6 biegów miał 5.8.
Andrzeju pisze:Pytanie następujące - czy ta wersja daje uśmiech na twarzy?
Tak, bardzo dużo. Oczywiście zależy do czego porównujesz j jakie masz oczekiwania ale dla mnie zapierdala wystarczająco. Dużo mocy cały czas do wykorzystania i napęd 4x4 sprawdza się naprawdę dobrze. Banan na twarzy jest.
Ja bym się nie do końca zgodził, zwłaszcza w kontekście mocy do wykorzystania. Jedynie tryb sport daje odczucie tej mocy, którą auto ma na papierze, ale też nie zawsze. W pozostałych trybach auto jest ospałe, z apogeum na eco gdzie w ruchu miejskim mam wrażenie, że jadę 1.4 150 km. Przy szybkim starcie jest duży lag, dopiero gdy auto złapie większe obroty pojawia się fajne wciskanie w fotel. Oczywiście samochód jest szybki, da się sprawnie wyprzedzać, daje frajdę z jazdy, ale nie jest demonem prędkości. Na autostradzie przy prędkościach powyżej 100 robi się spokojniej, nadal dosyć szybko ale bez szału. Oczywiście zależy jaki jest punkt odniesienia.
Napęd 4x4 jest bardzo sprawny na suchej i lekko wilgotnej drodze w temperaturach letnich - żadnych uślizgów i pełne posłuszeństwo:) W zeszłym tygodniu przy 8 stopniach potestowałem trochę i wnioski są następujące: na równym asfalcie w deszczu przyspiesza sprawnie, ale czuć, że systemy walczą i coś się dzieje pod kołami. Na nierównej drodze, z koleinami, w deszczu szybki start poskutkował ostrą interwencją systemów i zdławieniem auta - nie dało się gwałtownie przyspieszyć. Nie zmienia to całokształtu, że auto jest bardzo dobre:)
Witam wszystkich jestem tu nowy. Chce kupic Superba FL Sportline Kombi 272, teraz mam przed Sportlinea w dieslu.
Miałem już jazdę testową 272 i niestety dla mnie auto jest za wolne, porównując do żwawszych aut jakie miałem czy jeździłem. Szczególnie mówie to o przyśpieszeniu powyżej 100 km/h.
Dlatego od razu po kupnie chciałbym "udroźnić" wydech i założyć JB4 po dotarciu.
Czy ktoś może się wypowiedzieć a propo tego czy wydech zrobił się głośniejszy? Ewentualnie czy ktoś w okolicach Kraka może mnie przewieźć. Jeżdżę często dłuższe trasy i raczej bardzo szybko i akurat jęczenia wydechu nie potrzebuję. Dlatego pytanko czy wymiana tego kawałka rurki nic nie zmienia?
Marek23 pisze:
Miałem już jazdę testową 272 i niestety dla mnie auto jest za wolne, porównując do żwawszych aut jakie miałem czy jeździłem. Szczególnie mówie to o przyśpieszeniu powyżej 100 km/h.
Ale chcesz powiedzieć, że jest wolniejsze od Twojego obecnego diesla?
Marek23 pisze:Nie, taki diesel stoi w miejscu ale pali mało. Ale nie po to kupuje auto które będzie mi
palić 12-18 litrów żeby robić 100-200 w 16 sekund(o ile)
Nie wiem jakie masz przelotowe, ale o ile ten silnik dużo pali w mieście (11-15) to na autostradzie przy przelotowej 160 kmph bierze "tylko" 10l/100. Byłem dość zaskoczony.
Aczkolwiek też mam trochę wrażenie że nie jest tak szybki, jak powinien - przy czym u mnie to kwestia przesiadki z samochodu gorzej wyciszonego + w manualu - a tam zdecydowanie inaczej czuje się prędkość. Ale plan jest taki żeby dotrzeć, a później się zobaczy...