Jak na moje oko to jest uszkodzony DPF podobne przyrosty miałem jak pierwszy raz kupiłem nowy polski zamiennik dpf-a założyłem i właśnie w taki sposób mi się napełniał i wypalał 100 150km a nawet 60 km zdarzyło się poszedł na reklamację
loko34 pisze:Jak na moje oko to jest uszkodzony DPF podobne przyrosty miałem jak pierwszy raz kupiłem nowy polski zamiennik dpf-a założyłem i właśnie w taki sposób mi się napełniał i wypalał 100 150km a nawet 60 km zdarzyło się poszedł na reklamację
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
Ja dałem do czyszczenia ten co był fabryczny. Gosc który czyścił nic nie mówił że jest coś z nim nie tak. Jak się okaże że jest uszkodzony to nowego napewno nie założę.
Specjalnie się o tym nie mówi, ale te metody czyszczenia chemią, ciśnieniem potrafią uszkodzić strukturę samego filtra. NERON81 doskonale widać na filmie w 1:01 różnica ciśnień na postoju 14 hPa - brak przepływu spalin. Zaraz turbo poleci, bo przegrzejesz.
loko34 pisze:Jak na moje oko to jest uszkodzony DPF podobne przyrosty miałem jak pierwszy raz kupiłem nowy polski zamiennik dpf-a założyłem i właśnie w taki sposób mi się napełniał i wypalał 100 150km a nawet 60 km zdarzyło się poszedł na reklamację
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
Ja dałem do czyszczenia ten co był fabryczny. Gosc który czyścił nic nie mówił że jest coś z nim nie tak. Jak się okaże że jest uszkodzony to nowego napewno nie założę.
Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
A mechanik przeprowadził adaptacje czujnika roznicy cisnienia i filtra?
Zawartośc popiolu w oleju 0.1g po czyszczeniu? Nie czasem za dużo?
loko34 pisze:Jak na moje oko to jest uszkodzony DPF podobne przyrosty miałem jak pierwszy raz kupiłem nowy polski zamiennik dpf-a założyłem i właśnie w taki sposób mi się napełniał i wypalał 100 150km a nawet 60 km zdarzyło się poszedł na reklamację
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
Ja dałem do czyszczenia ten co był fabryczny. Gosc który czyścił nic nie mówił że jest coś z nim nie tak. Jak się okaże że jest uszkodzony to nowego napewno nie założę.
Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
A mechanik przeprowadził adaptacje czujnika roznicy cisnienia i filtra?
Zawartośc popiolu w oleju 0.1g po czyszczeniu? Nie czasem za dużo? Dawaj go na gwarancje.
Tamte wskazania mogły być błędne bo tuż przed nagraniem robiłem adaptację czujnika i mógł się jeszcze nie skalibrować.Obecnie na jałowych obrotach mam 9-10 hPa.